دانلود و خرید کتاب دروغ‌های تابستانی برنهارد شلینک ترجمه مژگان جهانگیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دروغ‌های تابستانی اثر برنهارد شلینک

کتاب دروغ‌های تابستانی

معرفی کتاب دروغ‌های تابستانی

برنهارد شلینک ( - ۱۹۴۴)، نویسنده و حقوقدان آلمانی است. از ویژگی‌های آثار او پرداختن به دوران ناسیونال-سوسیالیسم و جنگ است. رمان «کتابخوان» معروف‌ترین اثر شلینک است که به زبان فارسی ترجمه و با اقتباس از آن فیلمی نیز ساخته شده است. شلینک تا کنون کتاب‌های زیادی در رابطه با تاریخ معاصر آلمان نوشته است. آخرین رمان او به نام «آخر هفته» که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد، درباره یکی از اعضای فراکسیون ارتش سرخ است که پس از آزادی از زندان، در دیدار با دوستانش در ویلایی در یک منطقه دورافتاده، وقایع گذشته را مرور می‌کند. «دروغ‌های تابستانی» با بهره‌گیری از نگارش واقع‌بینانه به تلخی و شیرینی و جاذبه و دافعه‌ عشق و زندگی می‌پردازد و پرده از وجوه مختلف آن برمی‌دارد: بازی‌ها، خیانت‌ها، حقایق‌ و دروغ‌های پنهان که مبین واقعیات زندگی است.

نظرات کاربران

♤♡◇♧
۱۳۹۸/۰۲/۰۱

چرا طاقچه مجموعه ی ادبیات پلیسی نشر قطره رو به آرشیو اضافه نمیکنه؟ مثل خانه ای که در آن مرده بودم یا راز اتاق تاریک یا وردست زنبور دار. اینها کتاب های نیست که آدم بخواد چاپیش رو داشته باشه.

- بیشتر
Sharareh Haghgooei
۱۴۰۲/۰۳/۱۹

کتاب مجموعه داستانهایی کوتاه است، که من عموما خیلی دوست ندارم،اما این کتاب سرشار از زندگی و ظرائف آن و بسیار زیبا و دلنشین است.داستانهایی که در پایان کتاب موضوع آنها را به سختی به یاد می آورید ولی طعم

- بیشتر
Mahyar
۱۳۹۹/۱۱/۱۷

کتاب زیبایی ست با روایتی دلنشین یاد آوری گذشته ها از منظری متفاوت ارزش مطالعه را دارد

setare
۱۳۹۵/۰۷/۱۷

به نظر من داستان هاش بی سر و ته بودن

Omerae
۱۳۹۴/۰۸/۰۴

زیبا روان ساده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۳ صفحه

حجم

۲۵۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۳ صفحه

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان