دانلود و خرید کتاب پیاده روی تی. آلبرت ترجمه عبدالنبی مرشدزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیاده روی اثر تی. آلبرت

کتاب پیاده روی

نویسنده:تی. آلبرت
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پیاده روی

کتاب «پیاده روی» نوشتۀ تی. آلبرت و ترجمۀ عبدالنبی مرشدزاده است و شرکت رسانه ساز دانش آن را منتشر کرده است. کتاب پیاده‌روی، کتابی به ۲ زبان فارسی و انگلیسی است که ضمن روایت یک داستان زیبا، زبان انگلیسی کودکان را هم تقویت می‌کند.

درباره کتاب پیاده روی

کتاب پیاده‌روی داستانی ۲ زبانه از زبان دختری به نام مندی است. مندی و مادرش با پدربزرگ و مادربزرگ زندگی می‌کنند و مندی از این بابت بسیار خوشحال چون پدربزرگش را بهترین دوستش می‌داند و بیشتر وقتش را با او می‌گذراند. در این داستان شیرین و زیبا پدربزرگ قرار است مندی را با خود به یک پیاده‌روی طولانی ببرد. اما داستان پیاده‌روی چیزی بیش از یک پیاده‌روی معمولی است. او در طول مسیر چیزهای زیادی دربارهٔ عشق،‌خانواده، روابط و دوستی با طبیعت یاد می‌گیرد. کودکان با خواندن کتاب ۲ زبانۀ پیاده‌روی، هم زبان دوم خود را تقویت می‌کنند و هم اطلاعاتی در مورد زندگی به دست می آورند.

کتاب‌های ۲زبانه برای کودکان بسیار مفید است و معمولاً در آن‌ها متن فارسی را در بالای صفحه و انگلیسی را در پایین آن ارائه می‌دهند. خواندن کتاب‌های ۲ زبانه یکی از روش‌ها برای بهبود دایرۀ واژگان زبان انگلیسی کودکان دوزبانه است. مطالعۀ مستمر داستان‌ها و مکالمات به کودک ۲زبانه کمک می‌کند تا معنای کلمات انگلیسی را در هر متن به‌راحتی بفهمد و درک کند. خواندن این کتاب‌ها همچنین در تکرار و یادآوری واژگانی که قبلاً آموخته است تأثیر دارد. اگر معنای کلمات کلیدی موجود در متن داستان را از قبل بداند درک مطلب بسیار آسان‌تر می‌شود. به همین خاطر یادگیری معنا و تلفظ کلمات به کودک دوزبانه کمک می‌کند که بعداً در هنگام خواندن کتاب‌های داستان به‌راحتی با موضوع آنها ارتباط برقرار کند.

والدین،‌ مربیان یا بزرگ‌ترها می‌توانند بعد از خواندن کتاب برای کودکان همراه با آن‌ها دو متن را با هم مقایسه کنند و ببینند که آیا دیالوگ یا داستان‌ها با هم متفاوت است یا خیر. آن‌ها همچنین می‌توانند به دنبال کلمات هم‌ریشه‌ بگردند. یعنی کلماتی که از نظر شکل و معنی در هر ۲ زبان بسیار شبیه به هم هستند و یا کلماتی که بسیار متفاوت از هم هستند.

خواندن کتاب پیاده روی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و علاقه‌مندان به کتاب‌های ۲زبانه پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب پیاده روی

«مندی خوش‌شانس بود که او و مادرش با پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می‌کردند و او چیزی بهتر از صرف وقت با پدربزرگش دوست نداشت. چون پدربزرگ همیشه داشت یک چیزی درست می‌کرد و مندی از تماشاکردن و یادگرفتن لذت می‌برد و گاهی اوقات حتی کمکش می‌کرد هر کاری که می‌کرد را تموم کند.

.Mandy was lucky as she and her mother lived with her grandparents and she liked nothing better than to spend time with her grandfather

 .You see, he was always making something and she enjoyed watching, learning, and sometimes even helping him finish whatever he was doing

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان