دانلود و خرید کتاب هشت عادت زنان مؤثر والوریا بارتون ترجمه سعید گل محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هشت عادت زنان مؤثر اثر والوریا بارتون

کتاب هشت عادت زنان مؤثر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هشت عادت زنان مؤثر

«خوشحالی… آرامی… گرفته‌ای… بغض کرده‌ای… مایوسی… اما هر کجایی و در هر حالی که هستی بدان هرگز تنها نیستی! فقط کافی است اندکی سرت را بلند کنی و به آسمان خیره شوی.» «هشت عادت زنان موثر» کتابی نوشته والوریا بارتون، یک اثر استثنایی برای آغاز کردن تحولی بزرگ است. او در این کتاب از هفت تصمیم شخصی و هشت عادت موثر برای زنانی حرف می‌زند که درباره پیشینه زندگی شخصی و اجتماعی‌شان جدی و ثابت قدم هستند. زنانی که نمی‌خواهند بعد از ده یا بیست سال بعد، با افسوس به گذشتهٔ خود بنگرند. هر زنی که تجربه موفقیت چشمگیر؛ هماهنگی بین هدف و لذت بردن از زندگی‌اش را داشته؛ این تصمیمات و عادت‌ها را در زندگی‌اش پیاده کرده است. انتخاب‌های این کتاب، انتخاب‌هایی ساده، اما عمیق دربارهٔ فرآیند ذهنی خودتان است. این هفت تصمیم و هشت عادت، شما را به مسیر درست راهنمایی می‌کند، آرامش‌تان را برمی‌گرداند و شادی‌هایتان را حتی در اوج مشکلات، دوچندان می‌کند. در پایان مطالعه این کتاب دستوری عملی به شما داده می‌شود تا اهداف خود و دلایلتان برای رسیدن به آنها را فهرست کنید و طبق کتاب برای پیش‌رفتن در مسیر آنها برنامه‌ریزی کنید.

نظرات کاربران

Shadi
۱۳۹۸/۰۶/۱۵

جالب بود

مهسا
۱۳۹۹/۰۷/۰۲

چیز خاصی برای گفتن نداره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۱)
اگر پای رفتن نداری، به ریشه‌هایت نگاه کن! ببین در آغوش چه اندیشه‌هایی، سیراب می‌شوند.
حکیمی
وقتی ناسا فضانوردهایش را انتخاب می‌کرد، دنبال افرادی بود که موفقیت خاصی نداشتند یا سابقه شکست داشتند.
نسا
فهرستی که باید تهیه و روی دیوار نصب شود: تصمیم اول: من رؤیاهای خوب دارم. تصمیم دوم: من روی راه‌حل‌ها تمرکز می‌کنم، نه روی مشکلات. تصمیم سوم: من خودم هستم. تصمیم چهارم: من بر ترسم غلبه می‌کنم. تصمیم پنجم: من ارتباطم را با دیگران پرورش می‌دهم. تصمیم ششم: من به‌دنبال بازخورد اطرافیانم هستم و از آن‌ها درس می‌گیرم. تصمیم هفتم: اهداف من شفاف است و برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کنم.
آ ر ز و 🍃
هر کس به باد نگاه کند، هرگز نخواهد کاشت و هر کس به ابرها نگاه کند، هرگز درو نخواهد کرد.
حکیمی
مقایسه خودتان با دیگران، تمام شادی‌تان را به تاراج می‌برد
نسا
یا تلاش کن یا بمیر!
آسمان شب
بر اساس تحقیقات مؤلف کتاب «چگونه شاد باشیم»، ۵۰ درصد شادی‌ها ژنتیکی‌ست. شاد بودن ژنتیکی‌ست و تا حد زیادی از محل زندگی شما برگرفته شده است. برخی از ما از رَحِم مادر با خوش‌بینی زیاد متولد می‌شویم. بچه‌هایی هستند که همواره لبخند بر لب دارند و خندیدن در آن‌ها ذاتی است. اگر شما یکی از آن افراد هستید، پس خوشبختید! اگر نه، نگران نباشید! همواره امید وجود دارد.
نسا
امروزه شما در مواجهه با تلویزیون، اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، موبایل و… در روز با هزاران نفر برخورد دارید یا آن‌ها را می‌بینید که اغلب در همه زمینه‌ها به‌خصوص از نظر مالی، بالای متوسط هستند؛ چیزی که شاید در حقیقت امر، واقعی نباشد. همه این‌ها باعث مقایسه و کلافگی شما می‌شود که لذت شادی را از شما می‌گیرد.
نسا
گاهی رها شدن بهترین گزینه موجود است. گاهی شما نیاز دارید دگمهٔ شروع را زده و دوباره آغاز کنید.
Sajedeh Joonabadi
شما می‌توانید کامل و خوب زندگی کنید یا به زندگی محقرانه و کوچک رضایت بدهید. زندگی خوب و بزرگ، شجاعت و جرئت می‌خواهد و این حق انتخاب با خودتان است.
نسا

حجم

۳۸۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۳۸۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان