دانلود و خرید کتاب به خودت کمک کن کورت تپرواین ترجمه کلارا کرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به خودت کمک کن اثر کورت تپرواین

کتاب به خودت کمک کن

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب به خودت کمک کن

کتاب به خودت کمک کن؛ چون هیچ‌کس این کار را نخواهد کرد نوشتهٔ کورت تپرواین و ترجمهٔ کلارا کرمی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب به خودت کمک کن

کتاب به خودت کمک کن شامل راهکارهایی است عملی برای گذراندن یک زندگی موفق و کامل که در طی آن هدف از زندگی، بازگو شده است. این اهداف عبارت‌اند از: تشخیص‌دادن تکلیف و وظیفه، به نتیجه‌رساندن هر لحظه از زندگی، جمع‌‌آوری اطلاعات، تحقق‌بخشیدن با خویشتن، خدمت به خلق، پذیرفتن مرگ به منزله‌ٔ یک واقعیت. نویسنده خود در مقدمهٔ کتاب می‌گوید: «قبل از هرچیز باید کاملا آگاهانه، مسئولیت زندگی خود را برعهده بگیریم. این قدمی است که از عهده‌ٔ بسیاری خارج است. اما باید بدانیم خود ما مسئول همه‌چیز هستیم. باید این افکار را رها کنیم که جایی در کیهان، مکان تقسیم سرنوشت وجود دارد که بر حسب تصادف، به یک نفر، شانس و فردی دیگر بدشناسی می‌دهد. در این کهکشان که ما آن را نظم و قانون می‌نامیم، جایی برای تصادف وجود ندارد، بلکه تنها علت و معلول وجود دارد و هرآنچه ما تجربه می‌کنیم، محلول‌ها هستند. هر موقعیتی در زندگی، هر مورد کوچکی، تصادف رانندگی، برنده شدن در یک قرعه‌کشی و یا بیماری، همه‌ٔ این‌ها را خود ما باعث می‌شویم، ما تنها کسانی هستیم که می‌توانیم آن را تغییر دهیم. پس درمی‌یابیم که جایی برای تصادف وجود ندارد.»

خواندن کتاب به خودت کمک کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب به خودت کمک کن

«خود را رها و آزاد احساس کنید و با آرامش هر چه بیشتر به سوی زندگی ابتدا باید خود را خوب محک بزنید، از قبل چه مقدار استرس در شما ذخیره شده و بعد با برنامه‌هایی باید استرس را از وجود خود پاک کنید. با تکرار این جمله: «تو خودت را هنوز خوب نشناخته‌ای سعی کن بهتر بشناسی.»

تکرار این جمله به شما اعتمادبه‌نفس بیشتری می‌دهد چرا که شما به قدر کافی قدرت دارید و همچنین آن اعتماد لازم را. چرا که پدیدآمدن پیشامدها که شما مقصر نیستید.

سعی کنید در یک فضای آرام مناسب راحت بنشینید. چشم‌های خود را ببندید با تنفس آرام با ریتم یکسان از ده تا یک برعکس بشمارید، به چیزهای خوب فکر کنید و تا می‌توانید استرس خود را بدین طریق کاهش دهید، چند دقیقه تصور کنید تنها در جزیره‌ای کاملاً خالی و زیبا در قایق نشسته‌اید و آرام‌آرام مشغول پارو زدن هستید و تا می‌توانید به خود از این طریق آرامش بدهید.

استرس تمام! نوبت استراحت و تجدیدقواست. مدت زیادی طول نخواهد کشید که روی میز یک آدم فعال و اکتیو انباشته از اوراق و پرونده و... و ناگهان این جمله از او شنیده خواهد شد: «وای واقعاً که از این همه کار تحت استرس و فشار افتاده‌ام»، کسی که نگذارد به این مرحله برسد واقعاً شاهکار کرده است. در این قدرت خودآگاهی انسان هشدار می‌دهد که در این میان چیزی تغییر کند: «بالانس بین زندگی و کار» البته این بدان منظور نیست که ما کلاً دست از همه چیز بشوییم و مدام در حال استراحت باشیم، بلکه به‌طور مرتب و پی‌درپی انرژی ذخیره کرده و آزاد سازیم و باز انرژی کسب کنیم و صرف کنیم، وگرنه در درازمدت در کل قدرت کار کردن را از دست خواهیم داد.

این کار خیلی راحت است، در اینجا مسئله بر سر تعادل است برای کار کردن و بخش دیگری را به زندگی کردن اختصاص می‌دهیم، البته نه بدان منظور است کمتر کار کنیم و بیشتر تفریح کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۸۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان