دانلود و خرید کتاب ۱۷ قانون موفقیت ناپلئون هیل ترجمه مجید شهرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۷ قانون موفقیت اثر ناپلئون هیل

کتاب ۱۷ قانون موفقیت

معرفی کتاب ۱۷ قانون موفقیت

کتاب ۱۷ قانون موفقیت نوشته ناپلئون هیل با ترجمه مجید شهرابی منتشر شده است. کتاب ۱۷ قانون موفقیت ماجرای موفقیت نویسنده است زمانی که تصمیم می‌گیرد مسیری مانند غول‌های موفقیت دنیا طی کند.

درباره کتاب ۱۷ قانون موفقیت

درکتاب ۱۷ قانون موفقیت راز و رمزهای موفقیت افراد با نفوذ، مقتدر و غول‌های صنعت و بازرگانی مطرح می‌شود. نام این شخصیت‌های بزرگ همیشه به نیکی یاد خواهد شد و یاد و کارشان در تاریخ زنده خواهد ماند. نابغه‌هایی که بهانه نمی‌آورند و غر نمی‌زدند. آن‌ها خود را اسیر وضعیت موجود و تقدیر یا سرنوشت نمی‌دانستند. آن‌ها افکار و شخصیت بزرگی داشتند. اغلب کارهایی انجام می‌دادند که دیگران از انجام آن‌ها اظهار ناتوانی می‌کردند. بی‌شک آنان افرادی توانمند و مانند دیگران هستند و جزو قدیسان نیستند. انسان امروز بیش از هر زمان دیگر، به خرد و تدبیرشان نیاز دارد. کتاب ۱۷ قانون موفقیت روش رسدن به موفقیت را جلوی پای خواننده می‌گذارد و او را هدایت می‌کند.

خواندن کتاب ۱۷ قانون موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام کسانی که ذره‌ای به خود باور دارند و می‌خواهند مسیر پیشرفت را شروع کنند می‌توانند این کتاب را مطالعه کنند و از آن به‌عنوان یک خودآموز موفقیت استفاده کنند.

بخش‌هایی از کتاب ۱۷ قانون موفقیت

جالب است بدانید که بیشتر افراد موفق در تمامی عرصه‌های زندگی - و به‌ویژه در زمینهٔ فروشندگی و کاسبی - افرادی پرشور و پرحرارت هستند. شور و اشتیاق، نیرویی محرک است که نه‌تنها به افراد واجد آن قدرت بیشتری می‌دهد، بلکه مسری نیز هست و روی تمامی افراد نیز اثر می‌گذارد. شور و اشتیاق برای انجام کار و شغل موردنظر خود باعث می‌شود که خستگی آن بسیار کمتر احساس شود. مشاهده شده است حتی کارگرانی که مشغول کار پرمشقت حفر تونل هستند، با آواز خواندن در هنگام کار و داشتن شور و اشتیاق به کارشان، خستگی و یکنواختی و رنج آن را تا حد زیادی از بین می‌برند.

وقتی یانکی‌ها طی جنگ جهانی اول وارد میدان نبرد شدند، با خواندن آوازهای حماسی و روحیه‌ساز شور و حرارت خاصی پیدا می‌کردند و به جوش‌وخروش می‌آمدند. این امر برای روحیهٔ خسته از جنگ سربازان نیز مؤثر بود و شور و اشتیاق خاصی به آنان می‌بخشید.


معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

شما می‌توانید معجزه زندگی خود باشید
ناپلئون هیل
علم ثروتمند شدن
والاس دلویس واتلس
موفقیت نامحدود در ۲۰ روز
سامان قلیچ خانی
هفت کلید طلایی؛ هفت راهبرد ثروتمندی و شادمانی
جیم ران
شاه کلید ثروت
ناپلئون هیل
مبانی موفقیت
جک کنفیلد
بازی ثروت
لیلا وطن‌دوست
افکار همه‌چیز است
باب پراکتور
راز ثروت
جو ویتالی
۱۱۰ راز رابرت کیوساکی برای موفقیت
رابرت کیوساکی
نردبان جادویی برای رسیدن به موفقیت
ناپلئون هیل
تعالیم آبراهام
استر هیکس
بخواهید تا به شما داده شود
شهکام جولایی
قانون رزونانس
پیر فرانک
به سوی کامیابی (جلد اول، نیروی بیکران)
آنتونی رابینز
جادوی فکر بزرگ
دیوید جی. شوارتز
غلبه بر شیطان
ناپلئون هیل
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتقورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
زندگی‌نامه استیو جابز
والتر آیزاکسن
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
برنامه‌ریزی هفتگی
دارن هاردی
کار عمیق
ناهید ملکی
اثر مرکب
دارن هاردی
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
کفش باز
فیل نایت
هنر ظریف بیخیالی
مارک منسون
عادت‌های اتمی
هادی بهمنی
پدر پولدار، پدر بی‌پول
شارون لیچر
۷ قدم تا عادت های موفق (خلاصه کتاب)
برایان تریسی
باشگاه ۵ صبحی ها (خلاصه کتاب)
رابین شارما
فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری
دیمون زاهاریادس
آموزش تحلیل بازار سرمایه
فرشاد چهاردولی
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین

نظرات کاربران

mahya
۱۳۹۹/۰۱/۱۷

این کتاب حاصل چندین سال تجربه ناپلئون هیل است و تجربیاتی که در این کتاب درج شده است باعث می شود در تصمیم گیری هایمان و فرصت هایمان بیشتر توجه و تفکر کنیم . وقتی کتاب می خونی اطلاعات جدید

- بیشتر
Pouya Einollahi
۱۴۰۰/۱۰/۲۱

عالیه

naseri
۱۴۰۰/۰۵/۱۸

به نظر من عالی بود👌👌

شابان
۱۴۰۰/۰۸/۰۹

این کتاب اولین کتاب اقای هیل هست پیشنهاد میکنم کتاب ملاقات با شیطان همین نویسنده رو مطالعه کنین

Mahdi
۱۴۰۱/۰۲/۱۹

پیشنهاد میکنم اپیزود نوزدهم پادکست channel B با موضوع ناپلئون هیل رو حتمن گوش کنید. تا بفهمید این شخص کی بوده.

saloo
۱۳۹۹/۰۸/۱۴

بد نبود

آیناز ر
۱۴۰۰/۰۷/۲۹

متوسط بود عنوان های تکراری داشت به نطرم نویسنده خودش موفق نیست فقط میتونه فک کنه موفقیت به چیا نیاز داره برای بقیه بنویسه نصف کتاب از تکراری بودن مطالب نخوندم چون اون موارد داشتم نیازی نبود بخونم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۶)
موفقیت را نمی‌توان از درخت چید. موفقیت به پشتکار، جدیت، تلاش، فداکاری، تصمیم دقیق و به‌موقع، و شخصیت مقتدر و نیرومند نیاز دارد. هر چیزی بهایی دارد و هیچ‌چیزی را نمی‌توان بدون پرداخت بهای آن به دست آورد؛ یا اگر چیز باارزشی به‌دست آید، نمی‌توان برای طولانی‌مدت آن را حفظ کرد.
نسا
ارزش واقعی این کتاب در صفحات آن نیست، بلکه در واکنش شماست در قبال آنچه می‌خوانید.
کاربر ۱۵۵۵۲۷۶
از جمله کتاب‌های کلاسیک و توصیه‌شده از این نوع می‌توان به کتاب جبران نوشتهٔ رالف والدو امرسون و عصر خرد به قلم توماس پین اشاره کرد. این دو کتاب تاریخی به ایجاد مفهوم اعتمادبه‌نفس در ذهن و رسیدن به آن کمک می‌کنند. آن‌ها درک این موضوع را که چرا احتمالات کمی در زندگی وجود دارد، البته اگر وجود داشته باشد، آسان‌تر می‌کنند.
کاربر ۲۳۶۷۹۷۳
در لحظه‌ای که شما جمله‌ای راجع‌به هدف اصلی‌تان می‌نویسید، درواقع بذر آن هدف را در ذهن ناخودآگاه خویش می‌کارید. از طریق برخی فرآیندها که حتی دانشمندان و محققان متخصص نیز هنوز درنیافته‌اند، کائنات باعث می‌شود که ذهن ناخودآگاهتان از آن هدف اصلی به‌منزلهٔ الگو یا طرحی استفاده کند که بخش عمده‌ای از افکار، ایده‌ها و تلاش‌های شما را در جهت نیل به هدفتان هدایت می‌کند. این حقیقتی عجیب و انتزاعی است؛ چیزی که نمی‌توان به‌طور دقیق سنجید یا حتی روی آن تمرکز کرد. اما به‌هرحال یک حقیقت است!
نسا
هیچ‌گاه از یاد نبرید که با صبر و تحمل و بردباری، دشوارترین مشکلات هم حل‌شدنی است. برعکس وقتی که صبر و تحمل خود را از دست می‌دهید، با از دست دادن کنترل ذهن و فکرتان، بزرگ‌ترین و نابخردانه‌ترین اشتباهات را مرتکب می‌شوید.
کاربر ۲۳۶۷۹۷۳
۱. هدفی مشخص در نظر بگیرید و برای رسیدن به آن، طرح و برنامه‌ای معین ایجاد کنید. ۲. اقداماتی ابتکاری و نوآورانه انجام دهید و طرح و برنامه‌تان را وارد عمل کنید. ۳. به خود و توانمندی‌هایتان اعتقاد داشته باشید تا بتوانید طرح و برنامه‌هایتان را با موفقیت تکمیل کنید. صرف‌نظر از اینکه چه کسی هستید، به چه کاری مشغولید، درآمدتان چقدر است، یا اینکه پول کمی دارید، اگر ذهن سالم و روشنی داشته باشید و اگر بتوانید به‌خوبی از قوهٔ تخیلتان استفاده کنید، آن‌گاه می‌توانید به‌تدریج به جایگاهی مناسب دست یابید که برایتان احترام و ارزش به ارمغان آورد و تمامی چیزهای دنیوی ضروری‌تان را فراهم سازد. ترفندی در این خصوص وجود ندارد
کاربر ۲۳۶۷۹۷۳
هر کسی که بتواند افکار و ایده‌های بزرگی در زندگی خود خلق کند، به توانایی و قدرتی عظیم دست خواهد یافت.
shahpour rezaei
«افراد موفق خیلی سریع و قطعی تصمیم می‌گیرند و به‌ندرت نیز تصمیمات خود را تغییر می‌دهند. در مقابل، افراد ناموفق به‌کندی و با تردید تصمیم می‌گیرند و اغلب هم سریع تصمیمات خود را عوض می‌کنند.»
نسا
شما مالک فکر و ذهنتان هستید و این توانایی، قدرت تسلط یافتن بر تمامی تأثیرات بد و منفی که بین شما و موفقیت قرار می‌گیرند - از جمله تأثیرات بد ستارگان - را داراست. اگر به‌راستی مایلید که علت بدشانسی یا بداقبالی و بدبختی خود را بدانید، به ستارگان نگاه نکنید و آن‌ها را مقصر ندانید. در آینه نگاه کنید! شما خودتان بر تقدیر و سرنوشت‌تان تسلط دارید و مسؤول مستقیم آن هستید! شما فرمانده روح خود هستید. زیرا شما ذهن و فکری دارید که فقط خودتان قادر به مدیریتش هستید و این فکر و ذهن را می‌توانید برانگیزید و باعث شوید که ارتباطی مستقیم با تمامی نیروهایی ایجاد کند که برای حل و رفع هر مشکلی که با آن مواجه شوید، کافی و کارگشا باشد
کاربر ۲۳۶۷۹۷۳
طبق ماهیت انسان و جهان، هر ذهنیت و فکری که ارسال می‌کنید یا هر رفتاری که انجام می‌دهید، مجموعه‌ای از افکار و رفتارهای مشابه دیگر را به‌سوی خود جلب و جذب خواهد کرد و شاهد خواهید بود که در زمان مقرر به شما برمی‌گردد. این حقیقتی تثبیت‌شده است که نمی‌توان از آن فرار کرد؛ حقیقتی که بر مبنای نظام و قانون خلقت و طبیعت است؛ حقیقتی جاودانی در جهان هستی و همچون خالق آن. حقیقتی که مثل قانون جاذبه عمل می‌کند. برای نادیده‌گرفتن آن، باید خود و نظم و ترتیب جهان را نادیده بگیرید. این کار فقط نشان از جهل و نادانی شما خواهد داشت و فرصت‌هایتان را برای رسیدن به موفقیت از بین خواهد برد. جهان هستی قواعدی مشخص دارد که نادیده‌گرفتن آن‌ها یا انکارشان چیزی را عوض نخواهد کرد، جز اینکه سرنوشت شما را تغییر خواهد داد و شما را از موفقیت و شادکامی محروم خواهد کرد.
shahpour rezaei

حجم

۱۳۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۳۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان