دانلود و خرید کتاب روزی که آرزو ناپدید شد پروانه زاوش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روزی که آرزو ناپدید شد اثر پروانه زاوش

کتاب روزی که آرزو ناپدید شد

نویسنده:پروانه زاوش
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب روزی که آرزو ناپدید شد

روزی که آرزو ناپدید شد عنوان نمایش‌نامه‌ای به قلم توانمند پروانه زاوش است.


درباره کتاب روزی که آرزو ناپدید شد

روزی که آرزو ناپدید شد عنوان کتابی است که به قلم پروانه زاوش، به رشته تحریر درآمده است. زاوش در کتاب پیش رو داستان جالب و پر ماجرایی را در قالب نمایش‌نامه، روایت کرده است. نگین، امید، ناهید، خسرو، نامی، دنیا و کاوه، شخصیت‌های اصلی این نمایش هستند. با کتاب روزی که آرزو ناپدید شد همراه شوید تا در جریان اتفاقات داستان قرار گیرد و لذت ببرید.

خواندن کتاب روزی که آرزو ناپدید شد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب روزی که آرزو ناپدید شد را به علاقمندان نمایشنامه‌خوانی پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب روزی که آرزو ناپدید شد

سالن پذیرایی

اتاق نسبتاً بزرگی است که در ورودی آن در جنوب قرار دارد. در کنار در، جا کفشی کوچکی می‌باشد که مجسمه‌ای تزئینی روی آن است. پنجره اتاق رو به روی تماشاچیان قرار دارد. پرده‌ی حریر سفید رنگی با گل‌های ریز لاله‌ی قرمز و صورتی در یک طرف آن جمع شده است. نور تا وسط اتاق رسیده است. دو گلدان کوچک [خیلی شاداب به نظر نمی‌رسند] و یک آبپاش [ از نوعی که آب را اسپری می‌کند] جلوی پنجره می‌باشد. در سمت راست اتاق یک تخت خواب قرار دارد. مردی روی تخت خوابیده است، پتوی گل‌دار آبی رنگی تا نیمه رویش کشیده شده است. صندلی کنار تخت می‌باشد. روی آن چند لباس و یک پلاستیک پر از دارو است. کمی دورتر از صندلی، میز چوبی کوچکی است که یک آباژور و سه قاب عکس کوچک روی آن است. بالای میز آینه قرار دارد. مبل‌ها [از جنس پارچه‌ی مخمل، به رنگ قرمز] به‌صورت نیم دایره چیده شده‌اند. قالیچه‌ای جلوی مبل‌ها پهن است. در دو طرف مبل‌ها، میزهای کوچکی وجود دارد. میز بزرگی در وسط قرار گرفته است. روی آن یک ظرف بزرگ پایه‌دار پر از شکلات است. یک کتاب، یک دفتر نقاشی و گوشی تلفن هم روی میز قرار دارند. مقدار زیادی اسباب بازی، کتاب داستان‌های کودکانه و مدادهای رنگی به‌صورت پراکنده در اتاق به چشم می‌خورد.

نگین [ در حال آب‌پاشی به دو گلدان کوچک کنار پنجره است، آ‌پاش درست آب نمی‌پاشد، نگین با کلافگی سعی دارد آن را درست کند، بعد از کمی موفق می‌شود. بعد از آب پاشی، آبپاش را کنار گلدان‌ها می‌گذارد و چند ثانیه‌ای به آن‌ها خیره می‌شود.]

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب روزی که آرزو ناپدید شد، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان