دانلود و خرید کتاب تمام انگیزه‌های زندگی پیت توریا ترجمه آرزو محمودیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تمام انگیزه‌های زندگی اثر پیت توریا

کتاب تمام انگیزه‌های زندگی

نویسنده:پیت توریا
امتیاز:
۳.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تمام انگیزه‌های زندگی

تمام انگیزه‌های زندگی، زندگی‌نامه دختری به اسم توریا پیت است. دختری که قرار نبود زنده بماند اما خدا برایش جور دیگری خواست.

درباره کتاب تمام انگیزه‌های زندگی

توریا پیت در یک آتش سوزی بزرگ گیر می‌آفتد. یک آتش‌سوزی در جنگل که باعث می‌شود تمام انگشتان، صورت، بینی و پوست لطیف گردن، بازوها و پاهایش برای همیشه تغییر کنند. تغییری که او را از مردم دور می‌کند، بدن زیبا و سالمش را از او می‌گیرد و باعث می‌شود هیچ چیز دیگر برایش مثل گذشته نباشد. توریا پیت در این کتاب داستان زندگی‌اش قبل و بعد از آتش‌سوزی را تعریف می‌کند و از تمام چالش‌ها و مشکلاتی می‌گوید که پس از آتش‌سوزی مجبور بوده با آنها دست و پنجه نرم کند، دیدن چهره سوخته، دوران نقاهت طولانی، گذراندن دوره توانبخشی، چالش‌های زیادش با اطرافیان، خانواده و محیط کار و نگاهش به زندگی‌ای که در پیش رو دارد و امید بی‌پایانش به زندگی و موفقیت‌هایی که به دست آورده است.

خواندن کتاب تمام انگیزه‌های زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

تمام کسانی که نیازمندند انگیزه‌های خود را برای ادامه زندگی و رسیدن به اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدتشان تقویت کنند و تمامی مشتاقان کتاب‌های انگیزشی از خواندن سرگذشت شگفت‌انگیز توریا لذت خواهند برد.

 جملاتی از کتاب تمام انگیزه‌های زندگی

روزهای وحشتناکی را می‌گذراندم. مایکل و تمام خانواده‌ام از زنده‌ماندن من خوشحال بودند؛ درحالی‌که من ضعیف و ازکارافتاده روی تخت بیمارستان افتاده بودم و به‌هیچ‌وجه احساس آنها را نداشتم. اصلاً چه انگیزه‌ای برای زنده‌ماندن داشتم؟ این احساس پوچی و تمایل به مرگ، تا مدت‌ها با من بود؛ حتی بعداز آنکه از بیمارستان مرخص شدم. اولین‌باری که پس از ماه‌ها افسردگی، حقیقتاً احساس شادی کردم؛ زمانی بود که همراه با خانواده و دوستانم در مسابقهٔ موج‌سواری که در آگوست ۲۰۱۲ برگزار شد، شرکت کردم.

یادم می‌آید وقتی هنوز لوله‌های نای‌بُری (تراکئوتومی) به من وصل بود؛ نمی‌توانستم حرف بزنم؛ اما در درونم فریاد می‌کشیدم. مثلاً وقتی پرستاران بخش برای تعویض ملافه‌ها یا عوض‌کردن پانسمان، مرا جابه‌جا می‌کردند؛ نمی‌توانستم کوچک‌ترین صدایی از خود دربیاورم تا به آنها بفهمانم که چقدر دردم می‌آید و فقط اشک‌هایم بی‌صدا جاری می‌شدند.

دیگر حتی به نظافت‌چی بخش که هر روز بی‌هیچ دغدغه‌ای زمین را تِی می‌کشید، حسودی می‌کردم. هر روز و هر روز به این موضوع فکر می‌کردم که چقدر پیش از آتش‌سوزی زندگی فوق‌العاده‌ای داشتم: کار عالی، پسری که عاشقش بودم و خانواده‌ای مهربان. خاطرات تمام کارهایی که با مایکل انجام می‌دادیم، در ذهنم رژه می‌رفت و ساعت‌ها برای ازدست‌دادنشان گریه می‌کردم: چادرزدن در طبیعت و خیره‌شدن به آسمان پر ستاره، صخره‌نوردی، پرش در گودال‌های آبی لابه‌لای صخره‌ها، موج‌سواری و همهٔ دیوانه‌بازی‌هایی که به شوقش زندگی می‌کردم.


نظرات کاربران

maryam
۱۳۹۸/۱۰/۲۹

کتاب درباره داستان شگفت انگیز نجات و مراحل بهبود دختر ورزشکاری هست که تو مسابقه دو تو جنگل‌های استرالیا به همراه ١٣نفر دچار آتش سوزی میشه، اما فقط این نیست. کلی مستندات و آمارها و روند پرونده ی پیدا کردن

- بیشتر
faezeh
۱۳۹۸/۱۲/۱۵

راستش من این کتاب دوست نداشتم پیشنهاد می کنم به جای این کتاب روی پاهای خودم بخونید هر دو یه موضوع دارن اما بسیار جذاب تر از این کتاب این کتاب به خواننده حس خوندن یه خبر مستند میده داستان

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۲۳۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
۲۷,۶۵۰
۳۰%
تومان