دانلود و خرید کتاب استاندارد مدیریت پورتفولیو ترجمه سرمد کیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استاندارد مدیریت پورتفولیو اثر سرمد کیانی

کتاب استاندارد مدیریت پورتفولیو

معرفی کتاب استاندارد مدیریت پورتفولیو

«استاندارد مدیریت پورتفولیو» اثری از مؤسسه بین المللی مدیریت پروژه (PMI) است که سیامک حاجی یخچالی، وحیدرضا یوسفی و سرمد کیانی ترجمه آن را بر عهده داشته‌اند. یکی از محرک‌های مهم توسعه دانش مدیریت پروژه در دنیا، اهتمام انجمن‌های حرفه‌ای این حوزه به تولید استاندارها و راهنماهای مرتبط و همچنین به روزآوری آنها است. موسسه بین‌المللی مدیریت پروژه PMI، یکی از شاخص‌ترین این موسسات می‌باشد که کتاب حاضر را منتشر کرده‌است. امروزه استانداردهای مدیریت پروژه، طرح و پورتفولیوی این انجمن، در زمره‌ی معتبرترین مراجع در زمینه مدیریت پروژه محسوب می‌شوند. رویکرد فرایندگرا و دسته‌بندی مناسب موضوعات در حوزه‌های مختلف دانش، این استانداردها را مورد توجه اهالی فن قرارداده و موجب شده که امروزه بسیاری از پژوهش‌ها و دوره‌های آموزشی در زمینه‌ی مدیریت پروژه در چارچوب این استانداردها طراحی و اجرا گردند. پورتفولیو مجموعه‌ای از پروژه‌ها، طرح‌ها و یا سایر کارها است که به منظور تسهیل مدیریت مؤثر آنها و برآورد اهداف استراتژیک کسب‌وکار در کنار یکدیگر قرارگرفته‌اند. مدیریت پورتفولیو، مدیریت هماهنگ اجزاء پورتفولیو برای دست‌یابی به اهداف سازمانی مشخص است. مدیریت پورتفولیو بر «انجام کار درست» تمرکز دارد در حالی که مدیریت طرح و پروژه به‌طور مستمر بر «درست انجام‌دادن کار» تمرکز دارد. هدف استاندارد مدیریت پورتفولیو تشریح تجربیات خوب مرتبط با مدیریت پورتفولیو است که مورد پذیرش عام قراردارند. کاربرد این استاندارد برای همه سازمان‌ها، انتفاعی، غیر انتفاعی و دولتی، است. مخاطبان این استاندارد مدیران ارشد، پرسنل مدیریت مسئول استراتژی سازمان، مدیران پورتفولیو، اعضای دفتر مدیریت پورتفولیو و یا استراتژی، مدیران مالی، مربیان، مشاوران، مدرسین و محققین می‌باشند. همچنین این استاندارد برای مدیران طرح، مدیران پروژه و سایر اعضاء تیم پروژه مفید است.
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
طرح‌ها معمولاً بر روی دستیابی به یکسری منافع مورد انتظار از استراتژی‌ها و اهداف سازمانی تمرکز دارند، در حالی که پروژه‌ها بیشتر بر روی ایجاد (خروجی ها) متمرکزند که اهداف ویژه سازمانی را پشتیبانی می‌کنند و ممکن است بخشی از طرح بوده و یا چنین نباشند.
roh Al
‫مقدمه ‫در این فصل به تعریف چند اصطلاح کلیدی پرداخته شده است و مروری نیز بر ویرایش سوم استاندارد مدیریت پورتفولیو در سرفصل‌های زیر ارائه می‌شود: ‫۱-۱. هدف استاندارد مدیریت پورتفولیو ‫۱-۲. پورتفولیو چیست؟ ‫۱-۳. مدیریت پورتفولیو چیست؟ ‫۱-۳. رابطه میان مدیریت پورتفولیو، مدیریت طرح، مدیریت پروژه و مدیریت سازمانی ‫۱-۵. مدیریت پورتفولیو و استراتژی سازمانی ‫۱-۶. ارزش کسب و کار ‫۱-۷. روابط مدیریت اجزای پورتفولیو ‫۱-۸. نقش مدیر پورتفولیو ‫۱-۹. نقش دفتر مدیریت پروژه، طرح و پورتفولیو (۱PMO) در مدیریت پورتفولیو ‫۱-۱۰. پیکره دانش مدیریت پورتفولیو۲
کاربر ۷۹۹۷۶۵۲
‫در این فصل به تعریف چند اصطلاح کلیدی پرداخته شده است و مروری نیز بر ویرایش سوم استاندارد مدیریت پورتفولیو در سرفصل‌های زیر ارائه می‌شود:
کاربر ۷۹۹۷۶۵۲
تمرکز مدیریت طرح، بر دستیابی به اهداف هزینه‌ای، زمانی، و عملکردی پروژه در طرح یا پورتفولیو، قرار دارد. مدیریت پروژه بیشتر بر دستیابی به اقلام قابل تحویل خاصی که از اهداف خاص سازمانی حمایت می‌کنند، تکیه دارد.
roh Al

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان