دانلود و خرید کتاب چطور گرسنه هستیم دیو اگرز ترجمه بابک مظلومی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چطور گرسنه هستیم اثر دیو اگرز

کتاب چطور گرسنه هستیم

نویسنده:دیو اگرز
انتشارات:کتاب نشر نیکا
امتیاز:
۴.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چطور گرسنه هستیم

«چطور گرسنه هستیم» مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه، نوشته دیو اگرز، نویسنده و ویراستار معاصر آمریکایی است. اگرز تاکنون برنده جوایزی چون جایزه مدیسی، جایزه ایمپک دوبلین و جایزه کتاب لس‌آنجلس تایمز شده و یکی از بهترین نویسندگان جوان آمریکایی در حال حاضر است. داستان‌های این مجموعه حکایت بی‌قراری و عطش خاموش‌نشدنی روح آدمی نسبت به دانایی، عشق و آرامش است. شاید نام کتاب نیز برای نشان دادن همین ویژگی آدمی انتخاب شده است. عنوانی که نام هیچ یک از داستان‌های مجموعه نیست اما پیوند دهنده محتوای درونی آنها است. نام برخی از این داستان‌ها عبارتند از: یکی دیگر، آرام، وقتی زوزه کشیدن را یاد گرفتند، من و مادرت، پس از اینکه به رودخانه پرت شدم و پیش از اینکه غرق شوم. دیوید اگرز در سال ۲۰۰۵ توانست دکترای افتخاری ادبیات را از دانشگاه براون دریافت کند. از دیگر آثار او «حالا می‌فهمی چه فرز هستیم» و «زیتون» است که برای نگارش اولی نامزد دریافت جایزه پولیتزر شد.

نظرات کاربران

لئون
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

تو تفنگی داری و من گرسنه ام. تو می توانی تفنگی داشته باشی و هزاران هزار گلوله ، و می توانی که همهٔ آن ها را در بدن نحیف من شلیک کنی. تو می توانی تفنگی داشته باشی و هزاران

- بیشتر
FMG
۱۴۰۱/۰۲/۲۵

این کتاب رو خیلی با شک شروع کردم. با خوندن دو-سه تا داستان اول کاملا ناامید شدم ازش و بعد تموم شدن هر داستان برام سوال بود که خب الان که چی؟ چی شد؟ اما متن برام جذابیتی داشت که

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
فیلم سربازان اسکاتلندی را در جنگ جهانی دوم تماشا می‌کردیم، شاید هم جنگ جهانی اول بود، هرچند بیشترش سربازهایی را نشان می‌داد که دور و اطراف ایستاده بودند و پیپ می‌کشیدند. فیلم قدیمی بود و حرکات را سریع نشان می‌داد، باعث می‌شد افراد عصبی به نظر برسند و حرکاتشان شبیه پریدن پرنده‌ها باشد. صفی دراز از سربازهای دامن‌پوش به چشم می‌خورد که با بازوهای در هم حلقه‌کرده، دو به دو، روی صحنه‌ای در فضای آزاد، احتمالاً برای سرگرمی همکارانشان، می‌رقصیدند. می‌چرخیدند و پیچ و تاب می‌خوردند، گاه یک دست بالای سر، گاه یک دست روی شکم. توصیفش مشکل است. ارین گفت: "دیگر مثل گذشته به سربازها رقص یاد نمی‌دهند." همه‌ی مردهای فیلم تا به حال مرده‌اند. وقتی خیلی جوان بودم، هیچ فیلم سیاه و سفید تلویزیون را تماشا نمی‌کردم، چون می‌دانستم آدم‌های آن اکنون مشتی خاک هستند.
faezehaa
تو به من می‌گویی حرف همه‌شان مهم است. گوش کرده‌ام و از مدت‌ها پیش دیگر گوش نداده‌ام. فقط به من بگو حرفت مهم است و من به آن گوش می‌کنم و آن وقت دلم می‌خواهد قانع شوم. به من بگو آنچه به زبان می‌آید تأثیری دارد، که این کلماتْ کلماتی باارزش است و معنایی دارد.
FMG

حجم

۱۸۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۸۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان