دانلود و خرید کتاب بهترین سال زندگی تو دارن هاردی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین سال زندگی تو اثر دارن هاردی

کتاب بهترین سال زندگی تو

معرفی کتاب بهترین سال زندگی تو

دارن هاردی در کتاب بهترین سال زندگی به شما نشان می‌دهد که چگونه در چند ماه به چیزی برسید که بقیه در کل زندگی به آن می‌رسند. اگر انگیزه و شور فراوان برای دوباره طراحی‌کردن آینده‌تان دارید، این کتاب برای شماست. برای رسیدن به هدف‌های بزرگتان، این کتاب را دنبال کنید تا شما هم با فرمول دارن هاردی، به سوی به واقعیت‌رساندن رویاهای بزرگ‌ و اهداف هیجان‌انگیزتان حرکت کنید. وقتی خواندن این کتاب را شروع کنید، زندگی، دیگر هیچ‌وقت مثل قبل نخواهد شد. شما بهترین سال زندگی تان را آغاز کرده اید.

خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو

کتاب بهترین سال زندگی تو، یک راهنمای کامل برای کسانی است که از نرسیدن خسته شده‌اند. کسانی که اهداف و آرزوهای زیادی دارند اما نمی‌توانند به آنها دست پیدا کنند. دارن هاردی در این میکروکتاب به شما می‌گوید که برای رسیدن به خواسته‌هایتان روش‌های ساده‌ای وجود دارد که اگر براساس آنها پیش برید، می‌توانید آرزوهایتان را تبدیل به واقعیت کنید. مهم این است که بدانید چه چیزهایی می‌خواهید. دارن هاردی با تمرین‌هایی که انجام آنها به راحتی مسواک‌زدن است دستوالعمل اجرایی شدن آن‌ها را به شما می‌دهد. بهترین سال زندگی شما، نه از ابتدای سال و نه از شنبه قرار است شروع شود، بهترین سال زندگی شما از امروز و همین الان شروع می‌شود.

درباره دارن هاروی نویسنده کتاب

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است او تا سال ۲۰۱۵ ناشر مجله موفقیت بود که یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. او مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های آشوب زده دزدیده می‌شوند کمک می‌کنند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آن‌ها «اثر مرکب» است.

بخش‌هایی از کتاب بهترین سال زندگی تو

وقتی فرد بتواند مهارت تعیین هدف را یاد بگیرد، از هر کسی که می‌شناسد موفق‌تر، شادتر و ثروتمندتر خواهد شد. نوشتن اهداف برای شما مثل نقشه راه است. وقتی نقشه راه داشته باشید، حتی اگر در مسیرهای پُر پیج و خم قرار بگیرید به راحتی مسیر خود را پیدا می‌کنید. این نقشه به شما کمک می‌کند تا با سرعت بیشتری به سمت چیزی که می‌خواهید حرکت کنید. همه ما در زندگی خود بارها شکست خورده‌ایم. اما بسیاری از ما با اولین تجربه شکست، سرخورده و ناامید می‌شویم. علت شکست‌های ما نبود یک «چرای» بسیار قوی است. وقتی شما بتوانید «چرایی» قوی و محکمی داشته باشید، قدرت شکست‌ناپذیر درونی‌تان آشکار می‌شود. وقتی دلیل‌تان بزرگ باشد هر کاری برای رسیدن به خواسته‌تان انجام می‌دهید.

در واقع وقتی یک «چرای» قوی وجود داشته باشد، «چگونگی‌ها» برای شما آسان‌تر می‌شوند. «چرایی» همان قدرت خواسته‌های شماست. آن‌ها را قوی کنید تا بتوانید با هر شکستی موفق‌تر از قبل شوید. به قول نیچه: «کسی که «چرا» برای زندگی داشته باشد، می‌تواند هر «چگونگی»‌ را بسازد.»

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

Alireza Goshtaei
۱۳۹۸/۰۲/۱۸

این کتاب یه جورایی ادامه کتاب اثر مرکب هستش در این کتاب برنامه ریزی و تمرینات جامع تر شده و برای۵۲ هفته (یک سال) برنامه و تمرین داره اگر از کتاب اثر مرکب خوشتون اومده پیشنهاد میکنم این کتاب را

- بیشتر
Sima Teimourianmotlagh
۱۴۰۱/۰۱/۰۴

دارن هاردی رو خیلی هامون شاید با کتاب اثر مرکب بشناسیم و من کتاب بهترین سال زندگی تو از این نویسنده رو خوندم . بعد از اتمام کتاب سری به سایت دارن هاردی زدم و به جملات فوق العاده ای برخوردم: .

- بیشتر
الی
۱۳۹۷/۱۰/۲۰

محتوای کتاب بسیار دلنشین و با قاعده هستش..باقاعده منظور اینست ک اول قفل رو با یک مثال ملموس نشون میده بعد دقیقا درست و بجا کلید رو بهتون میده..نویسنده خیلی از جاهها کتاب اثر مرکب رو بعنوان مکمل معرفی میکنه

- بیشتر
خانم میم
۱۳۹۷/۱۰/۲۱

این کتاب خوبه, اما باتوجه به حجم کتاب و اینکه من نسخه چاپیشو. خیلی باقیمت کمتری خریدم زیادی گرونه ....

mimbanu
۱۴۰۰/۱۲/۲۴

چرا جلد کتاب ها باهم فرق میکنه؟! یا اندازه صفحاتشون؟ درصورتیکه موضوع و نویسنده یکیه. یه نفربه من توضیح بده لطفا 😑

miss.sd
۱۳۹۸/۰۸/۲۹

واقعاااااا بی نظیر و تاثیر گذاره خیلی پیشنهادش میکنم

کاربر ۱۹۴۸۲۳۵mahmonir
۱۴۰۲/۰۶/۲۰

دوستان فرهیخته خوب می‌دانند که دارن هاردی بی نظیر است و همه ی آثارش خواندی و ارزشمند است و بی اغراق حکمِ چراغی پرفروغ دارد در ظلماتِ تبلیغات اما اما اما این دلیل نمیشه 43 هزارتومان را برای این کتاب با فرمت PDF داده

- بیشتر
MJ7
۱۴۰۲/۰۱/۳۱

کتابی عالی

زهرا
۱۴۰۱/۰۷/۳۰

من حالت کتابخانیم رو حالت دارک و شبه چرا برای این کتاب نمیشه متاسفانه درشب چشمام دردمیگیره و نمیتونم قبل خاب مطالعش کنم لطفا اگر کسی بلده چطور به حالت دارک تبدیل میشه کمک کنه

rooli
۱۳۹۸/۰۱/۳۱

این که همون اثر مرکبه شه.تقریبا ۹۰ درصد عین اثر مرکبه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
۲۱,۵۰۰
۵۰%
تومان