دانلود و خرید کتاب گیسوف مرتضا کربلایی‌لو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گیسوف اثر مرتضا کربلایی‌لو

کتاب گیسوف

انتشارات:نشر نیماژ
امتیاز:
۲.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گیسوف

«گیسوف» مجموعه ده داستان کوتاه به قلم «مرتضی کربلایی لو» نویسنده رمان و داستان‌کوتاه است. «مرتضی کربلایی لو» برنده جایزه ادبی گلشیری، جایزه مهرگان و چندین جایزه معتبر ادبی دیگر است. داستان‌های خواندنی این مجموعه، به مشکلات زنان، موسیقی، ممیزی در ادبیات داستانی، مشکلات اجتماعی و فرهنگی روز ایران و همین‌طور نقد شرایط حوزه‌های علمیه می‌پردازد. قسمتی از کتاب: «دیشب خلاف همیشه که به‌خاطر مزاج سودایی‌اش نمی‌تواند در وسایل نقلیه بخوابد خوب خوابیده بود. کوپه تمامِ طول سفر خالی بود و یک کوپهٔ خالی بیشتر از یک کوپهٔ پر از نَفَسِ مسافران، آدم را به خواب می‌کشاند، با تکانه‌های گهواره‌وار واگن، دیگر بیشتر. تا از ورود مسافری جدید ناامید شد در را قفل کرد و دراز کشید و...»

نظرات کاربران

.......
۱۳۹۹/۰۵/۲۱

این اولین بار بود کربلایی‌لو خواندم... داستان‌هایش را نفهمیدم و شاید هم دقیق نشدم تا بفهمم. ولی به عشق قلم و زبان جذابش تا تهش را خواندم و شاید دوباره به همین خاطر بخوانم.

کاربر ۲۴۹۴۹۴۰
۱۴۰۲/۱۰/۰۷

داستان ها بی محتوا و مضمون

mohammad khazaiy
۱۳۹۹/۰۹/۲۸

تا نیمه کتاب خواندم و رها کردم. جز داستان نخست که ایده‌ای جذاب با پرداختی قابل قبول داشت باقی داستان‌هایی که من خواندم ایده‌های ناقص بودند با روده‌درازی‌های حوصله‌سربر از توصیف نحوه ورود و خروج یک زوج جوان به کافه با

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
حتا اگر صدایم را بخواهی ببری کرهٔ ماه هم پخش کنی افاقه نمی‌کند. که چی بشود؟ دیگر دورهٔ باس‌وماس تمام شده. دیگر جنگی نیست صدای بم بخواهند. یادتان هست یک‌زمانی مردها سبیل پُرپشت می‌گذاشتند؟ حالا اوضاع رفته یک سمت دیگر.
M.M. SAFI
من شانه از این ستون می‌کنم و قدم می‌زنم تا آن یکی ستون. ستون‌ها را روغن جلا زده‌اند اما لب‌مالِ زوار است. رفتنا و برگشتنا می‌بوسند. پشتم لرز گرفته. نگاه به خیابان می‌اندازم. کسی نمی‌آید. بوی سیرابی در هوا آویزان است. بوی شیر جوشیده هم. از همین خیابان پشتی است که به زوار پاکستانی سیاه، سحرنشده، صبحانه می‌فروشند.
.......

حجم

۱۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

حجم

۱۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان