دانلود و خرید کتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی ج‍ان‌ گ‍ری‌ ترجمه محمدتقی فرامرزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی اثر محمدتقی فرامرزی

کتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی

معرفی کتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی

دکتر جان گری (John Gray) که در کتاب پرآوازه مردان مریخی، زنان ونوسی خود و در یازده عنوان کتاب پرفروش دیگرش به بررسی تفاوت‌های گوناگون موجود بین دو جنس پرداخته است، این بار به موضوع تغذیه و ورزش به‌عنوان سرچشمه آرامش و هماهنگی درونی ما می‌پردازد. جان گری، راه‌های شناخت تفاوت‌های موجود بین زنان و مردان را با هدف پی‌ریزی ارتباطی پایدار و سرشار از روح عاشقانه به مردان و زنان آموزش داده است. این راهنمای عملی، چگونگی درهم آمیختن تغذیه، ورزش و مهارت‌های ارتباطی و مؤثر واقع شدن آنها در تولید مواد شیمیایی سالم مغزی را بازگو می‌کند.

نویسنده در کتاب تغذیه و ورزش مردان مریخی و زنان ونوسی، به تک نیازهای مختص مردان و زنان پرداخته است. جان گری با برخورداری از اطلاعات و ژرف‌نگری بی‌پایان خود، به‌بررسی مسایل هیجانی و احساسی گوناگون می‌پردازد که بر حالت روانی، انگیزش و شور عاشقانه مردان و زنان غالب هستند. او در این بررسی به تفاوتهای موجود در کاهش وزن زنان و مردان می‌پردازد و ابزارهای لازم برای ریشه‌کن‌سازی انواع اعتیادها و هوس‌ها را معرفی می‌کند.

نظرات کاربران

tina G
۱۴۰۲/۰۵/۲۶

اولین بار توی این کتاب با دوپامین و سروتونین اشنا شدم .. کتاب مفیدی بود برام اینکه ترکیبات شیمیایی بدنم رو بشناسم ...و یکی از اموزه های این کتاب که برای من دیگه شده یک عادت این هست که هر روز

- بیشتر
Hosna
۱۳۹۵/۰۹/۰۲

دوست دارم بخونم اما گرونه

ژان لاو ژان
۱۳۹۵/۰۵/۲۳

از تیم تاقچه تقاضا میکنم کتابای بیشتر از نوبسنده های خب بزارن یکیش همین جان گری

کاربر ۱۹۲۳۵۰۳
۱۴۰۰/۱۰/۱۳

گرونه لطفا قیمتش رو کنین

ali
۱۳۹۵/۰۶/۳۱

خیییییلی گرونه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
برای تولید ترکیب شیمیایی سالم در مغز، زنان به هم‌آغوشی و محبت بیشتر و مردان به روابط جنسی بیشتر نیاز دارند.
sajjad90
برای تولید ترکیب شیمیایی سالم در مغز، زنان به هم‌آغوشی و محبت بیشتر و مردان به روابط جنسی بیشتر نیاز دارند. بیشتر مردها به نشانه‌های کمبود دوپامین و بیشتر زن‌ها به نشانه‌های کمبود سروتونین گرفتار می‌شوند. نود درصد کسانی که به مشاوران مراجعه می‌کنند زن هستند. زنان چهار برابر مردان در معرض افسردگی فصلی قرار دارند.
sajjad90

حجم

۳۲۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۴۲۸ صفحه

حجم

۳۲۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۴۲۸ صفحه

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان