دانلود و خرید کتاب بدون محدودیت بخورید، وزن کم کنید و سالم شوید! ماشا الله کشفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بدون محدودیت بخورید، وزن کم کنید و سالم شوید! اثر ماشا الله کشفی

کتاب بدون محدودیت بخورید، وزن کم کنید و سالم شوید!

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بدون محدودیت بخورید، وزن کم کنید و سالم شوید!

بدون محدودیت بخورید، وزن کم کنید و سالم شوید! یک کتاب جالب درباره کاهش وزن نوشته ماشاالله کشفی (فرخنده) است. این اثر روش تازه‌ای را برای کاهش وزن پیشنهاد می‌کند و آن هم ترکیب درست و اصولی مواد غذایی است.

کشفی در این کتاب نتیجه تجربیات و تحقیقات بیست ساله خود را در زمینه اصول تغذیه و رابطه آن با بدن اسان با شما به اشتراک گذاشته است.

این کتاب یک رژیم غذایی نیست، بلکه یک نوع تغذیه سالم است که شما به‌مرور به آن عادت می‌کنید.

در این کتاب هیچ تعصب یا شمارش کالری برای تغذیه وجود ندارد و طبق آن، شما نباید گرسنگی بکشید یا از قرص‌ها و پودرهای ضدچاقی استفاده کنید. این کتاب یک نوع تغذیه را به شما پیشنهاد می‌کند که سازگار با فیزیولوژی بدن است. بنابراین شما می‌توانید با لذت و مسرت هر آنچه را می‌خواهید و دوست دارید، بدون اینکه فشاری یا پرهیزی در کار باشد، مصرف کنید.

این کتاب برنامه‌ای سنجیده و مطمئن را پیشنهاد می‌کند که مبتنی بر فیزیولوژی طبیعی بدن، قوانین طبیعی و عملکردهای آن است. همه اعمال بدن ما طبق قوانین طبیعی جریان دارند که باید به آن‌ها اهمیت داده شود تا انسان سالم بماند. فقط در صورتی می‌توانیم از سلامتی برخوردار شویم و وزن اضافی را کم کنیم که این قوانین را بشناسیم و به آن‌ها عمل کنیم.

هدف برنامه‌های کتاب حاضر، این است که نیرومند شوید و به‌وسیله آن بتوانید بدن خود را از شر فضولات و پس‌مانده‌های مواد غذایی دفع‌نشده و در بدن انبارشده خلاص کنید و انرژی ذخیره نیز داشته باشید.

خواندن کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر شما از تمام رژیم‌های غذایی خسته و ناامید شده‌اید و برای حل مشکل خود دنبال روشی عاقلانه می‌گردید، اگر می‌خواهید برای همیشه از شر اضافه وزن رهایی یابید و وزنی مطلوب و ثابت داشته باشید، مطالعه این کتاب همان چیزی است که شما می‌خواهید.

جملاتی از کتاب بدون محدودیت بخورید، وزن کم کنید و سالم شوید!

۱. روز را با آب لیموی تازه شروع کنید، البته اگر کلیه‌ای ضعیف ندارید. اگر کلیه‌های ضعیفی دارید، بهتر است که با میوه‌های تازه و آبدار دیگری که اسید کمتری دارند، روز را شروع کنید و تا ظهر هر اندازه که می‌توانید و دوست دارید میوه یا آب‌میوه بخورید. اگر مایلید آب‌میوه بخورید، سعی کنید مقدار آن از سه چهارم تا سه هشتم یک لیتر بیشتر نشود و آن را جرعه‌جرعه بنوشید.

۲. در طول تمام قبل از ظهر، هر وقت که گرسنه شدید، می‌توانید میوه بخورید.

۳. در طول سه ساعت، می‌توانید دو وعده میوه بخورید.

۴. مقدار میوه‌ای که می‌خورید، باید با نیاز بدنتان متناسب باشد، نه کم بخورید و نه زیاد.

۵. خربزه و هندوانه و طالبی را قبل از هر میوه دیگری بخورید.

۶. موز را زمانی بخورید که واقعاً گرسنه هستید.

سعی کنید سرگرمی و مشغولیتی برای خود پیدا کنید تا مجبور نشوید در اثر بیکاری مرتب دست به دهان ببرید و بدون اینکه واقعاً گرسنه باشید، چیزی بخورید.

عضی‌ها فکر می‌کنند که می‌توانند بدون توقف هر چه می‌خواهند بخورند و هرگز فکر نمی‌کنند که معده ترشحات محدودی دارد. کسانی که تعداد دفعات غذا خوردن را نامحدود می‌کنند، دچار بی‌خوابی و مشکلات گوارشی می‌شوند و هرگز روزگار خوشی نخواهند داشت.

نظرات کاربران

Hamid Sahraei
۱۳۹۹/۰۱/۱۴

جالب بود همون رژیم خام گیاه خواریه

عشق کتاااااب
۱۳۹۹/۰۲/۳۰

قربونت برم که این کتابو نوشتی خیلی لازم داشتمش آخه من از کتابهای قبلیت تاثیر گرفتم واقعا الان تو رژیم خام خواری هستم خیلی عالیه انگار انرژی بیشتری دارم کرختی از زندگیم محو شده به کارام خیلی میرسم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۲۹۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان