دانلود و خرید کتاب دورنمای بهشت برین ایبن الکساندر ترجمه محمود دانایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دورنمای بهشت برین اثر ایبن الکساندر

کتاب دورنمای بهشت برین

انتشارات:پندار تابان
امتیاز:
۳.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دورنمای بهشت برین

دکتر ایبن الکساندر در کتاب «دورنمای بهشت برین» چگونگی اثبات زندگی پس از مرگ را از منظر علم، دین و مردم تپوضیح داده است. دکتر الکساندر ایبن یک جراح متخصص مغز و اعصاب است که به یک بیماری لاعلاج دچار شد و هفت روز متوالی در کما بود و درحالی‌که پزشکان معالجش امکان متوقف کردن درمان او را بررسی می‌کردند، ناگهان چشمانش باز شد و از کما بیرون آمد. بهبودی دکتر الکساندر یک معجزه پزشکی بود، اما معجزهٔ واقعی سرگذشت او مربوط به جای دیگری است. در مدتی که جسم او در کما بود، دکتر الکساندر به ماورای این جهان سفر کرد و موجود فرشته‌گونه‌ای او را به عوالم ژرف موجودیت فرامادی هدایت نمود و در آنجا به مشاهده و درک حضور فراگیری نائل شد و توانست با آن مبدأ ارتباط برقرار نماید. قبل از این تجربه، دکتر الکساندر نمی‌توانست دانش خود را دربارهٔ مغز و عصب‌شناسی با اعتقاد به مفاهیمی از قبیل بهشت، خدا و روح تطبیق دهد. اما امروز او معتقد است سلامت کامل هنگامی است که ما دریابیم خدا و روح واقعیت دارند و مرگ پایان موجودیت ما نیست، بلکه تنها یک گذر است. او برای به اشتراک گذاری تجربه نزدیک به مرگ و دریافت‌هایش از این تجربه کتاب «بهشت برین حقیقت دارد» را نوشت. بسیاری از خوانندگان در پاسخ برای او نوشتند که شرح آن ماجرا برایشان بازتاب ژرفی داشته است. در کتاب حاضر «دورنمای بهشت برین»، دکتر الکساندر با همکار و هم‌قلمش پتولمی تامپکینز نگرش خوانندگان کتاب قبلی‌اش در مورد دنیای پس از مرگ را بیان می‌کند و با شگفتی نشان می‌دهد که بسیاری از این دیدگاه‌ها با نظرات پیشوایان معنوی و همچنین فلاسفه و دانشمندان هماهنگ است. واقعیت اینست که در گسترهٔ زمان و مکان‌های مختلف، اتفاق نظر و هم‌اندیشی بسیاری پیرامون سفر روح و جاودانگی آن پس از مرگ جسم وجود دارد. در این کتاب، دکتر الکساندر «بهشت» را به عنوان یک جایگاه واقعی مطرح می‌کند و نشان می‌دهد که ما چگونه آن را فراموش کرده‌ایم و بالاخره اکنون کم‌کم به یاد می‌آوریم که ما واقعاً که هستیم و مقصد و سرنوشت راستین ما چیست.
معرفی نویسنده
عکس ایبن الکساندر
ایبن الکساندر

ایبن الکساندر سوم دسامبر سال ۱۹۵۳ در کارولینای شمالی متولد شد. او از نسل خانواده‌ای تماما دانشمند، حقوقدان و پزشک بوده و خود نویسنده، سخنران و جراح مغز و اعصاب است. وی تحصیلات درخشانی با نمرات عالی در رشته شیمی، پزشکی و تخصص مغز و اعصاب در دانشگاه‌های کارولینای شمالی، دوک و مدرسه پزشکی هاروارد دارد. همچنین ۲۵ سال فعالیت در حوزه پزشکی داشته و در این مدت زمان بیش از ۱۵۰ مقاله به صورت انفرادی یا مشترک تالیف نموده و بیش از ۲۰۰ ارائه در کنفرانس‌های بین‌المللی پزشکی در سراسر جهان دارد.

نظرات کاربران

محمدرضا
۱۳۹۸/۰۱/۲۸

کتابی نبود که از لحاظ کیفی فرد رو مشتاق کنه تا آخرش مطالعه اش کنه. از لحاظ علمی هم کمکی نمیکرد و در نهایت ایمان خاصی به مخاطب نمیده. در کل کتاب ضعیفی هستش از نظر بنده حقیر ولی خوب با خوندنش میشه

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
«روح آن‌قدر عمیق و وسیع است که حتی اگر تا ابد هم در آن سیر و سیاحت کنید مرزی برایش نمی‌یابید.‌»
سید سروش حقی
جهان دیگری می‌خواهد با ما گفتگو کند و هر قدر ما بیشتر آمادهٔ گوش دادن باشیم، بیشتر خواهیم فهمید.
MAHMOUD*EBRAHIMI

حجم

۱۷۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱۷۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان