دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید آرمان سلطان زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

دانلود و خرید کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

معرفی کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید نوشته ناپلئون هیل، از پیشگامان انتشار کتاب در حوزه‌های موفقیت و خودیاری است. او نتیجه سال‌ها مصاحبه با افراد موفق و ثروتمند را به شکل کتابی خواندنی درآورد که از راه‌های جذب ثروت صحبت می‌کند.

این کتاب در سال ۱۹۳۷ منتشر شد و ۱۵ میلیون نسخه از آن به فروش رسید. اما تا امروز فروش آن به بیش از صد میلیون نسخه رسیده است.

نسخه صوتی این اثر را با ترجمه مهین خالصی و صدای گرم آرمان سلطان‌ زاده، یکی از گویندگان توانای کشور می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

تا پیش از قرن بیستم، راه و روش ثروتمند شدن را فقط عده خاصی می‌دانستند و آگاهی از قواعد آن در انحصار خودشان بود. اما ناپلئون هیل با انتشار کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به مردم کمک کرد تا از این راز آگاه شوند و برای ثروتمند شدن خودشان، کسب درآمد بهتر و بیشتر و در نهایت رسیدن به رفاه مالی قدمی بردارند.

البته نکته دیگری را هم درباره این کتاب باید در نظر داشت. اگرچه ممکن است لفظ ثروتمند شدن در ابتدا، ثروت مالی را به ذهن متبادر کند اما نباید فراموش کرد که ثروت می‌تواند داشتن احساس خوشبختی، قرار گرفتن در یک رابطه سالم و سازنده، رسیدن به موفقیت در زمینه اهداف شخصی و ... را شامل شود.

با نگاهی به کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید و آشنا شدن با اندیشه‌های ناپلئون هیل این مفاهیم را بهتر درک می‌کنیم.

حتما همه شما این جمله مشهور را شنیده‌اید: «برای ثروتمند شدن باید یاد بگیرید مانند ثروتمندان فکر کنید.» این جمله اساس و تئوری بسیاری از کتاب‌های موفقیتی است که در سراسر دنیا منتشر می‌شوند. اما مفهوم حقیقی آن چییست؟

ناپلئون هیل معتقد است که برای ثروتمند شدن، باید ذهنیت ثروتمندان را داشت. همانطور که برای موفق شدن باید یاد بگیریم چطور مانند افراد موفق فکر کنیم. اگر قبل از انجام هرکاری ذهنمان به سمت شکست خوردن برود، مطمئنا نتیجه‌ای جز شکست نمی‌گیریم.

بنابراین ما باید بیاموزیم مانند ثروتمندان فکر کنیم و ذهنیتمان را تغییر دهیم تا به آهنربایی تبدیل شویم که ثروت را به خود جذب می‌کند. او در حین نوشتن این کتاب اصولی را تدوین کرده است که به مخاطبان کمک می‌کند تا در مسیر تغییر ذهنیت و تبدیل آن به ذهنیت یک فرد ثروتمند، قدم بگذارند.

هر فصل از کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید رازی را با ما درمیان می‌گذارد و هر راز ما را یک قدم به سمت ثروت جلو می‌برد.

چرا باید کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید با صدای آرمان سلطان زاده را گوش کنیم؟

شاید از خودتان بپرسید چرا باید کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید را گوش کنیم؟ بد نیست نگاهی به تاریخچه و ماجرای نوشته شدن این کتاب بیندازیم.

ناپلئون هیل این اثر را در دوران رکود اقتصادی منتشر کرد. زمانی که کتاب منتشر شد استقبال گسترده‌ای از آن صورت گرفت. اما دلیلش چه بود؟

این کتاب حاصل ساعت‌ها پژوهش و مدت زمان بیست سال مصاحبه با افراد ثروتمند است. او قلم خوبی داشت. همین موضوع باعث شد تا در شغلی که داشت، یک پست جدید بگیرد؛ او سرپرست مصاحبه با افراد مشهور شد. این موضوع سرآغازی برای دیدار او با توماس ادیسون، هنری فورد، الکساندر گراهام‌بل و... شد و نتیجه گفتگوها را به کتابی که اکنون در دست دارید، بدل کرد.

شنیدن کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی بیندشید و ثروتمند شوید برای تمام افرادی که دوست دارند با رازهای پول‌سازی آشنا شوند، مطالب جذابی دارد. اگر در طول روز زمان‌های مرده زیادی دارید که دوست دارید به صورت مفید پر شود، یک کتاب صوتی انتخاب کنید. چه کتابی بهتر از اثری که روش موفقیت را به شما نشان دهد؟

درباره ناپلئون هیل

ناپلئون هیل در ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳ در ویرجینیا متولد شد. خانه‌‌ آن‌ها یک اتاق بیشتر نداشت و همیشه کثیف بود. ناپلئون از سن سیزده‌ سالگی به نوشتن برای روزنامه‌ها روی آورد و نام گزارشگر کوهستان را برای خودش انتخاب کرد.

او سعی کرد با پولی که از این راه به دست می‌آورد، خرج تحصیلش را بپردازد. با همین کار توانست وارد دانشگاه حقوق شود، اما از پس هزینه‌های برنیامد و آن را نیمه‌کاره، رها کرد.

ناپلئون هیل استعداد خوبی در نوشتن داشت، به همین دلیل کار مصاحبه با افراد مشهور را به او سپرده بودند. نتیجه‌ی سال‌ها تلاش و کار او تبدیل به کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید شد که بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از آن تا کنون فروش رفته است. از میان آثار دیگر ناپلئون هیل می‌توان به قوانین موفقیت و دینامیت مغزی را نام برد.

ناپلئون هیل از سال ۱۹۳۳ تا سال ۱۹۳۵ مشاور «فرانکلین روزولت» رئیس‌جمهور آمریکا بود. او در ۸ نوامبر ۱۹۷۰ از دنیا رفت.

درباره آرمان سلطان زاده؛ گوینده کتاب

آرمان سلطان ‌زاده یکی از شناخته شده‌ترین گویندگان کتاب‌های صوتی است. او سال‌ها به اجرای نمایش‌های رادیویی پرداخته و پس از حضور در نشر «آوانامه»، از سال ۱۳۹۳ تا امروز ۲۰۰ کتاب صوتی را با صدای گرم و دلنشین خود به گوش ما رسانده است.

آرمان سلطان ‌زاده متولد سال ۱۳۶۶ در شهر بابل است. او از سال ۱۳۸۲ تحت نظر اساتیدی چون «علی محمدی کلاگر» و «عباس ابوالحسنی» فعالیت تئاتری خود را آغاز کرده و در ۳۰ تئاتر به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته است. هم‌چنین نویسندگی و کارگردانی ۴ اثر را در کارنامه‌ خود دارد. سلطان ‌زاده پس از آشنایی با «علی دنیوی ساروی» در سال ۱۳۸۸ به رادیو مازندران رفت و فعالیت خود را به عنوان بازیگر نمایش‌های رادیویی آغاز کرد.

آرمان سلطان ‌زاده را بیشتر به عنوان گوینده کتاب‌های صوتی می‌شناسیم؛ او در موسسه‌ آوانامه به عنوان گوینده و مدیر تولید مشغول به فعالیت است. آثار بسیاری از جمله همین کتاب را، می‌توانید با صدای او از طاقچه بشنوید.

در بخشی از کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید می‌شنویم

وقتی که شروع می‌کنید به اندیشیدن و ثروتمند می‌شوید، می‌بینید که ثروت با حالتی ذهنی، با عزم جزم، و با کار نه چندان سخت شروع می‌شود. شما، و هر شخص دیگری، باید بدانید که در چه حالت ذهنی‌ای باید قرار گیرید تا ثروت را جذب کنید. طی بیست و پنج سال تحقیق، در مورد بیش از بیست و پنج هزار نفر تجزیه و تحلیل کردم؛ چون من هم می‌خواستم بدانم «آدم‌های ثروتمند چگونه ثروتمند می‌شوند؟».

بدون آن تحقیق، این کتاب نوشته نمی‌شد. در این‌جا به حقیقتی بسیار مهم توجه کنید: بحران کسب و کار در سال ۱۹۲۹ شروع شد، و با ویرانی بی‌سابقه‌ای تا مدتی پس از روی کار آمدن روزولت ادامه یافت. آن گاه رکود اقتصادی به‌تدریج به پوچی رسید. درست همان‌طور که برقکار در سالن تئاتر، نورها را کم‌کم بالا می‌برد ـ قبل از این‌که کسی متوجه شود ـ تا تاریکی به روشنایی تبدیل شود، دورهٔ ترس در اذهان مردم هم به این شکل به‌تدریج محو و به ایمان بدل شد. به محض این‌که اصول این فلسفه را به‌خوبی یاد بگیرید و راهکار اجرای آن اصول را دنبال کنید، وضعیت مالی‌تان به‌تدریج بهتر خواهد شد. به هر چیزی دست بزنید به‌تدریج خود را به نفع شما به دارایی تبدیل می‌کند. غیرممکن است؟ ابدا!

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظرات کاربران

عباس عباسیان
۱۳۹۸/۰۶/۱۰

سلام . ممنون به خاطر کتاب های خوب و زحمات شما. اگه میشه هزینه کتابها کمتر بشه خیلی خوب میشه که همه بتونن استفاده کنن

Morteza
۱۳۹۹/۰۸/۲۵

کتاب خیلی خوبیه در کنارش اثر مرکب رو توصیه میکنم و اینکه به اپ یه ویجت اگه اضافه بشه که پخش کتاب صوتی رو از روی صفحه بشه کنترل کرد خیلی خوبه

کاربر ۳۰۰۷۴۸۰
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

سلام خسته نباشید ، چندی پیش پیام فرستادم که چرا نمیشه فایلهای خریداری شده را کپی کرد ، جواب دادید که طبق قانون کپی رایت نمیشه کپی کرد و فقط در آپ طاقچه قابل مشاهده آن، فقط خواهش میکنم لااقل

- بیشتر
فاطمه
۱۴۰۰/۰۷/۰۲

عالیه این کتاب حتما فیلم مستندش هم که باب پراکتور جمع آوری کردن ببینین فوق العاده است

نام
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

قیمتشو پایین بیارین تونت ۵ تومن دیدم ۱۸ تومن بی انصافیه

Ali Imani
۱۳۹۹/۰۴/۳۰

کتاب خوبیه ولی گوینده ش انگار داره کتاب ثروتمند ترین مرد بابل را دیکلمه می کنه و داستان تاریخی را بازگو می کنه. هیجان نداره

مهدی ابراهیمی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵

ذهنیت و نگرش صحیح پایه ی اصلی برای باور صحیح ، هدف گذاری ، برنامه ریزی و اجرای صحیح برای دستیابی به هر هدف از جمله اهداف مالی است و این کتاب میتونه بخش زیادی از این نگرش رو در

- بیشتر
حسین ص
۱۴۰۱/۰۸/۰۶

خیلی خیلی عالی، باید ۳بار کتاب رو گوش بدین، من دقیقا به اهدافی که تعیین کردم تو سال برسم با کمک این کتاب رسیدم

کاربر 2752879
۱۳۹۹/۱۱/۰۳

کتابی عالی

شبنم
۱۳۹۸/۱۱/۱۶

خوبه

زمان

۱۰ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۶۰۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۶۰۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۶,۰۰۰
۶۷,۲۰۰
۳۰%
تومان