دانلود و خرید کتاب گفتا من آن ترنجم محمد قاسم‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گفتا من آن ترنجم اثر محمد قاسم‌زاده

کتاب گفتا من آن ترنجم

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گفتا من آن ترنجم

«گفتا من آن ترنجم» نوشته محمد قاسم‌زاده، روایت زندگی مولانا جلال الدین محمد بلخی از زمانی که با شمس آشنا می‌شود تا لحظه مرگش است که در حین داستان‌پردازی، قصه کودکی مولانا هم به میان می‌آید و می‌شود گفت که این رمان داستان زندگی مولانا از زمان تولد تا لحظه مرگ او است. محمد قاسم‌زاده متولد ۱۳۳۴ نهاوند است. «پرندگان بی‌فصل»، «بی‌پایاب»، «شهسوار بر باره باد»، «رقص مرغ سقا»، «بانوی بی‌هنگام»، «خاطرات محرمانه خانوادگی»، «توراکینا»، «شهر هشتم»، «رؤیای ناممکن لی‌جون»، «رقص در تاریکی»، «سیاوش»، «روی جاده نمناک»، «نوستراداموس به روایت کلثوم ننه»، «افسانه‌های کهن ایرانی» و «داستان‌های عاشقانه ادبیات فارسی» نام برخی از کتاب‌های اوست.

نظرات کاربران

shima mousavi
۱۴۰۰/۰۱/۱۳

کتاب فوق العاده ای هست. اگر کسی بخواد فقط یک کتاب در مورد زندگی مولانا بخونه این کتاب بهترین گزینه هست.

~hasti~
۱۳۹۹/۰۵/۰۹

کتاب خیلی خوبی هست.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
علما در حرف‌هایی که می‌گویند و می‌شنوند، حضور قلب ندارند. از این رو در ویرانی این جهان شریک ظالمان می‌شوند.
پ. و.
شمس فلکی در آن بالا می‌درخشید و شمس دیگری اینجا بر گرد این آسمان و آب، رقص‌کنان می‌گذشت و گرمی به جان مولانا و دیگران می‌انداخت.
پ. و.
هنوز جوان بودم و نمی‌دانستم این شور از کجا در دل مولانا افتاده که او را چون دوک رقصان به چرخش درآورده‌است. شمس در گوش او چه گفته که حاصل سی و چند سال درس او در بلخ و حلب و دمشق، در این سه‌ماهه بی‌اثر شده و آن مرد دین که بر منبر چنان نعره می‌زد که مو بر تن شنونده راست می‌ایستاد، امروز چنین رقص‌کنان و چرخ‌زنان بر گرد این حوض می‌گردد که آب و آسمان در آن خانه کرده و ازدحام این همه مرد و زن حیران و سرگردان را نمی‌بیند. دیدن این مردم سهل است، خودش را هم نمی‌بیند، نه خودش که شهر و دنیا را هم نمی‌بیند. شور او را برداشته و می‌چرخد در مداری که به شمس نزدیک و از او دور می‌شود و نه شمس را می‌بیند و نه می‌داند او سرش به چه‌کاری گرم است.
پ. و.

حجم

۴۲۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۴۲۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۹۲,۵۰۰
تومان