دانلود و خرید کتاب کافه خنده علیرضا لبش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کافه خنده اثر علیرضا لبش

کتاب کافه خنده

نویسنده:علیرضا لبش
امتیاز:
۳.۶از ۳۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کافه خنده

برگزیده جشنواره سراسری طنز مکتوب برگزیده جشنواره سراسری طنز طهران نویسنده، علی‌رضا لبش، دامنه مطالعات وسیعی دارد. وسعت مطالعه و دانش امتیاز بزرگی برای هر هنرمند و از آن جمله طنزنویسان است. نویسنده در این مجموعه از نظریات علمی، مانند نظریه نیوتن، تا مباحث فلسفی را در معرض رویکرد خود به طنز، یعنی طنز اجتماعی، درمی‌آورد. وی همچنین به قصه‌های رایج در فرهنگ عامه نیز توجه دارد و می‌توان از باب مثال داستان «آدمی که بختش خوابیده بود...» را نمونه آورد. علیرضا لبش در این مجموعه با داستانک‌ها و طنزهای خود خلق و خوی زشت شهرنشینان را نقد می‌کند.

نظرات کاربران

pockethead
۱۳۹۵/۰۲/۲۵

یکی از نکات برجسته این کتاب اینه که اگر متوجه عنوانش که قید شده نثر طنز نشید احتمال داره اون رو با یک کتاب آشپزی اشتباه بگیرید

Ali Hashemian
۱۳۹۴/۰۷/۱۷

مینیمال های آخرش رو دوست دارم

reyhaneh
۱۳۹۵/۰۲/۲۸

خوب بود ممنون٠ لطفاامکان ارسال صفحات کتاب راازطریق بیام کوتاه یاتلکرام فراهم فرمایید

SHADOW
۱۴۰۰/۰۱/۰۴

کتاب جالبیه بعضی از داستان ها رو دستکاری کرده و یه چیز جدید ساخته برا همین موضوعش جالبه

محبانمحبان
۱۳۹۴/۰۹/۰۴

دوست داشتم. نسخه چاپی رو خوندم

Mahdi Hoseinirad
۱۳۹۸/۰۵/۲۹

خودشون فکر میکنن طنز فاخره ولی فکر کنم اکثر داستانها؛ طنز زیادی پاکیزه داره .... اینقدر نظیف بودن هم با ذات طنز همخوانی نداره

omega
۱۳۹۵/۰۲/۲۲

کتاب خوبیه

mahroo
۱۳۹۴/۰۶/۲۳

😍

کاربر ۳۸۷۸۱۷۸
۱۴۰۱/۰۵/۰۱

کتاب بسیار خوبیه اما برای سنین کودک و نوجوان

maryam mafakheri
۱۴۰۰/۰۴/۲۶

خوب بود ولی در بعضی قسمتها تکراری و خسته کننده می شد.خنداندن من آسون نیست : ).

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۱)
به یک پرنده گفتند: «بیا تو بانک مسکن سرمایه‌گذاری کن.» گفت: «چرا؟» گفتند: «با این وضعیتِ مسکن برای آینده‌ت خوبه.» پرنده در بانكِ مسكن سرمایه‌گذاری كرد، قفس برد.
بلاتریکس لسترنج
پیشرفت سه پله دارد. پاچه‌خواری، خودشیرینی و زیرآب‌زنی. اگر می‌خواهید از فردا ترفیع و پایه حقوق بالا داشته باشید، از همین امروز اقدام كنید.
بلاتریکس لسترنج
راننده تاکسی: شما هم یکی از اون سهامدارای ورشکسته‌ای؟ مسافر: نه! من مرگم. راننده تاکسی: توی این وضعیت اقتصادی همه مرگن. مسافر: ولی من واقعاً مرگم.
بلاتریکس لسترنج
بزرگ‌ترین آرزوی لال داشتنِ یك میكروفن بود. به او یک میکروفن دادند. پشتِ میکروفن سکوت کرد. از آن روز، لال رهبر جنبشِ سکوت شد و پشتِ تمام میکروفن‌های دنیا سکوت کرد.
بلاتریکس لسترنج
گالیله کلیسا نمی‌دانست با یک زمین گرد چه‌کار کند. پس گالیله محکوم به اعدام شد.
بلاتریکس لسترنج
تا به حال از جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی، ادبی و بی‌ادبی(!) جوایز بی‌شماری را دریافت كرده‌ام و جوایز بی‌شماری را نیز دریافت نكرده‌ام!
Sajjad Nikmoradi
خیلی از افرادی که به روزنامه‌نگاری به چشم یک شغل نگاه می‌کردند، الان گوشه خیابان به کارتن‌خوابی مشغول‌اند.
hossein yousefzade
چند روز پیش ناامید و افسرده توی خانه نشسته بودم که دیدم دارند در می‌زنند. رفتم پشت در. لامپ مهتابی کوچک همسایه بود که برایمان آش نذری آورده بود. لامپ خوبی بود. از او خوشم آمد و با مادرم رفتیم و به همسایه گفتیم: «ما خواهان لامپ مهتابی کوچک شما هستیم. اگر کم‌مصرف هم باشد، بهتر است.» همسایه گفت: «ما در خانه لامپ فراوان داریم و اتفاقاً این یکی کم‌مصرف‌ترین آن‌هاست.» ما هم لامپ همسایه را به خانه آوردیم و حالا هم خانه ما از وجود همین لامپ و چراغ گردسوز قدیمی‌مان روشن است.
hossein yousefzade
خانم معلم گفت: ‘تو استعداد سیاست‌مدار شدن را داری. چون خیلی خوب فراموش می‌كنی.’ گفتم: ‘من سعی می‌كنم خوب درس بخوانم تا در آینده سیاست‌مدار شوم.’ معلم گفت: ‘اگر درس بخوانی، آخرش مثل من یك معلم حق‌التدریس می‌شوی كه هر روز به تو قول استخدام می‌دهند و فردایش فراموش می‌كنند.’ گفتم: ‘پس چه كار كنم.’ گفت: ‘همین‌طور به فراموش كردن ادامه بده تا ان‌شاءالله در آینده یك سیاست‌مدار بزرگ شوی.’»
گرگ کتاب خور
. اصلاً این پدر ژپتو به هیچ صراطی مستقیم نیست. حقش همان است كه توسط نهنگ خورده شود و من هم نروم كمكش كنم و وقتی كاملاً هضم و دفع شد، بفهمد كه نباید گیر بدهد.
بلاتریکس لسترنج

حجم

۱۱۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۱۱۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان