دانلود و خرید کتاب عاشق باش اما دیوانه نه! راهنمای عملی برای داشتن زندگی مشترکی مستحکم‌تر، عاشقانه‌تر و رضایت‌بخش‌تر در سی روز فریبا جعفری نمینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عاشق باش اما دیوانه نه! راهنمای عملی برای داشتن زندگی مشترکی مستحکم‌تر، عاشقانه‌تر و رضایت‌بخش‌تر در سی روز اثر فریبا جعفری نمینی

کتاب عاشق باش اما دیوانه نه! راهنمای عملی برای داشتن زندگی مشترکی مستحکم‌تر، عاشقانه‌تر و رضایت‌بخش‌تر در سی روز

معرفی کتاب عاشق باش اما دیوانه نه! راهنمای عملی برای داشتن زندگی مشترکی مستحکم‌تر، عاشقانه‌تر و رضایت‌بخش‌تر در سی روز

یک دیدگاه دردناک در مورد زندگی مشترک این است که بعد از ازدواج، عشق و عاشقی چندان پایدار نیست و باید با دید عقل و مصلحت‌اندیشی به رابطه نگریست. این دیدگاه، باور خیلی از جوانان را به ازدواج تغییر داده و آنها را از عشق ترسانده است چرا که عشق در این معنی تلاطم موقتی هورمون‌ها است و پس از آن دیگر هیچ! با چنین دیدگاهی فرایند ازدواج و زندگی مشترک یک فرایند بی‌معنا است که اگر انجام می‌گیرد برای رفع برخی از نیازها است و در ادامه اگر همسر نتواند این نیازها را برآورد، ادامه دادن زندگی دلیلی ندارد. این کتاب با هدف تغییر این نوع از نگرش به ازدواج نوشته شده است و قصد دارد به شما ثابت کند می‌توان برای همیشه عاشقانه زندگی کرد و از زندگی زناشویی لذت برد. فریبا جعفری نمینی در این اثر از زندگی عاشقانه خود و ده‌ها زوجی می‌گوید که برای سال‌ها با یکدیگر زندگی کرده‌اند و عشق میانشان هموراه پایدار بوده است. این کتاب یک راهنمای عملی سی روزه برای داشتن زندگی مشترکی مستحکم‌تر و رضایت بخش‌تر است. در زمان خواندن این کتاب، کاغذ و مداد همراه داشته باشید تا احساسات خود را یادداشت کنید یا حتی اگر با کشیدن و نقاشی کردن راحت‌تر هستید، احساسات خود را بکشید! با این کار قادر می‌شوید در این مسیر خود را بهتر بشناسید و بر موانعی که برای داشتن عزت نفس و علاقه به خویشتن در برابر شما وجود دارد، غلبه کنید.
نوازش در روابط زناشویی
علی شمیسا
و عشق تنها عشق ...
باربارا دی‌آنجلیس
احساس خوب باهم بودن، راز بازسازی روابط تیره
دیوید دی. برنز
رازهایی درباره عشق
باربارا دی‌آنجلیس
آیین همسریابی
پاولتی کوفمن شرمن
همسرگزینی امروزی
علی شمیسا
چرا مردان هم‌زمان فقط یک کار انجام‌ می‌دهند و زنان هرگز از صحبت کردن دست برنمی‌دارند!
آلن پیز
پذیرش واقعیت (درس‌هایی برای زندگی، ازدواج و خانواده)
فیلیپ مک‌گراو (دکتر فیل)
هشت عادت زنان مؤثر
والوریا بارتون
نامزدی هدفمند
استیون کارتر
قلبمان را به روی مردان بگشاییم
فاطمه باغستانی
راهنمای عملی درمان اضطراب دختران «از تشویش به سوی آرامش»
ارین ا. مونرو
جسم زن، خرد زن
کریستین نورتراپ
مردان ویفری زنان اسپاگتی
بیل فارل
قاطعیت
ماکس اگرت
مردان مجنون زنان لیلی (جلد اول)
علی شمیسا
مردان مجنون زنان لیلی (جلد دوم)
علی شمیسا
بیست و یک راه برای یافتن عشق واقعی
پیر فرانک
ایجاد رابطه‌ای صمیمانه؛ هفت رهنمود برای خلق روابطی عادی و گفتگویی بهتر
آلبرت آلیس

نظرات کاربران

zeynab_m91
۱۳۹۸/۰۶/۱۰

عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم!

Erfan Molaei
۱۳۹۹/۱۱/۰۷

اصلا توصیه نمی کنم متن کتاب انسجام قابل فهمی نداره و به شما یک راهکار عملی ارائه نمیده بلکه پرشده از صحبت های کلیشه ای و غیر قابل استفاده ...

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۹)
شما باید از آنچه که بوده‌اید به چیزی تبدیل شوید که آموخته‌اید
hadis
زمانی که از اعتماد متقابل حرف می‌زنیم ممکن است تنها چیزی که به ذهن شما متبادر شود این باشد که هرگز به همسر خود دروغ نگویید. البته این یک حقیقت انکارناپذیر است که بخش مهمی از اعتماد متقابل را خواهد ساخت؛ اما منظور از اعتماد متقابل، فراتر از دروغ نگفتن است. در یک اعتماد متقابل، زوجین به این باور مشترک می‌رسند که هر دو دارای اهدافی مشترک هستند، آن‌ها خواهند دانست که آنچه به نفع همسرشان است، به نفع آن‌ها نیز خواهد بود.
mehr❤ban
زمانی که ضعف و ترس‌های خود را بشناسید، در رفع آن‌ها بکوشید یا با آن‌ها کنار بیایید، زمانی که به اندازه کافی خود را دوست بدارید و نیاز نداشته باشید که آن را از زبان دیگران بشنوید، دوست داشتن و به دنبال آن دوست داشته شدن، بسیار آسان‌تر خواهد بود و دیگر برای پنهان کردن زوایای روحتان تلاشی نخواهید کرد و خود را آن‌گونه که هستید نشان خواهید داد.
ч̃̾σ̃̾и̃̾ɑً̃̾ѕٌٌُ7
دستاوردها شما را برای مدت کوتاهی شاد می‌کنند اما این شادی همیشه باقی نمی‌ماند؛ زیرا زندگی یعنی رشد و این اصلاً بد نیست؛ زیرا اگر شما به داشته‌های خود قانع بمانید و با یک پیروزی متوقف شوید، در یک دوره زمانی منجمد خواهید شد، اما زندگی متوقف نمی‌شود و در هر ماه و هر سال چیزهای تازه‌ای هست که شما به‌آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد.
hadis
تنها راه برای دریافت عشق این است که خود مولد آن باشید و نه دریافت‌کننده؛ زیرا کسی که در انتظار دریافت عشق می‌ماند تا ابد انتظار خواهد کشید و آن را به‌دست نخواهد آورد. باید بدانید افرادی که از صمیمیت فرار می‌کنند، بدون تردید ضعفی نهفته در خود دارند که از برملا شدن آن می‌ترسند. نیاز به عشق، صمیمیت و رابطه عاطفی از نیازهای اساسی هر انسان است. در این دنیا کسی نیست که دلش نخواهد فردی را در زندگی داشته باشد که بتواند نهایت صمیمیت را با وی داشته
hadis
عشق و ازدواج یعنی اینکه خود را با صداقت به فرد دیگری نشان دهید، اینکه چه کسی هستید، چه توانایی‌هایی دارید و چه انتظاراتی خواهید داشت
hadis
مردم برای چه دروغ می‌گویند؟ هیچ‌کس نیست که بی‌دلیل بخواهد حقیقت را پنهان کند. شما فقط در صورتی دروغ می‌گویید که در آن منفعتی داشته باشید. اگر روراست بودن و گفتن حقیقت موجب شود شما از نیازهای اساسی خود، یعنی داشتن احساس اطمینان و عشق بازبمانید، تردیدی در دروغ گفتن نخواهید داشت، اما اگر باور داشته باشید که گفتن حقیقت، به شما اطمینان خاطر خواهد بخشید، در این صورت بی‌شک گفتن حقیقت را انتخاب خواهید کرد؛ زیرا گرچه ممکن است واکنش ابتدایی طرف مقابل شما ناراحت‌کننده باشد، اعتمادی که در او ایجاد می‌کنید موجب خواهد شد رابطه شما عمیق‌تر شود و برای همیشه از یک احساس اطمینان خاطر پایدار یا عشق ماندگار لذت ببرید.
mehr❤ban
یافتن مرد ایده‌آل و ازدواج برای مدت زمان معینی شما را از عشق لبریز خواهد کرد، پس از آن کم‌کم رابطه شما نیازمند پیشرفت و تکامل است.
آسمان
افکار منفی و مثبت هر کدام دارای وزن و ارتعاش خاص خود هستند و حتی می‌توانند روی محیط اطراف و انسان‌های دیگر تأثیر بگذارند. بنابراین وقتی به موسیقی ملایم گوش می‌دهیم آرام می‌شویم؛ اما وقتی به موسیقی تند و خشن گوش می‌کنیم، مشوش می‌شویم. این تفاوت فقط به دلیل اختلاف فرکانس‌های دو نوع موسیقی است.
hadis
این افراد هرگز طعم شادمانی را نخواهند چشید؛ زیرا در رابطه با نیازهای خود رشد نکرده‌اند. در رابطه مشترک، تنها نیاز آن‌ها، رابطه جنسی، دلبری، تملق و شنیدن دوستت دارم است. برطرف شدن نیاز به عشق از این طریق فقط مدت کوتاهی شما را شاد نگه می‌دارد و پس از آن نیازمند شکلی عمیق‌تر از عشق هستید، چیزی که با عوض کردن فرد مورد علاقه‌تان، هرگز به آن دست پیدا نمی‌کنید، بلکه بر میزان یأس و سرخوردگی خود خواهید افزود.
آسمان

حجم

۲۱۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲۱۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
۲۹,۹۵۰
۵۰%
تومان