دانلود و خرید کتاب درسنامه‌ی رهبری؛ ۲۱ درس برای تبدیل‌شدن به رهبر در بازاریابی شبکه‌ای رندی گیج ترجمه مریم رضاآسا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درسنامه‌ی رهبری؛ ۲۱ درس برای تبدیل‌شدن به رهبر در بازاریابی شبکه‌ای اثر رندی گیج

کتاب درسنامه‌ی رهبری؛ ۲۱ درس برای تبدیل‌شدن به رهبر در بازاریابی شبکه‌ای

معرفی کتاب درسنامه‌ی رهبری؛ ۲۱ درس برای تبدیل‌شدن به رهبر در بازاریابی شبکه‌ای

زمانی می‌توان با خیال راحت مطمئن بود که سازمان به رشد پایدار خود ادامه خواهد داد که اصول اساسی در آن سازمان فرهنگ‌سازی و نهادینه شده‌باشد. رندی گیج در این کتاب این اصول اساسی را در قالب ۲۱ درس تشریح می‌کند و به زبانی ساده و خلاصه به شما یاد می‌دهد که چطور در این حرفه به یک رهبر واقعی تبدیل شوید و رهبران واقعی تربیت کنید. رمز پایداری یک سازمان به داشتن رهبران واقعی است.

نظرات کاربران

Ali Ghorbani
۱۳۹۷/۰۴/۱۲

کتابی بسیار مفید برای کسانی که بازاریابی کار می‌کنند و حداقل 20 نفر فعال دارند تو مجموعشون بعضی قسمت هاش مناسب برای ترین برای لول مشاور (۷ نفر فعال)

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
سرعت رشد کسب‌وکار شما برابر با سرعت رشد شخصی خودتان است. رشد شخصی از کتابخانهٔ شما آغاز می‌شود. رهبران واقعی همیشه در حال یادگیری هستند و دائماً کتاب‌های پربار و نوارهای صوتی و ویدئویی به کتابخانهٔ خود اضافه می‌کنند. با استفاده از این منابع بیرونی، هر روز به صورت منظم روی خودتان کار کنید. شیوهٔ بعدیِ تداوم این رشد شخصی، شرکت در رویدادها است. هر سال، در یک یا دو سمینار و کارگاه آموزشی با موضوعی غیرمرتبط با این کسب‌و کار شرکت کنید. تنها بر رشد شخصیت خود تمرکز کنید، یعنی بر روی چیزهایی که ذهن، جسم، و روح‌تان را تغذیه می‌کنند.
کاربر ۳۱۸۱۸۴۲

حجم

۶۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۶۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان