دانلود و خرید کتاب قدرت باور (جلد دوم) مهدی داعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت باور (جلد دوم) اثر مهدی داعی

کتاب قدرت باور (جلد دوم)

معرفی کتاب قدرت باور (جلد دوم)

کتاب قدرت باور (جلد دوم) نوشتۀ مهدی داعی در انتشارات موج سوم به چاپ رسیده است.

درباره کتاب قدرت باور (جلد دوم)

قدرت باور (جلد دوم) به تعبیر خود کتاب دربارۀ فوندانسیون تحول درونی و استفاده از قدرت شگفت‌انگیز درونی است. مجموعهٔ قدرت باور برآیند تعالیم نویسندگان بزرگی همچون گرگ برادن، ری داد، خانوم ماری سیز و دکتر جو دیسپنزا است. کتاب مدعی است با رویکردی علمی و مبتنی بر علومی چون فیزیک کوانتوم، نورولوژی و «روانشناسی انرژی» همراه با تعالیم برخواسته از فلسفهٔ تولتک می‌تواند یک دستورالعمل کامل مبتنی بر حقیقت را به مخاطب ارائه دهد تا بتواند با شناخت حقیقت وجودی‌اش و سازمان‌دهی ذهن و برنامه‌ریزی مجدد آن، از درون خودش را متحول کند. در جلد دوم این مجموعه، نویسنده به سراغ دو ساحت متفاوت روان و نفس رفته است. او می‌گوید بارها گفته شده ما انسان‌ها موجوداتی معنوی و بسیار نامحدودی هستیم که در این دنیا به این شکل انسانی، زندگی را تجربه می‌کنیم؛ اما بیشتر مردم معنای این جمله را درک نمی‌کنند. در واقع، هر کدام از ما انسان‌ها، دارای دو بخش نامحدود متافیزیکی و محدود فیزیکی هستیم. بخش متافیزیکی‌مان که رشته‌ای از آگاهی الهی حاکم بر کائنات است بسیار عظیم‌تر از بخش فیزیکی‌مان و حاوی نیت خداوند برای ما، ارادۀ آزاد و برنامۀ معنوی است که برای زندگی ما در این دنیا طراحی شده است. بخش فیزیکی‌مان شامل بدن و ذهن می‌شود که در این دنیا باید در قالب برنامهٔ معنوی معین‌شده، نیت خداوند را به نحو بهتر اجرا نماید.

بخش متافیزیکی که در اصطلاحاً به آن روان می‌گویند از طریق قلب، دستورات خودش را به مغز می‌دهد و ما باید آن‌ها را از طریق گفتار و اعمال در این دنیا ابراز نماییم تا ارتباطمان با بعد متافیزیکی و الهی برقرار بماند. هدفی که روانمان از آمدن به این دنیا دارد با هدف نفسمان متفاوت است و همین موضوع باعث ایجاد سردرگمی در ما می‌شود؛ زیرا معمولاً توجه ما تابع نفس ما شده است و در بیرون از خودمان به‌دنبال شادی هستیم غافل از اینکه هرچه می‌خواهیم درون روان ما وجود دارد. نویسنده می‌گوید باید با اصلاح باورها بتوانیم خودمان را به‌عنوان امتدادی از خالق تمام کائنات به‌درستی و آگاهانه ابراز کنیم و از لذت کامل بهره‌مند شویم.

در این جلد از مجموعهٔ قدرت باور، خواننده با خصوصیات انرژی زندگی از بعد فیزیکی و متافیزیکی آشنا می‌شود تا بتواند خود را عمیق‌تر بشناسد. به این ترتیب، دیگر با ذهن خود هم‌هویت نمی‌شود و زمینهٔ رهایی از باورهایی را در خود ایجاد می‌کند که تاکنون او را محدود می‌کرده و امکان تبلور ظرفیت بی‌نهایت درونی‌اش را به او نمی‌دادند.

فهرست مطالب کتاب قدرت باور (جلد دوم) به شرح زیر است:

انرژی زندگی

تعریف انرژی زندگی

فیزیک انرژی زندگی

ماهیت دوگانه موجی ـ ذره‌ای الکترونها

خصوصیات متافیزیکی انرژی زندگی

آرامش؛ بالاتر از شادی است

مراقبهٔ ارتباط با فضای باشیدن درون

خواندن کتاب قدرت باور (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های روانشناسی عمومی، موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قدرت باور (جلد دوم)

«بدون شناخت ماهیت انرژی هوشمند زندگی، نمی‌توان زندگی و کائنات را به درستی شناخت و بفهمیم برای چه هدفی وارد این دنیا شده‌ایم. تا زمانی که ندانیم امتدادی از این انرژی هستیم، ذهن ما از ارتباط با این انرژی می‌ترسد و این ترس باعث عدم همسویی با "خود واقعی"مان شده و در نتیجه در برابر جریان انرژی زندگی مقاومت کرده و درون خود حس می‌کنیم مسیر را گم کرده و لذا احساس یکنواختی، کلافگی و درجا زدن می‌کنیم. به این ترتیب؛ بین خود واقعی ما با ذهن، جدایی افتاده و ذهن مان با دانش محدودش، تلاش می‌کند به تنهایی از پس چالشهای زندگی برآمده و سعی می‌کند واقعیت‌هایی را خلق کند که خودش می‌خواهد و فکر می‌کند با تجربهٔ آنها می‌تواند شاد شود که امریست غیرممکن. به این ترتیب، دانش محدود ذهن، بین ما و زندگی دیواری می‌کشد تا جایی که نمی‌دانیم واقعا کیستیم و می‌خواهیم با دانش ذهنی مان به دنبال زندگی بگردیم. انرژی هوشمند زندگی، پیوسته ما را به جلو و به سمت تحقق آرزوهای مثبت‌مان برده و کارهای درست برای رسیدن به این آرزوها را به ما الهام می کند و انرژی لازم برای انجام این کارها را نیز به ما می دهد. بنابراین با رسیدن به هر آرزو، چیز جدیدی وارد زندگی مان می شود. وقتی از جوهرهٔ حقیقی مان که از هر نظر کامل است دور می شویم، با ذهن خود هم هویت شده بعضی از این آرزوها را سرکوب کرده و یا ممکن است برای رسیدن به این آرزوها، روش هایی را پیگیری کرده که ذهن مان می گویند و لذا در دوره های متعدد خودیاری و موفقیت شرکت کرده و یا کتابهای زیادی را در این زمینه بخوانیم، به این امید تا با رسیدن به آرزوی مان، شاد شویم اما هیچ کدام به معنای واقعی ما را شاد نمی کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

حجم

۱۲۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان