دانلود و خرید کتاب از ترس تا شوق زندگی کورت تیرواین ترجمه کلارا کرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از ترس تا شوق زندگی اثر کورت تیرواین

کتاب از ترس تا شوق زندگی

معرفی کتاب از ترس تا شوق زندگی

امروز تعداد بسیار زیادی کتاب درباره ترس وجود دارد اما منابع بسیار کمی درباره شور و عشق به زندگی وجود دارد. از سوی دیگر انسان‌ها در جوامع مختلف بسیار بیشتر از قبل، در برابر بیماری‌های مربوط به ترس قرار دارند و کلینیک‌ها، مطب‌ها و گروه‌های خودیاری باید به این نوع بیماران راهی برای رسیدن به زندگی عادی و بازگشت به جامعه نشان دهند. گویی ترس مانند سرماخوردگی یا آبریزش بینی است که می‌توانیم آن را ناپدید کنیم اما برای موقعیت یا شانسی که در ترس وجود دارد به ندرت ارزشی قائل هستیم که این موقعیت همانا پلی است که ترس در راه معنابخشیدن و کیفیت بیشتر زندگی‌مان در اختیار ما قرارمی دهد. تپرواین روانشناس و مدرس انستیوهای بین المللی با مجموعه‌ای از روش‌های آزمایش‌شده، که از درمان‌های کوتاه‌مدت و نیز مشاوره‌های زندگی الهام گرفته شده‌اند، در این کتاب ابزارهای مجهزی را در اختیارتان می‌گذارد تا هر فردی که به نوعی با انواع ترس‌ها دست به گریبان است، بتواند با کمک آن ابزارها دوباره زندگی را در حیطهٔ اختیار خود درآورد. وی انگیزهٔ مهم دیگری نیز ارائه می‌دهد: او به ما می‌آموزد که ترس را فقط به‌عنوان یک عامل مزاحم، کنار نزنیم و نادیده نگیریم بلکه از آن به‌عنوان راهی برای رسیدن به خویشتن و رشد و تکامل خود استفاده کنیم. کورت تپرواین با زبانی ساده از ترس‌های بی‌شمار و نیز دربارهٔ روش‌های بسیار ساده برای چیرگی بر این ترس‌ها سخن می‌گوید و به مقوله‌هایی از قبیل ترس از عشق، ترس از نزدیکی، ترس از رابطه و نیز دردهای ناشی از دوری و جدایی و غیره... می‌پردازد. فصلی ویژه به مبحث ترس از خوشبختی اختصاص داده شده است زیرا عده‌ای از مردم به‌طور حیرت‌آوری بیشتر از رسیدن به بدبختی، از رسیدن به خوشبختی در هراسند. ترس از رابطهٔ جنسی، بی‌میلی جنسی، ناتوانی جنسی مباحث دیگری هستند که به آن‌ها پرداخته می‌شود زیرا در روزگاری که به‌ظاهر، شفاف‌سازی بسیاری دربارهٔ این مقوله‌ها انجام گرفته، اما همچنان بسیاری درگیر این مشکلات هستند. هدف قطعی و صریح این کتاب برپایی پلی برای گذر از ترس است تا خویشتن واقعی و عمیق خود را بپذیریم. خویشتنی که ترس در زندگی ما و از طریق نیروهای مؤثرش آشکار می‌کند.

نظرات کاربران

Elham
۱۳۹۷/۱۲/۰۱

کتاب خیلی عمیق و خوبیه و من قصد دارم یک بار دیگه بخونم و عملی کنم در زندگیم. بسیار عالی. توصیه میکنم بخونید.

Elizee
۱۴۰۲/۰۱/۰۲

لطفا کتابهای نشر نسل نواندیش رو هم به بی نهایت اضافه کنید...

کاربر ۲۱۹۶۳۷۶
۱۴۰۲/۰۵/۰۵

کتاب متن خوب و نکته های قابل تاملی داره. هر انسانی با توجه به شرایطش یکسری ترس های خاص داره که گاهی حتی نمی دونه که برای کشف اینها کتاب کمک می کنه. راه حل هایی هم در انتها ارایه

- بیشتر
pari26
۱۴۰۲/۱۱/۱۲

برای کسایی که ترس و اضطراب دارن و میخوان شجاعت رو توی وجودشون حس کنن ، این کتاب کمک کننده هستش

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱۲)
بزرگی در جایی گفته است: "کسی که عشق بورزد، هرگز پیر نخواهد شد. خداوند، نمونهٔ حاضر و بارز این ادعاست."
Forest ♂️
هرگاه برای یک تغییر و تحول مثبت در زندگی یا رهایی از ترس، انگیزه‌ای نداشته باشیم، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که در وجود ما چیزی در برابر این‌ها مقاومت می‌کند.
Forest ♂️
علم، واقعیت‌ها را کشف می‌کند و باور، آن‌ها را می‌سازد.
Forest ♂️
اگر بر ترس چیره شوید، دیگر هیچ نیازی به جنگ نیست، عشق، همهٔ ضروریات را برطرف می‌کند زیرا خداوند از مهرورزان محافظت می‌کند
Forest ♂️
"خوشبخت و عاری از ترس بودن را می‌توان تمرین کرد، همان‌طور که یک ورزشکار جسم خود را آموزش و تمرین می‌دهد." "کلاوس یورگن بکر"
Forest ♂️
با تغییر در اندیشه‌هایتان، ترس‌هایتان را نیز تغییر دهید.
شاهین
ترس، ویژگی نادر و عجیبی دارد: اگر از او فرار کنم، بزرگ‌تر و تهدیدآمیزتر می‌شود، هر چه به او نزدیک‌تر شوم، کوچک‌تر می‌شود.
Forest ♂️
"انسان بدخواب"‌ وحشت دارد، دچار عدم تعادل است و نگرانی‌هایش را با خود به رختخواب می‌برد.
Forest ♂️
اگر بذر گل رز باشیم و یک گل لاله را به‌عنوان الگو بپذیریم، همیشه خودمان را مانند یک "گل لالهٔ ناقص" احساس خواهیم کرد، مانند موجودی "کج و معوج".
Forest ♂️
هنگامی که خود را علت همهٔ آنچه برایم اتفاق می‌افتد بدانم، مسؤولیت خویشتن خود را به عهده می‌گیرم.
Forest ♂️

حجم

۳۲۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۳۸ صفحه

حجم

۳۲۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۳۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان