دانلود و خرید کتاب بی‌شعورهای ابدی؛ شناخت بی‌شعورهای اصلاح‌ناپذیر و راهکارهای مقابله با آن‌ها خاویر کرمنت ترجمه مریم احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بی‌شعورهای ابدی؛ شناخت بی‌شعورهای اصلاح‌ناپذیر و راهکارهای مقابله با آن‌ها اثر خاویر  کرمنت

کتاب بی‌شعورهای ابدی؛ شناخت بی‌شعورهای اصلاح‌ناپذیر و راهکارهای مقابله با آن‌ها

معرفی کتاب بی‌شعورهای ابدی؛ شناخت بی‌شعورهای اصلاح‌ناپذیر و راهکارهای مقابله با آن‌ها

«بی‌شعورهای ابدی» یا «شناخت بی‌شعورهای اصلاح ناپذیر و راهکارهای مقابله با آن‌ها» دومین کتاب درباره بی‌شعوری از خاویر کرمنت است. کتاب اول او، که در ایران فروش فوق العاده‌ای بیش از ۵۰ هزار جلد داشت. کتابِ اول کرمنت برای بی‌شعورها بود. برای این که درد خود را بشناسند و درمان کنند. اما کتاب دوم کرمنت برای بی‌شعورها نیست. درباره بی‌شعورها است. «به‌ویژه بیشعورهای سمج، اصلاح‌ناپذیر و تمام‌عیار. همچنین کتابی است برای قربانیان. کتابی که هرگز فکر نمی‌کردم مجبور شوم بنویسم.» کرمنت در این کتاب توضیح می‌دهد که چرا به این نتیجه رسیده‌ است که برخی بی‌شعورها به قدری متعهد و سرسپردهٔ بی‌شعوری هستند که بعید به نظر می‌رسد روی رستگاری را به خود ببینند. کتاب دوم کرمنت، «بی‌شعورهای ابدی» سه بخش دارد. در بخش اول او توضیح می‌دهد که ویژگی بی‌شعورهای مطلق چیست و راه‌های شناخت این بی‌شعورها را با نمونه‌هایی توضیح می‌دهد. در بخش دوم انواع بی‌شعورهای مطلق را برمی‌شمارد و در بخش سوم با عنوان بی‌شعور کیهانی اشاره می‌کند که افزایش بی‌شعوری باعث ایجاد یک بی‌شعوری همه‌گیر و سازماندهی شده می‌شود که بسیار خطرناک است و بعد انواع بی‌شعوری‌های اجتماعی و سیاسی را که در گروه‌های سازماندهی شده عمل می‌کنند و راهکارهای مقابله با آنها را بررسی می‌کند. در نهایت این کتاب برای شناخت بی‌شعورهای ابدی و راه‌های محافظت جامعه و زندگی از آسیب‌های آنها است.

نظرات کاربران

Ramin
۱۳۹۸/۱۲/۲۱

محتوای چهار جلد را باید مطالعه کرد

pR
۱۴۰۱/۱۲/۲۴

به نظر من بیشعورها در جامعه مصداق آدمهای سایکوپد هست ...لطفاً رفتار سایکوپد هارو در گوگل مطالعه کنید

Mahyar Mekanik
۱۳۹۸/۰۱/۱۹

کتاب و خوب تاثیرگذاریه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
مشکل خاص این مرض این است که اغلب نمی‌توانیم جلوی آن را بگیریم. گاهی اگر هم بخواهیم بیشعورها را قرنطینه کنیم که از شرشان در امان باشیم، باز هم نمی‌توانیم؛ چرا که جامعه بیشتر وقت‌ها پذیرای آن‌هاست و به آن‌ها پاداش هم می‌دهد.
yasamin
اکولوژیست‌های واقعی عاشق طبیعت هستند. اما بیشعورهای سبز هیچ احترامی برای قدرت بازیابی و ترمیم «مادر طبیعت» قائل نیستند. اکولوژیست‌های واقعی در زمینهٔ تحقیقات مهم و ارزشمند فعال هستند، اما بیشعورهای سبز فقط بلدند دربارهٔ فاجعه‌های زیست‌محیطی هشدار بدهند و مردم را در حالتی از نگرانی، اضطراب و خشم فرو ببرند.
ستاره
- بعضی از آن‌ها استفاده از برق و گاز را درست نمی‌دانند و معتقدند برای گرم‌کردن خانه‌هایمان باید از چوب استفاده کنیم. البته آن دسته از کارشناسان محیط‌زیست که خواهان نجات جنگل‌ها هستند از این حرف ناراحت می‌شوند و چشمشان را روی این واقعیت می‌بندند که آلودگی لندن در قرن شانزدهم که ناشی از دود کوره‌های سوخت چوب بوده است، بسیار بسیار بیشتر از آلودگی فعلی لندن بوده است.
ستاره
همواره به خاطر داشته باشید که بیشعورهای گردن‌کلفت اهمیتی به موضوع مورد بحث نمی‌دهند. هدف آن‌ها خردکردن شماست. موردی که آن‌ها از آن شکایت دارند صرفاً بهانه‌ای است برای تلاش در جهت غلبه بر شما و ازبین‌بردن قدرت اختیار و تصمیم‌گیری شما.
ستاره
می‌دانیم که تقریباً همهٔ افراد فعال در حوزهٔ رسانه و دولت بیشعور هستند. لمینگوی می‌نویسد: «هیچ متوجه شده‌اید که دیگر نمی‌توانیم دربارهٔ گروه‌ها یا مسائل خاص جوک بسازیم». دور این گروه‌های خاص، هالهٔ مقدسی کشیده شده است. همچنین نمی‌توان گزارش خبری بی‌طرفانه‌ای دربارهٔ این گروه‌ها نوشت.
ستاره
اگر نظرسنجی نشان دهد که اکثریت مردم از چیزی متنفر هستند، تنها کاری که سیاستمدار باید انجام دهد این است که وعدهٔ رفع آن را بدهد. اگر نظرسنجی‌ها نشان دهد که اکثریت شیفتهٔ چیزی هستند، در این صورت وعدهٔ انجام آن کار سختی خواهد بود. از این رو، نتیجهٔ اغلب انتخابات‌ها بیشتر براساس نفرت تعیین می‌شود تا عشق.
ستاره
عشق به نفرت در دنیای سیاست امروز بسیار به چشم می‌خورد. ما دیگر به کسی که فکر می‌کنیم شایستگی رهبری ما را دارد رأی نمی‌دهیم؛ بلکه به کسی که کمتر به او نفرت داریم رأی می‌دهیم.
ستاره
نسان‌هایی که اندکی با خشم و نفرت دمساز می‌شوند، فکر می‌کنند می‌توانند آن را کنترل کنند. آن‌ها طالب خشم یا نفرت زیاد نیستند، بلکه فقط به مقداری که به خواسته‌هایشان برسند، احتیاج دارند. اما نفرت این‌گونه عمل نمی‌کند، وقتی نفرت مسلط شود، روزبه‌روز رشد می‌کند.
ستاره
درواقع این نوع بیشعورها قابلیت عجیبی برای نادیده‌گرفتن حقایق تلخ دارند؛ برای خودشان حق الهی فرض می‌کنند که هرچه را قبلاً گفته یا انجام داده‌اند، اما با موضع کنونیشان منطبق نیست نادیده بگیرند. اگر آن‌ها را مستقیماً و با حقایق انکارناپذیر به چالش بکشید، این قابلیت را دارند که مستقیماً به چشمان شما زل بزنند و بگویند: «این یک دروغ محض است. من در حوزهٔ کاری‌ام هیچ‌گاه از چنین رفتاری چشم‌پوشی نمی‌کنم. این با باورهای من در تضاد است. سریعاً آن را بررسی کرده و شما را از نتیجه مطلع خواهم کرد». البته وقتی بررسی‌هایشان به پایان می‌رسد، دوباره همان ادعای اول را تأیید می‌کنند و می‌گویند: «چنین چیزی هرگز رخ نداده است».
me
این نوع بیشعورها قابلیت عجیبی برای نادیده‌گرفتن حقایق تلخ دارند؛ برای خودشان حق الهی فرض می‌کنند که هرچه را قبلاً گفته یا انجام داده‌اند، اما با موضع کنونیشان منطبق نیست نادیده بگیرند. اگر آن‌ها را مستقیماً و با حقایق انکارناپذیر به چالش بکشید، این قابلیت را دارند که مستقیماً به چشمان شما زل بزنند و بگویند: «این یک دروغ محض است. من در حوزهٔ کاری‌ام هیچ‌گاه از چنین رفتاری چشم‌پوشی نمی‌کنم. این با باورهای من در تضاد است. سریعاً آن را بررسی کرده و شما را از نتیجه مطلع خواهم کرد». البته وقتی بررسی‌هایشان به پایان می‌رسد، دوباره همان ادعای اول را تأیید می‌کنند و می‌گویند: «چنین چیزی هرگز رخ نداده است».
me

حجم

۱۷۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۷۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۷,۱۰۰
تومان