دانلود و خرید کتاب تطابق؛ چرا موفقیت همیشه از شکست شروع می‌شود تیم هارفورد ترجمه فرزان حسنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تطابق؛ چرا موفقیت همیشه از شکست شروع می‌شود اثر تیم هارفورد

کتاب تطابق؛ چرا موفقیت همیشه از شکست شروع می‌شود

معرفی کتاب تطابق؛ چرا موفقیت همیشه از شکست شروع می‌شود

«تطابق» یا کتاب «چرا موفقیت همیشه از شکست شروع می‌شود؟» کتابی در زمینه کسب و کار و موفقیت نوشته تیم هارفورد اقتصاددان و محقق برجسته است. «در این کتاب یادمی‌گیریم چطور با شورشیانی بجنگیم که البته آنها هم مقابله به مثل خواهند کرد؛ چطور ایده‌های مهم را تقویت کنیم باوجودی که حتی فکر کردن به آنها نیز سخت به نظر می رسد؛ چطور یک اقتصاد را به نحوی بازسازی کنیم که بتواند در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم باشد، یا اینکه چطور بتوانیم کشورهای فقیر را ثروتمند کنیم؛ چطور بتوانیم جلوی بانکداران شارلاتان را بگیریم و نگذاریم سیستم بانکداری را مجدداً نابود کنند. اینها مشکلاتی پیچیده، با سرعت بسیار زیادی هستند که در دنیایی پیچیده و سریع‌التغییر وجود دارند. ادعای من این است که این مسائل بیش از آنچه فکر می‌کنیم به هم مربوط هستند. جالب است که اینها حتی با مشکلات کوچکتر زندگی‌های ما هم وجه مشترکی دارند. زمانی که این نوع مشکلات حل شوند، چیزی مثل معجزه رخ داده ‌است.»
معادله خوشبختی: چیزی نخواهید، هرکاری انجام دهید، همه چیز داشته باشید
نیل پاسریچا
اسرار سخنرانی و ارائه‌های استیو جابز
کارماین گالو
اعتماد کارساز است!
کنت بلانچارد
خودشکوفایی
برایان تریسی
درسنامه‌ی رهبری؛ ۲۱ درس برای تبدیل‌شدن به رهبر در بازاریابی شبکه‌ای
رندی گیج
موانع رشد برند: شناسایی و درک موانع و غلبه بر آن‌ها
رالف کروگر
کتاب نارنجی (هنر پایان‌دادن به مذاکره به شیوه‌ی مطلوب و متعجب‌کردن مشتری)
جفری گیتومر
مسئولیت های سرنوشت ساز
کری پترسون
پولینستاگرام
امید جهانداری
شبکه سازی
استفان توماس
الفبای اخلاق تجارت و کسب‌و‌کار
نورمن. ای بووی
جهشی در زندگی شما
تامی بیکر
رازهای موفقیت در بازاریابی؛ چگونه عملکرد بازاریابی خود را ارتقا بخشیم؟
این لبنتن
دانستن و به‌کاربردن؛ چگونه دانسته‌هایتان را عملی کنید
کنت بلانچارد
انسان و معجزه ی هدف
ابراهیم علی عزیزی
هوشمندانه بیندیشیم، هوشمند عمل کنیم
جیم نایتینگل
هفت پیکر موفقیت
ویل ادواردز
خواندن درمانی
ژاکلین استانلی

نظرات کاربران

khanom mohandes
۱۳۹۹/۰۳/۲۰

واقعا هم نویسنده و هم مترجم سنگ تموم گذاشتن...خیلی من نگارش کتابشو دوست داشتم بنظرم نویسنده خیلی اولا مثالهای خوبی رو انتخاب کرده ثانیا طوری بیانشون کرده که برای منی هم که فلان شخص رو نمیشناسم جا میفته که دستاورد

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۶)
آدام اسمیتدر مقاله‌ای که در سال ۱۷۵۵ ارائه داد اعلام کرد که «برای رساندن یک کشور از پایین‌ترین سطوح وحشیگری به بالاترین درجات توانگری تنها به صلح، مالیات‌های ساده و سیستم قضایی خوب نیاز خواهد بود: تمامی مسائل دیگر به طور طبیعی ایجاد خواهند شد».
shahram naseri
زمانی که با یک اشتباه یا یک شکست روبرو می‌شویم، واکنش درست این است که شکست را قبول کرده و جهت خود را تغییر دهیم. با این وجود واکنش غریزی ما، انکار است. به همین دلیل است که «از اشتباهات خود یاد بگیر» نصیحت عاقلانه‌ای است که به کارگیری آن دردناک است.
khanom mohandes
شخصی که با شکست‌های خود کنار نیامده است ممکن است دست به قمارهایی بزند که اگر شکست خود را قبول کرده بود، هرگز چنین قمارهایی انجام نمی‌داد.
khanom mohandes
اپل هم علی‌رغم تکمیل کامپیوتر "آسان کار"، در دههٔ ۱۹۸۰ به مایکروسافت باخت (البته بعداً به بازار بازگشت و شروع به فروش موسیقی، آیپاد و تلفن کرد). خود مایکروسافت در برابر اینترنت غافلگیر شد و جنگ موتور جستجو را به گوگل باخت و ممکن است در آینده‌ای نزدیک جایگاه محکم خود را در بخش نرم‌افزار نیز به کلی از دست بدهد.
khanom mohandes
پاسخ غریزی این است که باید خطاها را از بین ببریم. این رویایی ناممکن است. راه‌حل جایگزین این است که تلاش کنیم این سیستم‌های پر خطر را تا حد ممکن ساده کرده و از پیوستگی شدید درآوریم، خبررسان‌ها تشویق شوند خطرهای پنهانی که منتظر وقوع هستند را افشاء کنند و- متاسفانه- خود را برای بدترین ها آماده کنیم. اینها درس‌هایی هستند که برخی مهندسین، هم مهندسین نفتی و هم مهندسین امور مالی ظاهراً باید بارها و بارها بیاموزند.
shahram naseri
«هیچ نقشهٔ جنگی در برابر اولین برخورد با دشمن به درد نمی‌خورند». آنچه مهم است این است که یک رهبر با چه سرعتی می‌تواند خود را با شرایط سازگار کند.
khanom mohandes
زمانی که یک مشکل حل نشده باقی می‌ماند یا دائماً تغییر می‌کند، بهترین راه مقابله با آن این است که رویکردهای متفاوتی به کار برده شود. اگر هیچ‌کس دست به کار متفاوتی نزند، باید تقلا کنیم تا راه جدید و بهتری برای انجام کارها پیدا کنیم. اما اگر قرار باشد تنوع را قبول داشته باشیم، باید بپذیریم که برخی از این رویکردهای جدید به خوبی کار نخواهند کرد. بیان این رویکرد توسط یک سیاستمدار یا مدیر ارشد چندان جالب نیست.
khanom mohandes
می‌خواهیم تمام خدمات عمومی مثل کوکاکولا باشد: همه شبیه به هم، همه خوب، اما چنین چیزی امکان ندارد.
khanom mohandes
تنها بدترین حکومت‌های دیکتاتوری در جهان بوده‌اند که تا این حد راه هرگونه بازخورد را بر روی خود بسته بوده‌اند
khanom mohandes
«اصول پالچینسکی» تقسیم بندی کرد: اول، به دنبال ایده‌های جدید باشید و چیزهای جدید را امتحان کنید؛ دوم اینکه، زمانی که چیزی جدید را دنبال می‌کنید، آن را در مقیاسی انجام دهید که در صورت شکست، بتوانید جان سالم به در ببرید؛ سوم اینکه، به دنبال بازخورد باشید و همین طور که کار را ادامه می‌دهید از اشتباهات خود درس بگیرید. اولین اصل را می‌توان به طور ساده‌تر «تنوع» نامید؛ مورد سوم «انتخاب» است. اهمیت مورد دوم - قابلیت بقا -
khanom mohandes

حجم

۳۲۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۹۷ صفحه

حجم

۳۲۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۹۷ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان