دانلود و خرید کتاب مغزتان را رام کنید جن تینچر ترجمه ماندانا قهرمانلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مغزتان را رام کنید اثر جن تینچر

کتاب مغزتان را رام کنید

نویسنده:جن تینچر
امتیاز:
۴.۴از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مغزتان را رام کنید

«مغزتان را رام کنید» نوشته جن تینچر، راهکارهایی موثر برای کسب آرامش، موفقیت فردی و خلق زندگی دلخواهتان است.

موضوع اصلی راهکارهای این کتاب، کسب عشق و آرامش است. موفقیت راستین در پی عشق و آرامش می‌آید. عشق به خود، عشق به خدا، عشق به هم‌نوع، عشق به کل کاینات و جهان. به قول معروف، همه‌ی ما سوار یک کشتی هستیم، پس چه بهتر که یک‌دیگر را در راستای کسب آرامش و موفقیت یاری رسانیم. جَن تینچِر، که سال‌هاست‌، به شغل هیپنوتیزم‌درمانی مشغول است، تجربیات چندین ساله‌ی خود را از طریق این کتاب با ما سهیم شده. با به کار بستن مستمر راهکارهای ساده‌ی کتاب مغزتان را رام کنید، تنش‌ها و فشارها و نگرانی‌هایمان به میزان چشمگیری کاهش می‌یابند.

همان‌طورکه می‌دانیم، در مسیر معنویت، آهستگی و پیوستگی اهمیت دارد. جَن معتقد است، مغزمان به‌سان کامپیوتری است که هر برنامه‌ای را به آن بدهیم، بی‌چون و چرا اجرا می‌کند، پس چرا همواره برنامه‌هایی شاد و پربار و عالی به آن ندهیم؟ بهتر است، رامش کنیم تا مطابق میلمان رفتار کند. جَن صمیمانه آرزو کرده که این راهکارها کمکمان کند تا اتفاقات زیبا و باشکوهی در زندگی‌مان رخ دهد. به امید به وقوع پیوستن این آرزو، و داشتن جهانی سراسر صلح و صفا و دوستی و آرامش.

نظرات کاربران

Lily
۱۳۹۷/۰۲/۰۳

راضیم ازش! تکنیکاش ساده و مفیده. من بعضیاش رو استفاده کردم.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
آیا پروانه‌ها روی شانه‌تان می‌نشینند؟ هدف راهکارهای این کتاب کسب آرامش است تا دمی بیاساییم. امیدواریم که چنین شود. مطمئن باشید که با به کارگیری مستمر این تمرین‌ها به آرامش خواهید رسید. مهم پیگیری و پشتکار است. آیا پروانه‌ها روی شانه‌تان می‌نشینند؟ آیا می‌توانید بدون این‌که مزاحم حیوانات شوید، در میانشان قدم بزنید؟ آیا به محض ورودتان به اتاق، بچه‌ها دست از گریه کردن برمی‌دارند؟ می‌توانید حدس بزنید که هدف از مطرح کردن این سؤالات چیست؟ این‌که آیا شما در صلح و صفا و آرامش به سرمی‌برید یا نه. ترس، ترس را جذب می کند، نفرت، نفرت را، و آرامش و صلح نیز آرامش و صلح را.
سپیده
رفته‌رفته شروع کردم به تجسم صحنه‌ی دلخواهم. و روزی از روزها که کوری دوباره همان سؤال را از من پرسید، پاسخ دادم: «دخترم را می‌بینم که دارد به خانه برمی‌گردد.» کوری پرسید: «کی؟» گفتم: «امشب.» کوری گفت: «من هم همین صحنه را می‌بینم، درست مثل تو.» و دخترم آن شب به خانه بازگشت. و این شروع آشنایی من با مقوله‌ی فکر و ذهن بود. رفته‌رفته زندگی من عوض شد و صلح و آرامشی زیبا در درون من و دنیای اطرافم پدیدار شد. یاد گرفتم که بگویم، زندگی بسیار زیبا و شگفت‌انگیز است. و واقعاً هم زیبا و شگفت‌انگیز بوده و هست. کتاب‌های آنتونی رابینز خیلی به من کمک کرد. مدتی نزد آنتونی رابینز و ریچارد بَندلِر تعلیم دیدم. من موفقیت را به زندگی‌ام آوردم، شما هم اگر مشکلاتی دارید، از قوه‌ی تجسم و تصورتان استفاده کنید تا تغییراتی پایدار در زندگی‌تان به وجود آورید. راهکارهای این کتاب می‌تواند کمکتان کند. هر کاری که از دستتان برمی‌آید، انجام دهید تا به زندگی دلخواهتان دست یابید
سپیده
مقدمه‌ای به قلم نویسنده اسم من جَن تینچِر است و شغلم هیپنوتیزم‌درمانی است. ساکن فارِست ‌سیتی، آیووا (اِمریکا) هستم. در شاخه‌ای از زبان‌شناسی که به رابطه‌ی میان مغز و زبان (language) می‌پردازد، نیز فعالیت دارم و برنامه‌ریزی موفقی را در این زمینه ارایه داده‌ام (neurolinguistics). سیزده سال است که در این زمینه‌ها مشغول به کار هستم. چندین سال پیش که دخترم نوجوان بود، مشکلات زیادی داشتیم. در آن دوران کتاب‌های آنتونی رابینز را می‌خواندم. قدرت بی‌نهایت. به دفتر او تلفن کردم و با مردی به نام کوری حرف زدم. مدام گریه می‌کردم و حالم خیلی بد بود. کوری از من پرسید: «چه چیزی می‌بینی؟» و من گفتم: «دخترم را می‌بینم که چمدان به دست از خانه رفته.» او دبیرستانی بود. ما دعوای شدیدی با هم کردیم و او هم خانه را ترک کرد. تمام این‌ها را به کوری گفتم، و کوری فقط می‌پرسید: «چه چیزی می‌بینی؟» و سپس در مورد قدرت ذهن و قوه‌ی تجسم و تصور با من حرف زد
سپیده
آیا احساساتی و هیجانی می‌شوید؟ آیا خیلی زیاد صحبت می‌کنید، خیلی بلند می‌خندید، خیلی سریع فحش می‌دهید؟ آیا احساس و هیجانی در وجودتان هست که چندان خوشایندتان نباشد؟ ممکن است این سؤال خیلی خشک و جدی به‌نظر برسد، اما وقتی این کارها را می‌کنید، به‌نظرتان سعی دارید چه چیزی را به انجام برسانید؟ هدفتان از این کارها چیست؟ شاید سعی دارید جلب‌توجه کنید، اما به روشی اشتباه. یا این‌که سعی دارید احساساتتان را تخلیه کنید، اما باز هم به روشی اشتباه. شاید هم سعی دارید، آدم خوب و باحالی باشید، اما به روشی اشتباه. این‌ها فقط چند پیشنهاد بود. مطمئن‌ام، خودتان پاسخ درست و مناسب خودتان را می‌دانید. وقتی دریافتید که سعی دارید چه چیزی را به انجام برسانید، و وقتی هدفتان را از کارتان فهمیدید، حداقل پنج شیوه‌ی دیگرِ ابراز این احساس را پیدا کنید تا بتوانید جایگزین آن روشی کنید که دوستش ندارید.
deniro
آیا پروانه‌ها روی شانه‌تان می‌نشینند؟ آیا می‌توانید بدون این‌که مزاحم حیوانات شوید، در میانشان قدم بزنید؟ آیا به محض ورودتان به اتاق، بچه‌ها دست از گریه کردن برمی‌دارند؟ می‌توانید حدس بزنید که هدف از مطرح کردن این سؤالات چیست؟ این‌که آیا شما در صلح و صفا و آرامش به سرمی‌برید یا نه. ترس، ترس را جذب می کند، نفرت، نفرت را، و آرامش و صلح نیز آرامش و صلح را.
احسان رضاپور
اگر مدام سیگار می‌کشید، یا زیاد می‌خورید، دفعه‌ی بعد که چیزی در دهانتان گذاشتید، نیازتان را بررسی و تجزیه و تحلیل کنید، و سپس در ذهن رهایش کنید. در واقع اگر قبل، درحین، و بعد از گذاشتن چیزی در دهانتان این کار را انجام دهید و نیازتان را رها کنید، در راستای آزادسازی خود قدم بزرگی برداشته‌اید، به‌طوری‌که دفعه‌ی بعد اصلاً آن نیاز را احساس نمی‌کنید و آن کار را هم انجام نمی‌دهید.
deniro
نکته‌ی مهمی که باید درک شود این است که جمله‌های منفی راهی را در مغزتان به‌وجود می‌آورند. و وقتی خیلی به آن‌ها فکر کنید، به‌طور خودکار عمل خواهند کرد.
deniro
برای هر شیوه‌ی جدید، فیلمی ذهنی بسازید، و خودتان را ببینید که آن هیجان را احساس می‌کنید، و به یکی از پنج شیوه‌ی درست ابرازش می‌کنید. بعد از انجام این کار، تصمیم بگیرید که کدام شیوه یا شیوه‌های ابراز برایتان مناسب است.
deniro

حجم

۳۰۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۳۰۱ صفحه

حجم

۳۰۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۳۰۱ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان