دانلود و خرید کتاب مریخی‌ و ونوسی در رابطه‌ای موفق شمس‌الدین حسینی ترجمه الهام آرام‌نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مریخی‌ و ونوسی در رابطه‌ای موفق اثر شمس‌الدین  حسینی

کتاب مریخی‌ و ونوسی در رابطه‌ای موفق

معرفی کتاب مریخی‌ و ونوسی در رابطه‌ای موفق

«ریخی و ونوسی در رابطه‌ای موفق» یا «چگونه زن و شوهر می‌توانند با هم به تفاهم برسند» کتاب دیگری از نویسنده «مردان مریخی و زنان ونوسی»، دکتر جان گری است. شاید امروزه بزرگ‌ترین مشکل در رابطه‌ها این است که همگی تصور می‌کنیم همسرمان شبیه خود ماست. ما به اشتباه خیال می‌کنیم که اگر همسرمان عاشق ما باشد، باید به شیوه‌ای خاص فکر، احساس و رفتار کند. اگر او دچار مشکل شود، گمان می‌کنیم روش ما بهترین روش برای رویارویی با مشکلات برای آن‌هاست. اما به‌ندرت این‌گونه می‌شود. زمانی که به درک بیشتری از تفاوت بین مردان و زنان برسیم، می‌توانیم از ناکامی و ناامیدی غیرضروری اجتناب کنیم. به یاد داشتن این موضوع که مردان از مریخ هستند و زنان از ونوس، به ما کمک می‌کند که در مقابل تفاوت‌ها مقاومت نکنیم و در پی پذیرش باشیم. به‌جای اینکه در صدد تغییر، بهبود یا اصلاح همسرمان باشیم، می‌توانیم زمان بیشتری را صرف درک احساسات و افکار او کنیم. وقتی به یاد داشته باشیم که زن و مرد متفاوت هستند، نه‌تنها به صلح و آرامش می‌رسیم، بلکه هم خودمان و هم همسرمان بینش ضروری برای بده و بستان موفقیت‌آمیز عشق و محبت به یکدیگر را به‌دست می‌آوریم. این کتاب شامل ۳۶۵ عبارت تأثیرگذار روزانه است که هرروز تفاوت‌هایی اساسی بین مردان و زنان را مطرح می‌کند. خواندن یک عبارت روزانهٔ کوتاه کافی است تا به جای اینکه احساس ناتوانی یا ضعف کنید، در جهت درست به‌سوی درک تفاوت‌ها هدایت شوید. به کمک عبارات این کتاب، هر روز می‌تواند فرصتی باشد که عشق و محبتتان را رشد دهید.

نظرات کاربران

NeMo
۱۴۰۰/۰۳/۲۶

کتاب های مریخ و ونوس همشون عالیه و چه بهتر در دوران مجردی خونده بشه اما هیییچ زمانی برای خوندش دیر نیست و چه خوب اگر نم خانم ها بخونن و هم اقایون که کمک میکنه برای شناخت و درک

- بیشتر
khoda
۱۳۹۹/۰۶/۱۱

عالی و کاربردی، واقعا هر مجرد و متاهلی باید این کتاب رو بخونه کتاب های جان گری عالی هستن از خوندنشون پشیمون نمیشید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
عاشق کسی بودن بدین معنا نیست که همیشه با او موافق باشیم یا حتی نسبت به او احساس خوبی داشته باشیم. همچنین بدین معنا نیست که هرکاری را که انجام می‌دهد یا انجام نمی‌دهد، دوست داشته باشیم. هیچ‌کس کامل نیست. وقتی کسی را دوست دارید، همیشه چیزهایی در او هست که از آن‌ها متنفر باشید. و اگر از صمیم قلب عاشق کسی باشید، بدون تردید زمان‌هایی هست که نه‌تنها از کاری که انجام می‌دهد خوشتان نمی‌آید، بلکه از آن متنفر هستید.
NeMo
زن عاقل مراقب است بیش‌از آن حدی که مرد به‌دنبال اوست، درپی مرد نباشد. زن عاقل به‌شکلی متفاوت به موقعیت می‌نگرد.
NeMo
زمانی که مرد عصبانی است، بحث و گفتگو به سرعت به مشاجره‌ای دردناک تبدیل می‌شود.
NeMo
برای خلق رابطه‌ای مبتنی بر حمایت و سودمندی متقابل، چهار کلید وجود دارد: ۱. گفتگوی هدفمند- گفتگو با این نیت که به تفاهم برسید. ۲. درک درست- درک، قدردانی و احترام به تفاوت‌ها. ۳. عدم قضاوت- رها کردن قضاوت‌های منفی خودمان و دیگران. ۴. پذیرش مسؤولیت- برای آنچه از رابطه به‌دست می‌آورید مسؤولیت برابر بپذیرید و بخشیدن یکدیگر را تمرین کنید. این چهار کلید می‌تواند نیروی بالقوهٔ درونی‌تان را آزاد کند تا رابطه‌ای عاشقانه خلق کنید و به امیدها و رویاهایتان تحقق ببخشید.
NeMo
هروقت انگشت اتهام به سوی همسرمان دراز می‌کنیم، سه انگشت دیگرمان به سوی خودمان اشاره دارد. گه‌گاهی وقتی همسرمان را سرزنش می‌کنیم، نیاز داریم به درون خودمان نیز نگاهی بیندازیم، به احساسمان گوش دهیم و ببینیم که چطور باید مشکلات را برطرف کنیم. ما نمی‌توانیم از همسرمان توقع داشته باشیم احساساتمان را درک کند، مگر اینکه به‌نحوی عاشقانه و بخشنده عمل کنیم.
NeMo

حجم

۴۶۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۵۰ صفحه

حجم

۴۶۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۵۰ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان