دانلود و خرید کتاب عاشق خودت باش سارا ماریا ترجمه سعید گل‌محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عاشق خودت باش اثر سعید گل‌محمدی

کتاب عاشق خودت باش

معرفی کتاب عاشق خودت باش

کتاب عاشق خودت باش نوشته‌ی سارا ماریا به ما کمک می‌کند شگفتی‌ها و زیبایی‌های درونی و هم‌چنین بیرونی خودمان را ببینیم.

درباره کتاب عاشق خودت باش

کتاب عاشق خودت باش از سارا ماریا درباره این است که ما انسان‌ها در زندگی قصد نداریم هیچ کدام از زیبایی‌های درونی و بیرونی خود را نادیده بگیریم. با هوشیاری و درک این راه و این شگفتی‌ها موهبت آن‌ها را به‌طور کامل می‌توانیم متوجه شویم. قدم اول ما در زندگی شناخت ارزش‌های درونی است که برای ما اهمیت دارد. اگر خوبی‌هایی که درون ما وجود دارند را به بیرون خودمان بازتاب کنیم می‌توانیم وجودی کاملا خوب و نورانی داشته باشیم. شاید تا امروز ما این خوبی‌ها را نشناخته باشیم و قدر آن‌ها را ندانسته باشیم. ما تا امروز فقط سعی کرده‌ایم از روزمرگی عبور کنیم و زمانی را برای شناختن توانمندی‌های درونیمان صرف نکرده‌ایم. ما می‌توانیم از امروز روش زندگی خودمان را تغییر دهیم و هرروز وقتی را برای سپری کردن در درون خودمان صرف کنیم. از قدیم این جمله را شنیده‌ایم که گفته‌اند سیمای تو گویای درون توست.

در کتاب عاشق خودت باش ، سارا ماریا سعی کرده به ما بگوید نوری که از صورت ما می‌تابد از درون ما سرچشمه می‌گیرد. شاید ما هم تابه‌حال به این کسانی برخورده باشیم که سیرت بسیار زیبایی دارند و از نظر ما صورتشان هم به همان اندازه زیبا است. ما در این مسیر نباید از نیروهای درونی و بیرونی خودمان غافل شویم و آماده شناختن جهان و شگفتی‌های آن باشیم. هر اتفاقی که در این دنیا می‌افتد قطعا دلیلی دارد و بی‌هدف نیست. انسانی که خود را می‌شناسد همیشه در تلاش است تا از توانایی‌هایش استفاده کند و پیوسته سعی می‌کند به این توانایی‌ها بیافزاید.

زندگی سرشار از رنج، ترس و نگرانی می‌تواند به زندگی پر از لذت، شادی، زیبایی و عشق تبدیل شود. کتاب عاشق خودت باش شما را از جایگاه نداشتن امنیت به مقصد اعتماد و اقتدار هدایت می‌کند و سارا ماریا ، نویسنده کتاب، به شما نشان خواهد داد تا چه اندازه زیبا و جذاب هستید.

چرا باید کتاب عاشق خودت باش را مطالعه کنیم؟

کتاب عاشق خودت باش مسیر زندگی و ارزش‌های وجودی را به ما یاد می‌دهد، این کتاب پلی است بین درون و بیرون ما. با خواندن دقیق این اثر از سارا ماریا متوجه می‌شویم که شناختن خودمان می‌تواند نشان‌دهنده ایمان ما به خداوند باشد.

خواندن این کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب عاشق خودت باش نوشتۀ سارا ماریا مناسب تمام کسانی است که دوست دارند زندگی مفیدی داشته باشند و عشق و سلامتی را در زندگی می‌خواهند. تمام افرادی که به‌صورت عمیق فکر می‌کنند چیزی ارزشمند درون آن‌ها پنهان شده است نیاز دارند این کتاب را بخوانند.

درباره سارا ماریا دانیوس

سارا ماریا دانیوس در سال ۱۹۶۲ متولد شد. او فیلسوف، استاد، و منتقد ادبی اهل سوئد بود. او در سال ۲۰۱۳ به عضویت آکادمی سوئد انتخاب شد و کرسی شماره ۷ این آکادمی را در اختیار گرفت. او در اول ژوئن سال ۲۰۱۵ به دبیری آکادمی رسید. در سال ۲۰۱۸ و در پی انتقادهایی به نحوه‌ی برخورد آکادمی با رسوایی اخلاقی همسر یکی از اعضا، از سمت خود استعفا و آکادمی را ترک کرد. او در سال ۲۰۱۶ جایزه‌ی نوبل را اعلام کرد که این جایزه به باب دیلن اهدا شد. سارا ماریا در ۱۲ اکتبر ۲۰۱۹ بعد از چند سال درگیری با عوارض بیماری سرطان پستان درگذشت.

قسمتی از متن کتاب عاشق خودت باش

آیا تاکنون به آینه نگاه کرده‌اید و با دیدن چربی روی ران‌ها یا چروک اطراف چشم‌های خود به وحشت افتاده‌اید؟ آیا به خرید لباس شنای جدید فکر کرده‌اید؛ اما پس از دیدن اندام خود در آینه به خود لرزیده‌اید؟ آیا آرزو داشته‌اید قدبلندتر، لاغرتر، جوان‌تر یا قوی‌تر باشید؟

اگر به هریک از این پرسش‌ها پاسخ مثبت دهید، باید بدانید که تنها شما به این حالت دچار نشده‌اید و درحقیقت، یکی از ۸۰ تا ۹۰ درصد از زنان و مردانی هستید که وضعیت ظاهری خود را نمی‌پسندند و از اندام خود ناراضی‌اند. جالب است بدانیم این درصد چشمگیر در حال‌حاضر رو به رشد است و نفرت از بدن، در فرهنگ جوامع بسیار شایع شده است.

این نارضایتی چگونه خودش را در زندگی شما نشان می‌دهد؟ بیش از آنچه ممکن است تصور کنید. زیبایی و اندام متناسب اغلب با موضوعاتی چون موفقیت در رابطه، تجارت یا دیگر حقایق زندگی مرتبط است و اگر فکر می‌کنید در حد ایده‌آل و مطلوب زیبا نیستید، حتی ممکن است احساس بی‌کفایتی، خجالت و شرمساری کنید. درنتیجه بی‌دلیل آسیب می‌بینید، زیرا می‌پندارید به‌اندازهٔ کافی زیبا، ظریف یا خوب نیستید تا به رؤیاها و آرزوهایتان برسید. شما بسیار کمتر چیزی را می‌پذیرید که به‌راستی می‌خواهید یا نیاز دارید، زیرا نسبت به اندام خودتان احساسی مثبت ندارید و به‌همین دلیل فکر می‌کنید فردی بی‌لیاقت هستید.

درحقیقت احساس عدم کفایت و بی‌لیاقتی نوعی بیماری یا توهّم است. بله، درست است. بسیاری از امریکایی‌ها از این توهّم بزرگ رنج می‌برند و به خود می‌گویند: «اگر من به‌اندازهٔ کافی لاغر، قدبلند، به‌روز، زیبا و جوان نباشم، نمی‌توانم عالی زندگی کنم یا به رؤیاهایم دست یابم.» از این رو به جای این‌که بخواهیم جسم، ذهن و روحمان را دوست داشته باشیم، می‌خواهیم گرسنگی و درد بکشیم و فکر می‌کنیم باید چیزهایی را در خودمان تغییر دهیم تا سزاوار عشق، توجه و محبت باشیم.

این احساس مبهم عدم کفایت و بی‌لیاقتی، «وسواس منفی نسبت به بدن» نام دارد. وسواس منفی نسبت به بدن، حالتی است که در اثر افکار انتقادی شدید درمورد ظاهر فرد، خود را نشان می‌دهد. از عارضهٔ «وسواس منفی نسبت به بدن» حتی در کتاب روان‌شناختی مهمی با نام راهنمای تشخیصی و آماری اختلال‌های روانی هم سخنی به میان نیامده است و این نکته‌ای است که در بسیاری موارد از آن غافل بوده‌ایم؛ اما واقعیتی آشکار و همه‌گیر است و به‌جرئت باید گفت نمونه‌های آن در تمامی جوامع مدرن وجود دارد.

خویشتن مقدس شما
وین دایر
بنویس تا اتفاق بیفتد
هنریت آنه کلوز
بازی زندگی
فلورانس اسکاول شین
شجاعت
دبی فورد
اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن
باربارا دی‌آنجلیس
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
دریچه‌ای به دنیای شگرف سپاس‌گزاری
رابرت اِی. امونز
پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز
دبی فورد
خودتان را دوست بدارید؛ یک راهنمای تاکید مثبت برای دوست داشتن و قدردانی از بدنتان
لوئیز ال. هی
آخرین راز شادزیستن؛ پیرو قلب خود باشید
اندرو متیوس
نمی‌گذارم کسی اعصابم را به‌هم بریزد
شمس‌الدین حسینی
تعالیم آبراهام
استر هیکس
اثر سایه؛ کتابی برای برافروختن قدرت نهفته‌ی درون
دبی فورد
حال خوب : همین امروز شادمانی خود را بیشتر کنید
مهدی قراچه‌داغی
جدایی معنوی؛ چگونه پس از جدایی به زندگی خود ادامه دهیم
دبی فورد
پاک سازی آگاهی
دبی فورد
تجسم خلاق
شاکتی گاوین
شهامت؛ مؤثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش عزت نفس (دبی فورد ۷)
دبی فورد
جهانی نو
اکهارت تله

نظرات کاربران

همزاد ایدای شاملو
۱۴۰۱/۱۱/۲۸

ممنون میشماین کتاب رو به قسمت بی نهایت اضافه کنید

کاربر امین حسین
۱۴۰۰/۱۰/۱۵

مال مهم نیست یک زندگی و عشق مهم است قدر این روز ها رو بدونیم با تشکرamin

msadeq
۱۳۹۷/۱۲/۲۷

چرا؟

❤دختر کتابخوان❤
۱۳۹۹/۰۲/۰۱

عالی👌👌👌

کاربر 1569069
۱۳۹۹/۰۱/۲۱

کتاب نصفه دانلود شد نمیدونم واقعا چرااااا

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۵)
تقدیم به هر زنی که تاکنون فکر می‌کرده به‌اندازهٔ کافی زیبا نیست. تقدیم به هر مردی که تاکنون احساس می‌کرده به‌اندازهٔ کافی قوی نیست. شاید زیبایی خود را کشف کنید. شاید از درخشش خود لذت ببرید. شاید حیات خود را کشف کنید. شاید در اعماق وجود خود با خود یکی شوید. تنها این را بدانید که شما در ذات خود زیبا هستید.
mhzm
بدن شما مانند یک داروخانه است اگر شما هنوز از ساختار بدن خود به حیرت نیفتاده‌اید، این موضوع را درنظر بگیرید که بدن شما مانند یک داروخانه است که خود نسخه‌نویسی می‌کند: - زمانی‌که احساس آرامش دارید، بدن شما والیوم تولید می‌کند. - زمانی‌که احساس خشم و نگرانی می‌کنید، بدن شما هورمون‌هایی مانند آدرنالین و کورتیزول تولید می‌کند. - وقتی احساس نشاط می‌کنید، بدن شما مواد آنتی کارسینوژنی (مواد ضد سرطان قوی) تولید می‌کند که اینترفرون و اینترلوکین نامیده می‌شود. بدن ما به میزان دقیق از آنتی بیوتیک‌ها تا مسکن‌ها را در زمان دقیق برای استفادهٔ بجا و دقیق تولید می‌کند. بدن مدام در حالت تبادل و هماهنگی با دنیای افکار و احساسات درونی و محیط بیرون است.
❤دختر کتابخوان❤
رابطهٔ شما با جهان، بازتاب ارتباطتان با خودتان است.
❤دختر کتابخوان❤
با سعی برای زیبا شدن زیبا نمی‌شوید؛ اما درصورتی‌که به زیبایی درون خود دست یابید و اجازه دهید خود را نشان دهد، زیبایی حقیقی را خواهید یافت
❤دختر کتابخوان❤
اگر اکنون نمی‌توانم زیبایی خود را ببینم، مشکل از بدنم نیست، بلکه از چشمان من است که نمی‌تواند این زیبایی را ببیند.
کاربر ۱۷۸۹۳۸۴
پذیرش خود دعوتی برای رضایت از خود نیست، بلکه راهی برای رسیدن به بزرگ‌ترین رؤیاها و آرزوهایتان است.
❤دختر کتابخوان❤
مهم این است که شما با چه کسانی وقت و زندگی خود را می‌گذرانید.
❤دختر کتابخوان❤
باورها و تجارب ما دربارهٔ جهان، باورها و تجاربمان را دربارهٔ خودمان منعکس می‌کند.
❤دختر کتابخوان❤
حال را بپذیرید، برای آینده قصد کنید.
❤دختر کتابخوان❤
هرچه بیشتر روی وسواس منفی تمرکز کنید، آن را بیشتر به زندگی خود جذب خواهید کرد.
Spring

حجم

۳۶۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۳۶۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
تومان