دانلود و خرید کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل ترجمه مهین خالصی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل است که در سال ۱۹۳۷ نوشته شده است. ناپلئون هیل در این کتاب که در زمره‌ی کتاب‌های خودیاری و توسعه‌ی فردی قرار می‌گیرد به بیان نکاتی برای کسب ثروت و در ابعاد بزرگ‌تر دستیابی به موفقیت پرداخته است. به گفته‌ی ناپلئون هیل، وی این کتاب را با تاثیر گرفتن از رازهای موفقیت اندرو کارنگی که یکی از ثروتمندترین افراد جهان در قرن بیستم بوده، نوشته است.

بیندیشید و ثروتمند شوید با ترجمه‌ی مهین خالصی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر و برای خرید و دانلود در طاقچه ارائه شده است.

درباره کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

عنوان این کتاب می‌تواند کاملا فریبنده باشد. در حالی که از نام کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید چنین برمی‌آید که کتاب در راستای رشد سریع اقتصادی نوشته شده است، اما خواندن کتاب به طرز خوشایندی خواننده را شگفت‌زده می‌کند. این کتاب که از مهم‌ترین آثار ناپلئون هیل است در زمان حیات هیل تا ۲۰ میلیون نسخه فروخته شده بود. این رقم تا سال ۲۰۱۶ به نزدیک به صد میلیون نسخه رسیده است. هیل در این کتاب با نشان دادن قدرت ذهن، تجسم و هدایت خواسته‌ها اصولی را معرفی کرده است که معتقد است هرکس با به‌کارگیری این اصول می‌تواند نه تنها به ثروت بلکه به موفقیت در هر زمینه‌ای که می‌خواهد دست یابد. این اصول «سیزده‌ گام به سوی ثروت» نامیده شده‌اند. تمام این سیزده گام و نکات کتاب را می‌توان در یک جمله‌ی کلیدی خلاصه کرد و آن این است که موفقیت از دانستن آنچه می‌خواهید به دست آورید و اشتیاق فراوان برای رسیدن به آن حاصل می‌شود. هیل در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید با تکیه بر همین نکته رازهای موفقیت را بیان می‌کند.

خواندن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به مطالعه‌ی کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری و توسعه‌ی فردی به ویژه در زمینه‌ی اقتصادی تمایل دارید، اگر مایلید با به‌کارگیری چند نکته‌ی کاربردی به هر آنچه می‌خواهید دست یابید و اگر در راستای موفقیت بیشتر تلاش می‌کنید خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. انتشارات آوانامه نسخه صوتی این کتاب را با صدای آرمان سلطان‌زاده منتشر کرده که می‌توانید آن نسخه را نیز از طاقچه تهیه کنید.

چرا باید این کتاب با ترجمه مهین خالصی را بخوانیم؟

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید که تقریبا هشتاد سال پیش نوشته شده است بر خلاف نامش، به چیزی فراتر از ثروتمندشدن می‌پردازد: به دست آوردن هر آنچه می‌خواهید.

ناپلئون هیل در این کتاب نکات مهم دستیابی به موفقیت را در گام‌هایی مفید و کاربردی ارائه کرده است که با به کار بستن این نکات می‌توانید چند قدم به موفقیت نزدیک‌تر شوید. علاوه بر اینکه اصول نشان‌داده‌شده در کتاب، که نزدیک به هشتاد سال پیش نوشته شده است، در واقع به عنوان راهنما برای برنامه‌ها و کتاب‌های خودیاری امروزی کاربرد دارد، ایده‌های مطرح‌شده در کتاب بسیار جذاب و خواندنی هستند.

درباره ناپلئون هیل؛ نویسنده کتاب

اولیور ناپلئون هیل نویسنده‌ی آمریکایی‌تبار در ۲۶ اکتبر سال ۱۸۸۶ در ایالت ویرجینیای آمریکا متولد شده است. ناپلئون هیل یکی از اولین نویسندگان حوزه‌ی موفقیت شخصی به حساب می‌آید و به طور گسترده به عنوان یکی از بزرگترین نویسندگان این حوزه شناخته می‌شود. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید که مشهورترین اثر او به حساب می‌آید، از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های تمام دوران‌ها است.

ناپلئون از دوران کودکی به ادبیات و مطالعه و نویسندگی علاقه نشان داده بود. او در ۱۳ سالگی به عنوان خبرنگار روزنامه‌ی ویرجینیا با نام «گزارشگر کوهستان» مشغول به نویسندگی شده بود. پس از موفقیت مقالات و نوشته‌های او در روزنامه، سردبیر روزنامه سرپرستی مصاحبه با افراد سرشناس را به او سپرد. در حین انجام این مصاحبه‌ها ناپلئون با افرادی همچون توماس ادیسون و هنری فورد مصاحبه کرد. این مصاحبه‌ها به ناپلئون کمک زیادی در کشف و بررسی رازهای موفقیت کرده است. به کمک این نکات تا سال ۱۹۳۰ ناپلئون هیل سه کتاب با نام‌های «قوانین موفقیت»، «آرزوها شما را پولدار نمی‌کنند» و «نردبان جادویی به سمت موفقیت» را در حوزه‌ی موفقیت منتشر کرد.

ناپلئون هیل در سال‌های ۱۹۳۳ تا ۱۹۳۵ مشاور رئیس جمهور وقت آمریکا، فرانکلین روزولت، شد. پس از این دوره،‌ ناپلئون هیل مشهورترین اثر خود، کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید»، را در سال ۱۹۳۷ منتشر کرد. پس از موفقیت این کتاب، از هیل کتاب‌های دیگری نیز در این حوزه منتشر شد که هر کدام از آن‌ها را می‌توان کتابی موفق در حوزه‌ی خودیاری دانست. ناپلئون هیل در ۸ نوامبر سال ۱۹۷۰ در حالی که مشغول نوشتن کتاب «شما می‌توانید معجزه‌ی زندگی خود باشید» بود،‌ در کارولینای جنوبی در گذشت. این کتاب در سال ۱۹۷۱ به عنوان آخرین اثر ناپلئون هیل منتشر شد.

سیزده‌ گام به سوی ثروت از دیدگاه ناپلئون هیل

«سیزده‌ گام به سوی ثروت» عبارتند از:

۱. اشتیاق: با یک میل شدید یا جاه‌طلبی بزرگ برای رسیدن به یک هدف یا نتیجه‌ی خاص شروع کنید.

۲. ایمان: به خود و توانایی‌های خود برای رسیدن به هدف خود ایمان تزلزل‌ناپذیر داشته باشید.

۳. تلقین به خود: برای تقویت باورها و اهداف خود از خودگویی و جملات تاکیدی مثبت استفاده کنید.

۴:‌ علم تخصصی: دانش و مهارت‌های مورد نیاز برای رسیدن به هدف خود را به دست آورید.

۵. تخیل: از تخیل خود برای تجسم هدف خود استفاده کنید و خود را در حال رسیدن به آن ببینید.

۶. برنامه‌ریزی سازمان‌یافته: برای دستیابی به هدف خود یک برنامه عملیاتی دقیق تهیه کنید.

۷. تصمیم‌گیری: تصمیم قاطعانه‌ای بگیرید تا برنامه خود را دنبال کنید و هرگز تسلیم نشوید.

۸. پشتکار: به کار در جهت هدف خود ادامه دهید، حتی زمانی که با موانع یا شکست مواجه می‌شوید.

۹. قدرت عقل کل: با افراد خوش‌فکری که شما را حمایت و تشویق می‌کنند، ارتباط بگیرید.

۱۰. تسلط بر استحاله‌ی جنسی:‌ از نیروی انرژی جنسی خود برای تقویت میل و انگیزه خود استفاده کنید (این گام در برخی ترجمه‌ها‌ی فارسی اثر حذف شده است).

۱۱. ذهن ناخودآگاه: از قدرت ضمیر ناخودآگاه خود استفاده کنید تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.

‍۱۲. مغز: از مغز خود برای تجزیه و تحلیل و برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری و اقدام استفاده کنید.

۱۳. حس ششم:‌ به شهود و راهنمایی‌های درونی خود اعتماد کنید تا به شما در تصمیم‌گیری صحیح و رسیدن به اهدافتان کمک کند.

بهترین ترجمه‌ی فارسی

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید تا امروز توسط مترجمین مختلف به فارسی برگردانده شده و به کمک ناشران متفاوتی به چاپ رسیده است. از جمله این ترجمه‌ها می‌توان به ترجمه‌ی بهاره مرادقلی، ترجمه‌ی مهین خالصی، ترجمه‌ی مهدی قراچه‌داغی، ترجمه‌ی مهدی نکوئی، ترجمه‌ی زهرا بختیاری و ترجمه‌ی ابوذر کرمی اشاره کرد. در این بین ترجمه‌ی مهدی قراچه‌داغی و همچنین ترجمه‌ی مهین خالصی را به علت روان بودن و تعهد بیشتر به متن اصلی می‌توان از جمله بهترین ترجمه‌های این کتاب دانست.

نظرات افراد یا مجله‌های مشهور درباره کتاب

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید تا به امروز مورد استقبال افراد سرشناس زیادی بوده است و جزء کتاب‌های موردعلاقه‌ی برخی افراد ثروتمند جهان قرار گرفته است. این کتاب هفتاد سال پس از انتشار در رتبه‌ی ششم پرفروش‌ترین کتاب‌ها در مجله‌ی هفته‌ی تجارت (BusinessWeek) قرار گرفت. علاوه بر این، این کتاب در فهرست کتاب‌های «باید بخوانید» جان سی. ماکسول فهرست شده است.

برایان تریسی، نویسنده بخش کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز درباره‌ی این کتاب نوشته است که «این کتاب بهترین کتاب در حوزه‌ی موفقیت شخصی است که تا به حال نوشته شده است؛ این کتاب از من یک میلیونر ساخت؛ با شروع از هیچ.».

جفری گیوتمر نویسنده‌ی موفق حوزه‌ی کسب و کار نیز در باره‌ی این کتاب می‌گوید:‌ «کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید شامل ایده‌ها، تعاریف و توضیحاتی است که پاسخ را می‌سازند. هیل از این پاسخ با عنوان یک نقشه‌ی راه ثروتمند شدن یاد می‌کند. من به شما می‌گویم، این مهم‌ترین تفکر موفقیتی است که در معرض آن قرار گرفته‌اید. آن را تا زمانی که به موفقیت برسید با خود تکرار کنید.»

جملاتی از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

هنگامی که دبلیو.سی. هنلی این ابیات را سرود: «من ارباب سرنوشت خویش هستم، من ناخدای روح خویش هستم»، باید به ما اطلاع می‌داد که علت این‌که ما ارباب سرنوشت خود، ناخدای روح خود هستیم این است که قدرت کنترل کردن افکارمان را داریم.

اگر شاعر این حقیقت مهم را به ما گفته بود، می‌دانستیم که چرا ارباب سرنوشت خویش، ناخدای روح خود هستیم. او باید با تأکید شدید به ما می‌گفت که این نیرو هیچ تلاشی نمی‌کند که بین افکار مخرب و سازنده تبعیض قائل شود و این نیرو، با همان سرعتی که ما را وادار می‌کند مطابق افکار مربوط به ثروت عمل کنیم، وادارمان خواهد کرد افکار مربوط به فقر را نیز به صورت واقعیت فیزیکی درآوریم.

او باید به ما می‌گفت که مغزمان، با افکار بانفوذی که در ذهن داریم، حالت آهنربایی پیدا می‌کند. این «آهنرباها» نیروها، افراد، و شرایطی از زندگی را به شیوه‌ای که هیچ کس با آن آشنا نیست، به سوی ما جذب می‌کنند که با ماهیت افکار بانفوذ ما هماهنگ است.

او باید به ما می‌گفت قبل از این‌که بتوانیم ثروت بسیار زیادی جمع کنیم، باید ذهن خود را با علاقهٔ شدید به ثروت آهنربایی کنیم، که ما باید «پول هوشیار» بشویم تا این‌که علاقهٔ ما به ثروت وادارمان کند برنامه‌هایی مشخص برای اندوختن آن طراحی کنیم.

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظرات کاربران

Haniye
۱۳۹۸/۰۵/۲۳

جالبه در اکثر مواقع هر کتاب رشد شخصی و موفقیتی که میخونم نویسندش از این کتاب به عنوان یک کتاب سرنوشت ساز نام برده و نکاتشو یادآوری میکنه و خود نویسنده (مثل جف اولسون و هال الرود نویسنده کتابهای برتری

- بیشتر
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
۱۳۹۹/۰۵/۰۲

خود نویسنده بارها گفته این کتاب در صورتی کاربردی هست که واقعا به گفته های آن که نتیجه ۲۵ سال تحلیل و بررسی نویسنده هست عمل شود. تخیل و فکر + ایمان + داشتن برنامه برای تبدیل فکر به واقعیت +

- بیشتر
Rahele
۱۳۹۹/۰۶/۲۵

بهترین و کاملترین کتابی که میشه ازش برای رسیدن به هر هدفی استفاده کرد . این کتابو باید بارها و بارها و بارها خوند . یک اثر با ارزش که اکثریت بهش بی توجهند . رازهایی که وقتی کشفش میکنی

- بیشتر
AlirezaARH
۱۳۹۹/۰۸/۲۲

اونایی که میگن این کتاب تخیلیه و کاربردی نداره من با همین روش‌هایی که میگه به خیلی چیزها رسیدم ، تو این کتاب فقط حرف از جذب نزده و گفته باید اون برنامه ها رو عملی کنی.

Peyvand
۱۳۹۷/۰۵/۲۹

امروز در رتبه بندی پرفروش ترین کتاب های تاریخ بعد از «انجیل» و «هری پاتر» پرفروش ترین کتاب در حوزه موفقیت فردی است. این کتاب به گفته ناپلئون هیل، حاصل 20 ساله تحقیق اش بر زندگی افراد ثروتمند و موفق است که توانسته

- بیشتر
احسان
۱۳۹۸/۰۲/۳۰

کتابی که واقعا درس های زیادی میده به انسان این کتاب رو من به همه توصیه میکنم البته من ترجمه مهدی قراچه داغی رو‌خوندم. من جاهایی از کتاب رو تجربه کردم و واقعا قبولش دارم این کتابو قسمتای آخر کتاب واقعا منو به فکر

- بیشتر
حسن
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

متن اصلا روان نیست آدم خسته میشه کتاب ذهن ثروتمند از هارو اکر رو پیشنهاد میکنم شبیه به این کتاب هست و متن کاملا روان و ساده است

مهدی
۱۳۹۹/۰۲/۱۳

من این کتابو توصیه میکنم چون : این کتاب پایه تمام کتابای توسبک خودشه نمیتونم بگم همش دروغه یا هرچی توصیه میکنم کسانی که به موضوع علاقه دارند این کتابو مطالعه کنن تا ذهنشون نسبت به این دروغا بازتر شه

- بیشتر
کاربر ۱۴۱۷۴۸۸
۱۳۹۹/۰۱/۲۹

چنل بی قسمت ناپلون هیل گوش کنین بعدخاستین بخونین

Amin Rostami
۱۳۹۸/۰۹/۱۳

قسمت نوزدهم و بیستم از پادکست ChannelB علی بندری به زندگی‌نامه ناپلئون هیل پرداخته؛ که توصیه میشه قبل از خرید و خوندن این کتاب بشنوید! ویرایش: بصورت خلاصه اونطور که بیان میشه، «بیندیشید و ثروتمند شوید» افکاری هستند که خود نویسنده در زندگیش

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۱۵)
قدری از ایمان یک بچه را به تلاش‌های خود تزریق کنید.
ali hoveyzavi
اغلب به‌عنوان شکست‌خورده زندگی را پشت سر می‌گذاریم؛ چون منتظریم «زمان مناسب فرا برسد» تا دست به کاری ارزنده بزنیم. منتظر نمانید. زمان هیچ وقت «به‌کلی مناسب» نخواهد شد. از همان جا که هستید شروع کنید، با هر ابزاری که دراختیار دارید شروع کنید، و همان‌طور که جلو می‌روید ابزار بهتری پیدا خواهید کرد.
Mehran
بگذارید یکی از اولین تصمیمات شما این باشد که دهانی بسته و چشم و گوشی باز داشته باشید.
Mehran
پشتکار داشته باشید. هرچقدر هم که در ابتدا مجبور باشید کُند حرکت کنید، مهم نیست. با پشتکار موفقیت از راه خواهد رسید.
Mehran
یک آدم جابِزن هیچ وقت برنده نمی‌شود ـ ویک برنده هیچ وقت جا نمی‌زند.
Navid Pishkar
شخصی که دست از تحصیل می‌کشد فقط چون مدرسه را تمام کرده است ناگزیر محکوم است تا ابد آدمی معمولی باقی بماند؛ مهم نیست چه شغلی داشته باشد. راه موفقیت، تعقیب مداوم دانش است.
عارف
بیشتر از پانصد تن از موفق‌ترین افرادی که امریکا تا به‌حال شناخته است، به نویسندهٔ این کتاب گفته‌اند که بزرگ‌ترین موفقیت زندگی‌شان درست یک قدم آن طرف‌تر از نقطه‌ای نصیب آن‌ها شد که در آنجا شکست بر آن‌ها مستولی شده بود.
mahdi0751
همهٔ پل‌های پشت سرم را می‌سوزانم، و کل آینده‌ام را برای رسیدن به خواسته‌ام به خطر می‌اندازم.
ــسیّدحجّتـــ
این ترس‌ها به ترتیبِ بیشترین نمود عبارت‌اند از: ترس از فقر ترس از انتقاد ترس از ناخوشی ترس از پیری ترس از دست دادن عشق یک نفر ترس از مرگ
Peyvand
این یکی از حیله‌های فرصت است. فرصت، عادتی موذیانه دارد که از در پشتی وارد می‌شود، و اغلب در قالب بدشانسی یا شکست موقت خود را نشان می‌دهد. شاید به همین دلیل است که افراد بی‌شماری موفق نمی‌شوند فرصت را تشخیص دهند.
Mähi

حجم

۲۶۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

حجم

۲۶۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان