دانلود و خرید کتاب بی‌شعورهای پوست‌کلفت را بشناس؛ راهکارهای عملی برای باوجدان‌ها در مقابله با بی‌شعورها خاویر کرمنت ترجمه نفیسه معتکف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بی‌شعورهای پوست‌کلفت را بشناس؛ راهکارهای عملی برای باوجدان‌ها در مقابله با بی‌شعورها اثر خاویر  کرمنت

کتاب بی‌شعورهای پوست‌کلفت را بشناس؛ راهکارهای عملی برای باوجدان‌ها در مقابله با بی‌شعورها

نویسنده:خاویر کرمنت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بی‌شعورهای پوست‌کلفت را بشناس؛ راهکارهای عملی برای باوجدان‌ها در مقابله با بی‌شعورها

«بی شعورهای پوست کلفت را بشناس؛ راهکارهای عملی برای باوجدان‌ها در مقابله با بی‌شعورها» کتابی نوشته خاویر کرمنت است. این اثر نسخه جدیدی است از کتاب بی‌شعوری این نویسنده. خاویر کرمنت فکر می‌کرد همه چیز را بعد از ۱۵ سال مطالعه روی بی‌شعورها درباره بی‌شعوری می‌داند تا این که با آنابلا معاون یکی از دولتمردان آشنا شد. او پس از این آشنایی فهمید که باید روی موضوع بی‌شعوری تجدیدنظر کند و به فهرست انواع بی‌شعورها دو نوع دیگر بیافزاید: بی‌شعورهای پوست کلفت و بی‌شعورهای تمام‌عیار. او کتاب حاضر را درباره این دو نوع از بی‌شعورها نوشته است. این کتاب اثری است که دست بی‌شعورها را رو می‌کند و به شما به عنوان یک انسان بامعرفت تکنیک هایی را معرفی می‌کند که با بکارگیری آنها می‌توانید بی‌شعورها را بشناسید، آنها را کنف کنید و نگذارید با زبان چرب و نرم و مغز پر از مکر و حیله‌شان زندگی شما و افراد دیگر را تباه کنند.

نظرات کاربران

Mostafa Abbasi
۱۳۹۹/۱۱/۰۷

کتاب بیشتر شامل نقطه نظرهای شخصی و غیر کاربردی با درون مایه سیاسی و جناحیه.

کاربر ۳۰۸۹۰۶۴
۱۴۰۰/۰۲/۰۴

صد درصد این کرمنت خودش بی شعوره که اینقدر به نوشتن کتاب درباره بی شعورا علاقه داره

arash
۱۳۹۹/۰۱/۱۰

بی شعور زمانه ات را بشناس! 😶😁

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۵)
یک بی‌شعور موفق مدام سر و صدا راه می‌اندازد. او شر به پا می‌کند او مدام رجزخوانی می‌کندکه طرفدار صلح است و با این کار دمار از روزگار طرف مقابلش در می‌آورد.
عاطفه
" این امری طبیعی است. مطمئن باش بی‌شعوری حسابی به همه سرایت می‌کند. از صدقه سر یک بی‌شعور، خیلی از آدم‌ها بی‌شعور می‌شوند. بی‌شعوری به صورت هرمی بالا می‌رود."
کاربر ۱۲۱۶۸۶۳
"یکی از رازهای برملا شدهٔ بی‌شعور تمام‌عیار این است که او توانایی و مهارت خاصی دارد که خودش را ظاهراً بی‌غل‌وغش نشان دهد، در حالی که این آدم بویی از شرافت و انسانیت نبرده است. از چنین آدم‌هایی؛ پیامی به‌صورت تله‌پاتی تراوش می‌کند که به شعور و عقل سلیم طرف مقابلش حمله‌ور می‌شود و باعث می‌شود که آن‌ها خیال کنند با بهترین و مورد اعتمادترین آدم‌های روزگار طرف شده‌اند. در حالی‌که پنهانی توطئه می‌کنند تا هر جور شده دمار از روزگار آن بدبخت‌ها درآورد.
کاربر ۱۱۴۶۷۲۶
به او گفتم:"تو زن باهوشی هستی. خندیدن به آدم بی‌شعور؛ مطمئن‌ترین راه برای خلع سلاح کردن اوست."
کاربر ۱۱۴۶۷۲۶
او درمورد یک بی‌شعور معمولی حرف نمی‌زند، بلکه از آدمی بیش‌ازحد خطرناک و خائن می‌گوید. از قرار معلوم کسی حریف بیکرسون نبود. به‌عنوان نمایندهٔ مجلس؛ دست قانون هم به او نمی‌رسید. مخالفانش هم وقتی لب به انتقاد باز می‌کردند، همیشه از آن‌ها انتقام می‌گرفت و صدایشان را در نطفه خفه می‌کرد. من به این نتیجه رسیدم که او یک بی‌شعور عوضی بود.
کاربر ۱۱۴۶۷۲۶
آن زن به‌طور موقت نشست و سپس ادامه داد:"من سر در نیاوردم که او چطور می‌تواند هم آدم‌ها را مجذوب خودش کند و هم یک بی‌شعور تمام‌عیار شود." در جوابش گفتم:"مسئله مجذوب کردن نیست. بلکه همهٔ این موارد از صدقه‌سر بی‌شعوری تمام‌عیار است." "متوجه منظورت نشدم."
کاربر ۱۱۴۶۷۲۶
بی‌شعور زهرآگین که در محیط بدجنسی؛ حقه‌بازی و هرج‌ومرج شکوفا می‌شود. افراد آبرومند؛ جذب بی‌شعورهای زهرآگین می شوند. چون چنین افرادی از روی اشتباه؛ فکر می‌کنند که بی‌شعور کذایی مثل خودشان باوجدان است. ولی آن‌ها سخت در اشتباه‌اند. اگر کسی به بی‌شعور زهرآگین رو بدهد؛ حسابی سوارش می‌شود.
کاربر ۱۱۴۶۷۲۶
فصل ۱: سندرم ناشی از همنشینی با بی‌شعور اگر خودت نمی‌دانی نماد چه چیزی هستی و از چه حمایت می‌کنی با این حساب کس دیگری هم نمی‌داند. هرگز کار را برای دیگران آسان نکن تا تو را بپیچانند و با ایده‌های خودت تو را به چهار میخ بکشند. از کتاب قوانین برای بی‌شعورها نویسنده: رائول ملینسکی
کاربر ۱۱۴۶۷۲۶
بی‌شعور عوضی، بی‌شعور بسیار نادری است که ندای وجدان و شرافتش را خفه کرده است. او می‌تواند مثل آب خوردن دروغ بگوید. تمام حقایق را که با او در تضاد هستند نادیده بگیرد و آن‌ها را انکار کند و دربرابر هر وضع قابل‌توجیهی خودش را کنار بکشد. تازه با این تفاصیل، خودش را در قالب فردی با صداقت، دلسوز و بابصیرت جا می‌زند. وقتی هم خودش را در دام تناقضات اسیر می‌بیند، فوری تغییر موضع می‌دهد و دربرابر رسوایی‌های اخلاقی حصاری دور خود می‌کشد. او تمام اطرافیانش را مثل عروسک خیمه‌شب‌بازی کنترل می‌کند. او به جای این‌که خودش را مقصر بداند هرگز برای ملامت کردن دیگران درنگ نمی‌کند.
کاربر ۱۱۴۶۷۲۶
به او گفتم: "به تو کمک می‌کنم تا احترام به خودت را که به خاطر کار کردن برای این بی‌شعور، درب و داغان شده است، دوباره بازسازی کنی."
کاربر ۱۱۴۶۷۲۶

حجم

۱۸۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۵۰ صفحه

حجم

۱۸۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۵۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان