دانلود و خرید کتاب کتاب جامع آداب معاشرت در محیط کار (مهارت‌های فردی برای موفقیت حرفه‌ای امیلی پست) امیلی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب جامع آداب معاشرت در محیط کار (مهارت‌های فردی برای موفقیت حرفه‌ای امیلی پست) اثر امیلی پست

کتاب کتاب جامع آداب معاشرت در محیط کار (مهارت‌های فردی برای موفقیت حرفه‌ای امیلی پست)

معرفی کتاب کتاب جامع آداب معاشرت در محیط کار (مهارت‌های فردی برای موفقیت حرفه‌ای امیلی پست)

«کتاب جامع آداب معاشرت در محیط کار» اثر نویسنده معروفِ کتاب‌های آداب معاشرت، امیلی پست است که فرزندان و نوه‌های او، آن را بازنویسی و منتشر کرده‌اند. این اثر اولین بار در ۱۹۹۹ منتشر شد و هدفش بهبود اوضاع رفتاری کارمندان و رفع سرخوردگی و یأس آنها در محیط کار بود. تحقیقاتی که در سال ۲۰۰۰ انجام شد نشان‌دهنده‌ی جدیت این موضوع بود: با بیش از ۵۰ درصد از کارگران و کارمندان بی‌ادبانه برخورد می‌شد و به دنبال آن ۲۲ درصد از آن‌ها کمتر تلاش می‌کردند و ۱۲ درصد به دلیل همین برخوردها کارشان را رها می‌کردند. سود و بهره‌وری مستقیماً تحت تأثیر برخوردهای بی‌ادبانهٔ محیط کار قرار داشت. این کتاب، انواع اهالی کسب و کار در هر سطح و با هر سابقه‌ای را خطاب قرار می‌دهد و در چاپ جدید آن که در دسترس شما است توجه خاصی به این واقعیت شده که برای اولین‌بار در تاریخ چهار نسل فعالانه در محیط‌های کاری در کنار هم مشغول کارند و کلید موفقیت در دنیای کسب و کار امروز، فراگیری چگونگی تعامل با نسل‌هایی جز نسل خودمان است. در نهایت هدف این کتاب ایجاد اعتمادبه نفس بیشتر در شما است زیرا براساس اصول اخلاقی مهمی همچون ملاحظه، احترام و صداقت در رفتار نوشته شده‌است. اصولی که هر انسانی در عمق وجود خود به درستی‌شان اطمینان دارد ولی مشکلات روزافزون جوامع کاری و رقابت در این محیط ها آنها را به بوته فراموشی سپرده‌است.

نظرات کاربران

sadaf
۱۳۹۷/۰۷/۱۶

اگر کسی این کتاب رو مطالعه کرده لطفا نظر بده راجبش چون تصمیم دارم بخرمش اما نمیدونم خوب هست یا نه

کاربر 3761553
۱۴۰۲/۱۰/۱۴

بعضی راهکاراش مفید بعضی ها اضافی و با فرهنگ ما تناسب نداشت و بعضی مطالب هم خیلی بیش از اندازه مبالغه امیز ترجمه هم ضعیف بود

Banoo irani
۱۴۰۲/۰۹/۰۹

من این کتاب با تخفیف خریدم و پیشنهاد می‌کنم این کتاب حتما مطالعه کنید چون اتیکت و آداب اجتماعی محیط کار میگه، مخصوصا کسانیکه دفعه اولشون هست داخل سازمانی استخدام میشن و آشنایی زیادی با اتیکت محیط کار ندارن.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۶)
بعد از اتمام غذایتان در کافه‌تریای شرکت ظرف‌ها و میزتان را تمیز کنید.
مادربزرگ علی💝
ارسال پیام‌های نوشتاری (تکست)، توئیت کردن، بلاگ‌نویسی، لینکدْاین، فیس‌بوک، و حتی پینترست می‌توانند در جهت ایجاد ارتباطاتی مثبت، یا در جهت تعدی و لطمه زدن به روابط مورد استفاده قرار گیرند و حتی به بهای از دست دادن کار افراد تمام شوند.
مادربزرگ علی💝
هر وقت دو نفر در کنار هم قرار بگیرند و رفتارشان یکدیگر را تحت تأثیر مثبت قرار دهد، درواقع آداب اجتماعی را رعایت کرده‌اند. آداب اجتماعی دربرگیرندهٔ مجموعه‌ای از اصول خشک نیست، بلکه به معنای چگونگی تأثیر افراد بر یکدیگر است.
Qazal Azady
ملاحظه قبل از عمل کردن فکر کنید احترام به نفع روابطتان تصمیم بگیرید صداقت صادقانه رفتار کنید
Qazal Azady
ظاهر حرفه‌ای تأثیر بسزایی بر وجههٔ شما در محیط کار دارد. همه با توجه به ظاهرتان شما را قضاوت می‌کنند و پوشیدن لباس‌های معمولی شما را جوان‌تر از سنتان و بی‌کفایت‌تر از آنچه واقعاً هستید نشان می‌دهد. اگر اکثر کارمندان شرکت لباس رسمی می‌پوشند بدون شک شما هم باید همین کار را بکنید.
محسن
کارشناسان معتقدند که اصول اخلاقی شرکت‌ها از بالا به پایین تعریف می‌شوند. اگر رهبران و مدیران شرکت اصول اخلاقی والایی را رعایت کنند، کارمندان شرکت هم از اصول اخلاقی والایی برخوردار خواهند بود. هرچه جایگاه شما در شرکت بالاتر باشد، تأثیر اعمال و گفتار شما بیشتر خواهد بود.
محسن
عملاً کل آدابی که در کتاب‌های آداب معاشرت و آداب اجتماعی دربارهٔ آن‌ها می‌خوانید، و درواقع کل تصمیمات شما در مورد رفتار، ظاهر و کلامتان تحت حاکمیت سه اصل قرار دارند: ملاحظه، احترام و صداقت. ملاحظه یعنی در نظر گرفتن شرایط موجود و ارزیابی نوع تأثیر آن بر حاضرین. احترام یعنی تشخیص تأثیر رفتار احتمالی شما بر دیگران. صداقت یعنی صادقانه و حقیقی رفتار کردن، نه فریب دادن دیگران.
محسن
مدیر خوب باید از شهامت پاسخگویی در مقابل اعمال و رفتارش برخوردار باشد.
Banoo irani
وقتی در شغل جدیدی استخدام می‌شوید یا در شرکت خودتان موقعیت شغلی جدیدی کسب می‌کنید، اولین کاری که باید انجام دهید شناخت وظایفتان است؛ ولی برای این‌که حداکثر کارآیی را داشته باشید باید قلق رئیس جدیدتان را هم به دست آورید. نحوهٔ عملکرد انواع کارفرمایان با هم متفاوت است:
Banoo irani
وقتی مسئول پذیرش با شما تماس می‌گیرد و می‌گوید مهمانتان رسیده است از دفترتان خارج شوید و به او خوشامد بگویید. اگر منشی یا دستیار دارید از او بخواهید او را تا دفترتان همراهی کند،
Banoo irani

حجم

۷۷۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

حجم

۷۷۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

قیمت:
۵۳,۵۰۰
تومان