دانلود و خرید کتاب ایجاد رابطه‌ای صمیمانه؛ هفت رهنمود برای خلق روابطی عادی و گفتگویی بهتر آلبرت آلیس ترجمه شمس‌الدین حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایجاد رابطه‌ای صمیمانه؛ هفت رهنمود برای خلق روابطی عادی و گفتگویی بهتر اثر آلبرت آلیس

کتاب ایجاد رابطه‌ای صمیمانه؛ هفت رهنمود برای خلق روابطی عادی و گفتگویی بهتر

معرفی کتاب ایجاد رابطه‌ای صمیمانه؛ هفت رهنمود برای خلق روابطی عادی و گفتگویی بهتر

آلبرت الیس و تد کرافورد در «ایجاد رابطه‌ای صمیمانه»، هفت رهنمود برای خلق روابطی عالی و گفتگوی بهتر ارائه نموده‌اند. این کتاب ابزارهایی در اختیار شما می‌گذارد که برای رویارویی با مسایل و مشکلات ارتباطی به آنها نیاز داری. شما خواهید آموخت که چطور از دام‌های ارتباطی اجتناب کنید و اگر در آن‌ها گرفتار شدید، چطور از این دام‌ها خارج شوید. رویکرد نویسندگان برای ارتباط زوج‌ها براساس رفتار درمانی عقلانی هیجانی است؛ رویکردی که دکتر آلبرت الیس در دههٔ ۱۹۵۰ آن را معرفی کرد و اکنون یکی از برجسته‌ترین و شناخته شده‌ترین روش‌های درمانی در سراسر جهان است. هدف رفتار درمانی عقلانی هیجانی در ابتدا کمک به اشخاص بود تا بر مشکلات هیجانی‌شان غلبه کنند، و هدف بعدی این بود که به آن‌ها نشان دهد، چطور خودشان را خوشحال‌تر کنند. دستیابی به هر دوی این اهداف مستلزم برقراری ارتباط خوب با خودتان و دیگران است. این رویکرد همچنین به شما نشان می‌دهد که چطور به‌گونه‌ای مؤثر با اشخاص مهم زندگی‌تان، از جمله کسانی که خودشان به خوبی می‌توانند این روش را به‌کار ببرند، ارتباط برقرار کنید. با خواندن این کتاب می‌آموزید چطور با خودتان و دیگران به‌گونه‌ای مؤثرتر صحبت کنید و عقاید ناگفته، ضمنی و یا ناآگاهانه خود را دریابید، سازمان‌دهی کنید و به گونه‌ای درست به دیگران منتقل کنید.

نظرات کاربران

Moha
۱۳۹۸/۰۶/۲۶

پیشنهاد میکنم مترجم محترم چندتا کتاب ترجمه شده خوب رو بخونن. و با ترجمه گوگل ترنسلیتی خودشون مقایسه کنن. کتاب بسیار سودمندی بود من که ازش یاد گرفتم.رهنمودها نه تنها برای ارتباط با همسر که برای انواع روابط اجتماعی مفیده.

SaeedSarshar
۱۳۹۸/۰۲/۰۹

فکر کنم گوگل ترجمه کرده، مطالب منسجم نبود ،وچیزی از کتاب متوجه نشدم،باید امتیاز بدهم تا ارسال بشه نظرم،امتیازی بهش نمیدم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
هدف رفتار درمانی عقلانی هیجانی در ابتدا کمک به اشخاص شد تا بر مشکلات هیجانی‌شان غلبه یابند، و هدف بعدی آن بود که به آن‌ها نشان بدهم، چطور خودشان را خوشحال‌تر کنند. دستیابی به هر دوی این اهداف مستلزم برقراری ارتباط خوب با خودتان و دیگران است. برای اینکه کمتر آشفته و پریشان باشید، برقراری ارتباط با خودتان را مدنظر قرار دهید. برای اینکه با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کنید، به گفتگویتان با آن‌ها گوش دهید.
leili L

حجم

۲۹۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

حجم

۲۹۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
۳۲,۹۵۰
۵۰%
تومان