دانلود و خرید کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید فرشید نادری نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید اثر فرشید نادری نژاد

کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید

معرفی کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید

کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید نوشتهٔ فرشید نادری نژاد است و انتشارات ایماد آن را منتشر کرده است. این کتاب جلد ششم از مجموعهٔ مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده است.

درباره کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید

با وجود این همه زمان و هزینه‌ای که برای مدل‌های موهای مختلف، برق انداختن و واکس زدن کفش، خرید کت و شلوارهای جدید می‌کنیم و تلاشی که برای بهتر جلوه دادن شخصیتمان داریم، هنوز هم نمی‌دانیم که چرا برخی از افراد در زندگی موفق می‌شوند و برخی دیگر به موفقیتی که مد نظر دارند دست پیدا نمی‌کنند. برخی از افرادِ بسیار موفق و دوست داشتنی، خجالتی هستند؛ برخی دیگر خشن و بی‌ادب. بعضی از برندگان بزرگ، زندگی پیچیده‌ای دارند و برخی دیگر بسیار ساده. بسیاری از افراد درون‌گرا قابل احترام‌اند، و بعضی از برون‌گراها، دقیقا برعکس. و اگر هدف شما بازیگر سینما شدن نیست، شخصیت و ظاهرتان کلید رسیدن به موفقیت و محبوبیت نخواهد بود. پس کلید آن چیست؟ آیا کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید در فهمیدن این مسئله کمکی خواهد کرد؟

با خواندن این کتاب می‌توانید با اعتماد به نفس کامل با افراد جدید آشنا شوید، به راحتی با آنان صحبت کنید و به سرعت با هر شخصی که با او برخورد کردید ارتباط برقرار کنید.

 این کتاب به شما کمک می‌کند سلاحی بسازید تا بتوانید توسط آن این دشمن نفرت‌انگیز را نابود کنید و این کار با تخصص پیدا کردن در مهارت‌های ارتباطی صورت می‌گیرد، در واقع چیزی که تا به حال حتی فکر نمی‌کردید وجود داشته باشد. و البته، این کتاب به شما کمک می‌کند تا از گفتن و انجام دادن چیزهای احمقانه کوچکی که باعث دور شدن افراد از شما، از دست دادن موقعیت‌های شغلی احتمالی، دوستی و یا عشق می‌شوند، اجتناب کنید.

همچنین یاد می‌گیرید که چگونه به افراد هدیه‌ای خارق العاده بدهید، هدیهٔ اعتماد به نفس. این چیزی است که متاسفانه افراد در هنگام ارتباط با دیگران به ندرت به آن فکر می‌کنند و آن را در نظر نمی‌گیرند.

اما شما چگونه باید این کار را انجام دهید؟

همه چیز با پیش‌بینی احساسی امکان‌پذیر می‌شود!

خواندن کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع خودیاری، موفقیت و توسعه فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه ارتباط خوبی داشته باشید

«NLP نوعی روان درمانی است که در دهه ۱۹۷۰ آغاز شد. فلسفه اصلی این روش، برخی از افراد که رفتارهای نامناسبی را دارند، خودشان را به "درد" پیوند زده‌اند.

در واقع، اگر کسی تنها چند تجربه منفی دیگر با شخصی داشته باشد، فقط دیدن مجدد او حتی از فاصله دور، می‌تواند باعث ایجاد احساسات بد برایش شود. من زنی را می‌شناسم که پس از گذشت سال‌ها بعد از شیمی درمانی‌اش، زمانی که از کنار بیمارستانی که در آن شیمی درمانی کرده بود رد می‌شد، حالت تهوع بسیار شدیدی می‌گرفت. به همین دلیل، زمانی که سر کار می‌رفت مسیر دیگری را انتخاب کرده بود که ۲۰ دقیقه دیرتر به مقصدش می‌رسید.

آموزه‌های NLP می‌گویند در صورتی که هر زمان خوشحال هستید به بینی‌تان ضربه‌ای بزنید، تنها ضربه زدن به بینی‌تان می‌تواند باعث خلق مجدد آن احساسات لذت بخش شود. من تا به حال ضربه زدن به بینی را امتحان نکرده‌ام. اما دیدن عکس‌هایی از افرادی خاص و کودکان، زندگی من را پر از لذت می‌کند. به عبارت دیگر، آن‌ها به لذت پیوند خورده‌اند.

تکنیک‌های خاص ارتباطی که در این مجموعه کتاب در موردشان بحث خواهیم کرد، به شما کمک می‌کنند که در زندگی مردم با لذت پیوند بخورید. بعد از انجام تعدادی از این تکنیک‌ها با اشخاص، آن‌ها با دیدن شما – و یا حتی فکر کردن به شما – احساس لذت خواهند داشت.

اگر دیدید که تاکنون از هر یک از آنان استفاده می‌کردید، لبخند بزنید و خودتان را تشویق کنید. شما توانایی "پیش‌بینی احساسات" را دارید. این توانایی خاص و کمیاب، برای تعدادی از افراد به صورت ذاتی وجود دارد؛ اما اکثر ما باید آن را کسب کنیم. من این کار را انجام دادم، بسیاری از مواقع به سختی آن‌ها را کسب کردم. و اغلب تکنیک‌ها، نحوه یاد گرفتن آن‌ها را نیز به شما خواهم گفت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۴۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۱۸۰
تومان