دانلود و خرید کتاب هفت عادت بازاریابان شبکه‌ای حرفه‌ای و مؤثر استفن آر. کاوی ترجمه محمدجواد شجاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفت عادت بازاریابان شبکه‌ای حرفه‌ای و مؤثر اثر استفن آر. کاوی

کتاب هفت عادت بازاریابان شبکه‌ای حرفه‌ای و مؤثر

معرفی کتاب هفت عادت بازاریابان شبکه‌ای حرفه‌ای و مؤثر

«هفت عادت بازاریابان شبکه‌ای حرفه‌ای و مؤثر» اثری از استفان آر. کاوی (۲۰۱۲-۱۹۳۲) است. او در طول سال‌ها فعالیت خود در زمینه بازاریابی به این نتیجه رسیده‌است که تمامی بازاریابان حرفه‌ای رشته کلام مشترکی در بیشتر گفت‌وگوهایشان دارند و این ناشی از عاداتی است که آنها برای تربیت خود می‌آموزند. عادت‌ها الگوهای‌رفتاری هستندکه‌ازسه‌جزء هم‌پوشانی شده‌تشکیل شده‌اند و شامل دانش، نگرش، و مهارت هستند. به این دلیل که این سه جزء موروثی نبوده واکتسابی هستند، عادت‌های ما خصوصیات ثانویه‌ی ما را تشکیل می‌دهند نه خصوصیات اولیه را. بنابراین می‌توانیم عادت‌هایمان را بسازیم یا ترک نماییم. می‌توان عادت‌های مؤثر را آموخت و عادت‌های بی‌ثمر را به دست فراموشی سپرد: عادت ۱: فعال باشید بازاریابی شبکه‌ای بر پایه‌ی فعال بودن استوار است. افرادی که در صنعت فروش مستقیم دخالت دارند بدون آن نمی‌توانند کارآمد باشند. همان‌گونه که شما در شغل‌تان ساعت ورود و خروج را ثبت می‌کنید و به ازای ساعات حضورتان حقوق دریافت می‌کنید، پاداش بازاریابان شبکه‌ای هم زمانی‌که آن‌ها فعالانه مشتریان و شرکای تجاری را پیدا کرده و با آن‌ها قرارداد می‌بندند، پرداخت می‌شود. درحالی‌که اکنون واژه‌ی فعال کاملاً فراگیر شده است، شما نمی‌توانید این کلمه را در بیشتر دایره‌المعارف‌ها پیدا کنید. فعال بودن، داشتن فعالیت است، اما در معنا فراتر از آن‌ست. فعال بودن یعنی ما مسئول تمام نتایجی هستیم که در زندگی به‌دست می‌آوریم. فعال بودن یعنی ما راه را خودمان انتخاب می‌کنیم، نه این‌که راه برای ما انتخاب شود. فعال بودن یعنی برای اتفاق افتادن هرچیزی دارای تعهد و تدبیر هستیم. در رابطه با بازاریابی شبکه‌ای،‌ فعال بودن یعنی اجتناب از چیزی که الگوی پاولوف نامیده می‌شود. به عبارت دیگر، برای فعال بودن شما باید بیاموزید که بازیگردان باشید نه بازیچه. شما مجبور نیستید که به هر «واکنش مشروطی» عکس‌العمل نشان دهید. برای مثال، شخصی ممکن است بگوید ساختار تجارت بازاریابی شبکه‌ای مشکل است و مردم اغلب در آن شکست می‌خورند. اگر این چیزی ست که شما می‌شنوید، پس باید صحیح باشد، درست است؟ اشتباه است. حال آن‌که ممکن است شما باوجود تلاش‌هایتان با عدم‌پذیرش مواجه شوید، آیا عکس‌العملی منفی نشان می‌دهید یا این‌که به اندازه‌ی کافی برای پرداختن به چیزی که می‌توانید کنترل کنید فعال می‌شوید؟

نظرات کاربران

کاربر 3845757
۱۴۰۰/۰۹/۲۶

عالی

کاربر 1771588
۱۴۰۲/۰۹/۲۷

بسیار سطحی و ضعیف

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
برای حفظ پیشرفت، باید یاد بگیریم، تعهد دهیم و کار کنیم – یاد بگیریم، تعهد دهیم و کار کنیم- و دوباره یاد بگیریم، تعهد دهیم و کار کنیم.
Nafis
چیزی که بازاریاب شبکه‌ای متوسط را از بازاریاب شبکه‌ای به شدت کارآمد جدا می‌سازد تنها مهارت‌های ذهنی نیست. اثربخشی از اعماق وجود آغاز می‌شود. اگر سعی کنم از شیوه‌ها و روش‌هایی استفاده نمایم تا افراد دیگری را برای انجام کاری که می‌خواهم انجام دهم وارد تیم خود کنم، در حالی‌که شخصیت خودم اساساً دچار نقصان و حاکی از نیرنگ و ریا باشد، نمی‌توانم در بلندمدت موفق شوم. اگر اعتمادی در حد اندک یا هیچ وجود داشته باشد، هیچ اساسی برای یک موفقیت دائمی وجود ندارد. هیچ جایگزینی برای شخصیت خوب وجود ندارد
نادری
ایده‌ی دایره‌ی تأثیر بی نظیر است زیرا توسط این دایره شما می‌توانید به خود انگیزه داده و بگویید، «مهم نیست که شرایط چگونه است، مهم نیست که چه‌قدر با مخالفت روبه‌رو می‌شوم، مهم نیست که این مسیر چه‌قدر سخت به نظر می‌رسد، من قصد دارم فعال باشم و تمام انرژی خود را در دایره‌ی درونی و اموری که واقعاً قادر هستم کاری در موردشان انجام دهم صرف کنم.»
5559864
هرکسی که درگیر بازاریابی شبکه‌ای می‌شود، کارش را در میدانی هموارآغاز می‌کند. شما بر اساس سن، پیشینه، نژاد، تحصیلات و یا وضعیت مالی قضاوت نمی‌شوید. و همان‌طور که به بقیه کمک می‌کنید تا به مراحل بالاتر برسند، این صنعت به شما پاداش می‌دهد. حقیقتاً که این مدل تجارت شوق برانگیز است.
نادری

حجم

۱۷۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۷۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان