دانلود و خرید کتاب خوشبختی در ذهن شماست (هشت راز ضروری برای داشتن زندگی بدون حسرت و تأسف) استیون پالن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خوشبختی در ذهن شماست (هشت راز ضروری برای داشتن زندگی بدون حسرت و تأسف) اثر استیون پالن

کتاب خوشبختی در ذهن شماست (هشت راز ضروری برای داشتن زندگی بدون حسرت و تأسف)

معرفی کتاب خوشبختی در ذهن شماست (هشت راز ضروری برای داشتن زندگی بدون حسرت و تأسف)

«خوشبختی در ذهن شماست» اثر استیون پالن و مارک لوین، هشت راز ضروری برای داشتن زندگی بدون حسرت و تأسف را فاش کرده‌است. «آیا پیش می‌آید که گهگاه در زندگی خود احساس کنید یک یا دو جزء اصلی و ضروری برای شاد و خوشبخت بودن را از دست داده‌اید یا کم دارید؟ شاید آن جزء مهم، شغلی با درآمد بهتر در اداره یا شرکتی باشد که رییس آن احترام و ارزش بیشتری برای‌تان قایل است. این جزء مهم و ضروری می‌تواند جست‌وجوی شما در یافتن فردی مناسب برای ازدواج به‌شمار برود. من می‌خواهم به شما راز و رمز مهمی را بگویم: تمام آنچه شما برای شاد و خوشبخت بودن نیاز دارید، از قبل در اختیارتان قرار داده شده است. لازم نیست که شغل یا محل کار خود را تغییر دهید. برای داشتن احساس شادی و خوشبختی، نیازی ندارید که جفتی مناسب پیدا کنید یا وزن خود را کاهش دهید. ضرورتی ندارد که خودرویی نو بخرید یا به شهری دیگر بروید. برای داشتن احساس رضایت و خوشبختی در زندگی، نیازی به ایجاد تغییر در زندگی فردی، شغلی یا مالی خود ندارید. شما می‌توانید بدون رفتن به باشگاه ورزشی برای وزن کم‌کردن یا به بانک برای سپرده‌گذاری نیز به شادی و خوشبختی دست یابید. لازم نیست که به‌طور حتم شخص دیگری برای ایجاد و شکل‌گیری احساس رضایت خاطر از زندگی، به کمک شما بیاید. لزومی ندارد که با یک جراح پلاستیک، کارگزار بورس یا مشاور شغلی صحبت کنید تا به این ترتیب درخصوص خود و زندگی‌تان به احساس بهتری برسید.»
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۳)
اگر همواره به جست‌وجوی عناصر و عوامل سعادت و خوشبختی بپردازید، هیچ‌گاه سعادتمند و خوشبخت نخواهید شد. اگر در جست‌وجوی یافتن معنا و مفهومی برای زندگی باشید، هیچ‌گاه زندگی نخواهید کرد. آلبر کامو
mohammad
دِلا روشفوکو، نویسنده و معلم اخلاق، نوشته است: «احساس شادی و خوشبختی فقط داشتن برخی چیزها نیست، بلکه شور و اشتیاق داشتن آن‌ها را نیز در بر می‌گیرد؛ و فرد زمانی به این احساس می‌رسد که از آنچه آرزومندش است و دوست دارد، خودش لذت ببرد، نه اینکه فقط آرزومند و دوستدار چیزهایی باشد که دیگران توصیه می‌کنند یا خواستارش هستند.»
mohammad
آرتور شوپنهاور، فیلسوف معروف، گفته است: «پول و ثروت همچون آب دریاست؛ هرچه بیشتر از آن بنوشیم، تشنه‌تر می‌شویم.» همین موضوع در مورد هر عامل بیرونی دیگری که به واسطه‌اش خود را با دیگران مقایسه کنیم، صدق می‌کند.
mohammad
«آنان که غنی‌ترند، محتاج‌ترند.» ما همیشه حرص می‌زنیم و طمع می‌ورزیم. داشتن چیزی ما را به سوی چیزهای دیگر سوق می‌دهد. می‌خواهیم بیشتر و بیشتر ذخیره کنیم و آنچه را ابتدا به دست می‌آوریم، با حرص و طمع روزافزون افزایش دهیم
mohammad
حس برتری نسبت به دیگران، در واقع حتی نشانهٔ عزت‌نفس پایین‌تر است. چنین فردی فقط در صورتی می‌تواند احساس خوبی نسبت به خودش داشته باشد و خودش را برتر و بالاتر از دیگران حس کند که آنان را پایین‌تر از خود بپندارد.
mohammad
ما هرچه بیشتر خود را وقف جست‌وجو و یافتن خوشبختی و سعادت کنیم، به همان نسبت غمگین‌تر و ناراضی‌تر می‌شویم.
mohammad
شاعر ژاپنی، یوشیدا کنکو، نوشته است: «اگر تصور می‌کنید که وقتی به آمال و آرزوهایتان برسید فرصتی برای پرداختن به کارهای دیگر خواهید داشت، پی خواهید برد که آمال و آرزوهای شما بی‌انتهاست و هیچ‌گاه پایان نخواهد یافت.»
mohammad
فیلسوف معروف والتر بنجامین گفته است: «هر روز صبح همچون پیراهن جدیدی بر تن ماست. باید کاری کنیم که این پیراهن برازنده‌مان باشد و به تن‌مان زیبا و باوقار جلوه کند. شادی و خوشبختی بیست‌وچهار ساعت آینده به قابلیت‌هایمان و انتخاب پیراهن مناسب برای خودمان بستگی دارد.»
mohammad
فرد نادان و احمق نه کسی را می‌بخشد و نه فراموش می‌کند؛ فرد ساده‌لوح هم می‌بخشد و هم فراموش می‌کند؛ فرد عاقل و خردمند می‌بخشد، اما فراموش نمی‌کند. توماس ساس
کاربر ۲۸۵۴۴۱۲
تا وقتی حسرت‌ها جای آرزوها و رؤیاها را نگرفته باشد، انسان پیر و فرتوت نشده است جان بَریمور
کاربر ۲۸۵۴۴۱۲

حجم

۱۹۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۲ صفحه

حجم

۱۹۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
تومان