دانلود و خرید کتاب قدرت جذابیت (چگونه در هر موقعیتی بر دیگران مسلط شویم؟) برایان تریسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت جذابیت (چگونه در هر موقعیتی بر دیگران مسلط شویم؟) اثر برایان تریسی

کتاب قدرت جذابیت (چگونه در هر موقعیتی بر دیگران مسلط شویم؟)

معرفی کتاب قدرت جذابیت (چگونه در هر موقعیتی بر دیگران مسلط شویم؟)

«قدرت جذابیت» یا «چگونه در هر موقعیتی بر دیگران مسلط شویم؟» کتابی درباره جذابیت و چگونگی استفاده از آن نوشته برایان تریسی و ران آردن است. در این کتاب خواهید خواند که ۸۵ درصد راز موفقیت در توانایی شما برای برقراری ارتباط است و درصد زیادی از این توانایی به جذاب بودن شما بازمی گردد. توانایی شما برای جذاب بودن، یعنی به طور صادقانه فردی دوست‌داشتنی و خوشایند بودن، احتمالا نسبت به سایر ویژگی‌های رفتاری ارزشمند، درهای بیشتری را باز خواهد کرد. افراد بیشتری شما را دوست خواهند داشت و از شما به گرمی یادمی‌کنند؛ بیشتر مایلند شما را ببینند؛ به حرف‌های شما گوش کنند، با شما باشند و شما را در جمع‌های خود دعوت کنند. در این اثر با حقیقت ساده جذابیت آشنا می‌شوید و تمرین‌هایی را فرامی‌گیرید که با کمک آنها می‌توانید اثرگذاری خود بر دیگران را به طرز شگفت‌آوری بیشتر کنید.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

آرزو آرزویی
۱۳۹۸/۱۲/۲۸

من قبلا اینو خوندم خوب بوده

Arzandi
۱۳۹۷/۰۴/۱۱

ترجمه به شدت ضعیف و رو مُخ اصلا توصیه نمیکنم. 😒

کاربر 2311442
۱۴۰۳/۰۱/۱۷

واقعا ترجمه ضعیف بود، امیدوارم از نو فنون ترجمه را یاد بگیری.

hadi.
۱۴۰۱/۱۱/۰۶

توصیه نمیکنم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
اعتبار شما، یعنی چگونگی تفکر و صحبت کردن مردم درباره شما زمانی که کنار آنها حضور ندارید ارزشمندترین سرمایۀ فردی و حرفه‌ای شما است
hamid omrani
عمیق‌ترین آرزو و اشتیاق طبیعت انسانی نیاز به احساس ارزشمندی و ارزش قائل شدن است. بنابراین راز جذابیت ساده است: در دیگران احساس مهم بودن را به وجود بیاورید!
reza-rk
«وقتی که ایوان با کسی صحبت می‌کند گویی مدتهاست که او را می‌شناسد. از نظر او کسی جز آن فرد در دنیا وجود ندارد. و زمانی که به حرفهایش گوش می‌دهد طوری رفتار می‌کند که گویی هر کلمه‌ای که می‌گویی، برای او مهم بوده و به توجه کامل او نیاز دارد.»
حسین(ع) همه جا با ماست

حجم

۱۱۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۱۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان