دانلود و خرید کتاب دوستی رز تریمین ترجمه حسین کاظمی‌یزدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دوستی اثر رز تریمین

کتاب دوستی

نویسنده:رز تریمین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دوستی

انتشارات کتاب‌سرای نیک، کتاب دوستی اثر رز تریمن را با ترجمه حسین کاظمی یزدی به چاپ رسانده است.


درباره کتاب دوستی

رز تریمن اعتقاد دارد دوستی که اغلب در سال‌های اولیه کودکی شکل می‌گیرد و در طول زندگی به دنبال ماست، امری ارزشمند است. دوستی می‌تواند موقعیت اخلاقی ما را در جهان تحت تاثیر قرار دهد و مهربانی و بخشندگی را به ما آموزش دهد. به علاوه آنکه در روزگار سخت، سلامت عقلمان را حفظ می‌کند. تریمن در چندین اثری که از خود به جای گذاشته به مفهوم دوستی و عشق توجه داشته، در کتاب دوستی نیز که اکنون مورد بحث ما است؛ دو دوستی مهم را پیگیر می‌کند. دوستی میان رابرت مریول و جان پیرس و دوستی میان گوستاو پرل و آنتون زوئیبل.

درباره رز تریمن

رز تریمن متولد سال ۱۹۴۳ و اهل بریتانیا است. تریمن را باید یک رمان‌نویس تاریخی دانست. او در داستان‌های خود بر زوایا و حوادث غیر منتظره و مسحورکننده یک رویداد، تمرکز دارد. تریمن نویسنده موفقی است که تاکنون جوایز متعددی را از آن خود کرده است. از مهم‌ترین جوایزی که او کسب کرده می‌توان به جایزه گیلز کوپر برای نمایش‌نامه پناهگاه موقت در سال ۱۹۸۴، جایزه کتاب سال ساندی اکسپرس برای کتاب ترمیم در سال ۱۹۸۹، جایزه یادبود جیمز تایت بلک برای نوشته کشور مقدس در سال ۱۹۹۴، جایزه ادبی کاستا بوک برای موسیقی و سکوت در سال ۱۹۹۹ و جایزه ادبیات داستانی زنان برای راه خانه در سال ۲۰۰۸ اشاره کرد. همجنین باید خاطرنشان ساخت او در سال ۲۰۱۴ برای اثر مریول: مردی از مان خود، به‌عنوان نامزد نهایی جایزه والتر اسکات انتخاب شد.

جملاتی از کتاب دوستی

اشاره به این مسئله جالب است که ایمان به راحتی از دل من بیرون رفت. همه عشقی که تا آن زمان نسبت به مسیح احساس می‌کردم به پادشاه داده بودم و او هم با خنیدن به لطیفه‌هایم و دادن بوسه‌های همایونی به من که از مصاحیت با هر زنی برایم شیرین‌تر بود، این عشق مرا تلافی می‌کرد (نه مثل مسیح که این کار را با حرف زدن از زبان اسقف‌های چاق و همچنین متوسل شدن به دوران طولانی سکوتی مبهم انجام می‌دهد). فقدان چنین جلوه‌های لطیفی از دوستی و مهربانی بود که مرا به چنان نومیدی‌ای کشانده بود و مرا دوباره به تاریکی فرستاد تا کورمال نجات دهنده گمشده‌ام را جست‌وجو کنم، هرچند بی رحم‌تر از آن بود که خودش را بر من آشکار کند.

این معدن‌کاوی، این دانه‌های تسبیحی که به آسمان پرستاره بالای سقف مگ استوری می‌فرستادم، هرچند در برگرداندن خدا و راحت کردن من ناکام بودند، بعد از چند هفته دوست قدیمی‌ام پیرس را برایم فرستادند که سوار بر قاطر به بیدنولد رسید.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب دوستی، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
دوستی نویسنده: رز تریمین مترجم: حسین کاظمی‌یزدی انتشارات کتاب‌سرای نیک
:(Nahid):

حجم

۱۱۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۱۱۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
تومان