دانلود کتاب صوتی شیفتگی‌ها + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شیفتگی‌ها اثر خابیر ماریاس

دانلود و خرید کتاب صوتی شیفتگی‌ها

انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۲۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شیفتگی‌ها

کتاب صوتی شیفتگی‌ها اثر خابیر ماریاس، نویسنده اسپانیایی است که  مهسا ملک‌مرزبان آن را ترجمه کرده است. ماریاس بیشتر راجع به تردیدها، تحلیل‌ها و کندوکاوهایش درباره هستی، زنگی و سرنوشت آدم‌ها می‌نویسد.

خلاصه کتاب صوتی شیفتگی

شیفتگی‌ها همانطور که از نامش پیدا است درباره عاشقی است. حسی که ناخواسته درون آدمی ریشه می‌دواند و تمام او را، روح و جسمش با هم را در خود فرومی‌کشد و او را به زوایا و گوشه‌هایی از وجودش می‌برد که تا به حال شاید هرگز به آنها راه نیافته بود. 

میگويل و لوئيزا زن و شوهرند که راوی آنها را یک زوج کامل می‌نمایاند. زنی با این زوج در کافه‌‌ای که هر روز در آن باهم صبحانه می‌خورند، آشنا می‌شود. میگوئل در ماجرایی به قتل می‌رسد و در ادامه داستان دو زن به یکدریگر نزدیک‌تر می‌شوند تا خابیر ماریاس رازی بزرگ را در داستانش اشکار کند.

 ماریاس در ایجاد فضاهای معمایی در داستان تبحر خاصی دارد و در روایتش در این اثر هم از یک حادثه تونلی به گذشته نه چندان دور می‌زند تا با نخ نامرعی‌اش آدم‌ها و ماجراها را بهم پیوند بزند و مخاطب را در پایان به کشفی بزرگ و متحیرکننده برساند.

 شنیدن کتاب شیفتگی‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر عاشق داستان‌هایی درباره عشق و روابط پیچیده انسانی هستید. این اثر جذاب را با صدای مترجمش، مهسا ملک‌مرزبان گوش کنید.

درباره خابیر ماریاس

خابیر ماریاس رمان نویس و مترجم و ستون نویس روزنامه و متولد ۱۹۵۱ در شهر مادرید است. او یکی از مهم‌ترین نویسندگان حال حاضر اسپانیا است که در ایران هم نویسنده‌ای شناخته‌ شده است. پیش از این چند رمان و داستانِ کوتاه او  از جمله «قلبی به این سپیدی» با ترجمه مهسا ملک مرزبان به فارسی منتشر شده است. ماریاس تاکنون جوایز ادبی متعددی از جمله فورمنتور را در اسپانیا برده است. 





نظرات کاربران

Makan Jafari
۱۳۹۹/۰۳/۰۱

زمینه کلی کتاب در مورد عشق است. همه جای کتاب، پر از توصیف‌ها و افکار شخصیت اول داستان است. مهارت خانم ملک‌ مرزبان در خواندن کتاب ستودنیه.

ندا
۱۳۹۸/۱۰/۰۴

من کتاب چاپیش رو خوندم.ترجمه خوبی داره،ولی مطالب کتاب بیش از حد کشدار شده و به راحتی می‌تونم بگم نصف کتاب اضافه هست.

دریا
۱۳۹۹/۰۱/۰۷

ای کاش به جای صوتی کتاب رو می گذاشتید 🌺کااااش ...

علی پارسا
۱۴۰۱/۰۸/۰۶

بسیاز زیبا و عالی بود . . .

tohid288
۱۴۰۲/۰۹/۰۶

کتاب داستان جالبی دارد و مشخص است هم نویسنده و هم مترجم زحمت زیادی برای آن کشیده‌اند. از آن‌جا که راوی خود مترجم کتاب است و هم به دلیل گویندگی حرفه‌ای ایشان، مخاطب روایت دلنشینی را می‌شنود. البته به نظرم فقط یک

- بیشتر
بختیاری
۱۴۰۲/۰۵/۲۵

بسیار کتاب زیبا وجذابِ،اللخصوص باصدای قشنگ،وروایت ساده و روان مترجم خوب کتاب،خانم مهسامرزبان پیشنهاد میکنم حتما این کتاب را دریافت کنید،

معین کرمانی
۱۴۰۲/۰۱/۰۹

روایت داستان عشق‌ها و جنایتی است که آمیخته با توصیفاتی دقیق و هیجان انگیز از احساسات و حالات روان‌ی از شخصیت پشت پرده‌ی داستان پرده برداری می‌کند.

arefe
۱۴۰۱/۱۰/۱۰

من بعنوان یک رمان عاشقانه دانلود کردم ولی بیشتر یه رمان روانشناسی بود البته صرفا شناخت روانی نویسنده نه شناخت صحیح و حقیقی...نوعی بررسی شخصیت ها در برابر یک سوگ...که وسط یه عالمه توصیف شخصیتی و توصیف عشق و انواعش

- بیشتر
shojaeekia
۱۴۰۱/۰۹/۲۷

کتاب روانشناسی بود نه رمان و داستان.

الهه
۱۴۰۱/۰۲/۰۹

توصیف‌ها و صداهای درونی اول شخص برای من خیلی خیلی طولانی و خسته‌کننده بود. ترجمه‌ و صدای خوب گوینده باعث شد تا آخر گوش کنم

زمان

۱۱ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۶۶۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۶۶۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۴,۰۰۰
تومان