دانلود و خرید کتاب عروس شب‌های پاریس اشرف اعتماد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عروس شب‌های پاریس اثر اشرف اعتماد

کتاب عروس شب‌های پاریس

نویسنده:اشرف اعتماد
انتشارات:انتشارات نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عروس شب‌های پاریس

رمان «عروس شب‌های پاریس» اثری از اشرف اعتماد است. در بخشی از داستان این‌گونه می‌خوانید: ماه منیر با یه دسته گل زیبا روی صندلی فرودگاه نشسته بود و انتظار می‌کشید. بلندگوی فرودگاه، فرود هواپیمایی را که از آلمان به مقصد ایران حرکت کرده بود، اعلام کرد. ماه منیر که از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت، آهسته آهسته با کمر خمیده به طرف دری که محل ورود مسافرین بود، حرکت کرد. عینکش را کمی جابه‌جا کرد و با دقّت به مسافرین نگاه کرد تا شاید بتواند نوهٔ عزیزش را ببیند. مریم از دور ماه منیر را دید و شناخت و با عجله در حالی‌که چمدان چرخدارش را به دنبال خود می‌کشید، به طرف ماه‌منیر آمد و دستش را دور گردن مادربزرگ حلقه کرد و کلّی لُپ‌های چروکیدهٔ ماه منیر را بوسید. ماه منیر دسته گل را به آغوش نوه‌اش داد و با هم به طرف در خروجی فرودگاه حرکت کردند. مادر مریم دو سال پیش به رحمت خدا رفته بود و او با پدرش در آلمان زندگی می‌کرد. یکی از برادرهایش در کانادا پزشک بود و برادر دیگرش در اتریش تحصیل می‌کرد. چند سال یک‌بار مریم به ایران می‌آمد و مهمان خانهٔ مادربزرگش می‌شد. ماه منیر علاقهٔ زیادی به مریم داشت. مریم مهربان‌ترین نوه‌اش بود.

نظرات کاربران

نیتا
۱۳۹۷/۰۸/۲۶

داستان بی محتوا، نثر بد و فاقد هرگونه ارزش ادبی. توصیفات طولانی و بی حاصل در خط روایی داستان... در مجموع اصلا ارزش خواندن و وقت گذاشتن ندارد.

Ghaasedak E
۱۴۰۰/۰۵/۰۸

به نظر می‌امد نویسنده مجبور بوده داستانی بنویسه، بناءبراین ملغمه‌یی از بدبختی‌ها درست کرده از اول تا آخر. به جز یکی دوتا همه شخصیت‌ها بدذات، و در مواقع اضطراری ناگهان کمک از آسمان نازل می‌شه.

دنيا
۱۴۰۰/۰۲/۲۲

اصلا ارزش خوندن نداره من نمیدونم چطور این کتاب چاپ شده

فانی
۱۳۹۹/۰۸/۱۸

خدایی نثرش افتضاحه.مثل سرگذشت نوشته های اینستاییه.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۱۸۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۴۰۰
تومان