دانلود و خرید کتاب کتاب اینشورتک سابین وندرلیندن ترجمه احسان روحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کتاب اینشورتک

کتاب اینشورتک، نوشته‌ی سوزان چیستی، نیکول اندرسون، سابین وندرلیندن و شان مایلی، هندبوک فناوری بیمه برای سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و ایده‌پردازان فین‌تک است. 

کتاب اینشورتک را با ترجمه‌ی احسان روحی و مازیار معتمدی در اختیار دارید. 

درباره‌ی کتاب اینشورتک

کتاب اینشورتک یک منبع ارزشمند از آخرین اطلاعات موجود برای کارآفرینان، نوآوران، بیمه‌گران، سرمایه‌گذاران، تحلیلگران و مشاورانی ارائه می‌دهد که به فعالیت و سرمایه‌گذاری در این فضا علاقه‌مند هستند. کتاب اینشورتک در ۹ فصل ارائه شده است؛ در این فصل به موضوعاتی از جمله معنا و مفهوم اینشورتک، اینشورتک در حال حاضر و آینده، بیمه یکپارچه، روندهایی که بیمه را به سمت آینده می‌برد، جهانی‌سازی اینشورتک، بررسی بیمه و اینشورتک در کشورهای مختلف، از جمله چین، ترکیه، آمریکای لاتین، فرصت‌های همکاری و مشارکت و رقابت در اینشورتک، مدل‌های کسب‌وکاری، اینشورتک و هوش مصنوعی، نقش رسانه‌های اجتماعی در صنعت و… پرداخته است.

کتاب اینشورتک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر می‌خواهید چشم‌انداز آینده بیمه را درک کنید، راه‌های جدیدی برای تعریف و درک فرصت‌های رشد در این صنعت به دست آورید و تجربیات گوناگون، ذهنیت‌ها و کاربردهای این فناوری را یاد بگیرید، کتاب اینشورتک را حتما بخوانید.

بخشی از کتاب اینشورتک

موضوع یا موتور تحول در چشم‌انداز بیمه و فناوری بیمه در اختیار چه کسی است؟ آیا اینشورتک به معنای یک استارت‌آپ خاص است، یا یک اکوسیستم کامل از شرکت‌های متعدد و فعال در حوزه فناوری بیمه؟

اینشــورتک در کاربــرد معمول امــروزی خود توســط متخصصان، کارشناســان و وبلاگ‌نویس‌ها به معنای اکوسیســتمی از شرکت‌های متعدد اســت که در حوزه فناوری بیمه فعالیت می‌کنند. این شــرکت‌ها جزء اولین به‌کارگیرندگان فناوری‌های جدید، ذاتا دیجیتالی و مهم‌تر از همه متمرکز مانند داده‌های بزرگ، یادگیری ماشینی، فناوری ابری و اینترنت اشیا هستند، در مقایسه با صاحبان کسب‌وکارهای بیمه‌ای که به آهستگی در حال ارزیابی و به‌کارگیری این فناوری‌ها هستند. این به‌کارگیرندگان اولیه بر اساس این واقعیت برگ برنده را در اختیار دارند که «ذاتا دیجیتالی» هستند و بدون نیاز به سامانه‌های قدیمی فناوری اطلاعات یا فرایندها و عملیات بیش از حد پیچیده می‌توانند دست به نوآوری بزنند. متمرکز یکی دیگر از ویژگی‌های شرکت‌های اینشورتکی است که موفقیت آن وابسته به تمرکز آنها روی تنها یک خط مشخص کسب‌وکاری، حوزه زنجیره ارزش یا بخش مشتری است. تاکنون هیچ شرکت اینشورتکی نبوده که همزمان بر بیش از یک خط کسب‌وکاری و بخش مشتری متمرکز بوده باشد. شرکت‌های اینشورتک موفق مانند Trov، Lemonade و Oscar تنها روی یک خط کســب‌وکاری خاص مانند مسکن یا سلامت تمرکز دارند. 

فهرست 

  • اینشورتک چیست؟
  • اینشورتک اکنون و بعد
  • سیر تحول بنیان‌گذاران کسب‌وکارها
  • بین‌المللی سازی اینشورتک
  • نوآوری مشارکتی: مشاهده، مشارکت، سرمایه‌گذاری
  • زنجیره ارزش
  • مدل‌های کسب‌وکاری
  • گفتی تکنولوژی
  • آینده‌های اینشورتک 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۲۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۱۱۸,۰۰۰
تومان