دانلود و خرید کتاب منابع انسانی داده محور برنارد مر ترجمه علی پیران نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب منابع انسانی داده محور اثر برنارد مر

کتاب منابع انسانی داده محور

معرفی کتاب منابع انسانی داده محور

کتاب الکترونیکی «منابع انسانی داده محور» نوشتهٔ برنارد مر با ترجمهٔ علی پیران نژاد و وحید فرجی جبه دار در انتشارات دانشگاه تهران چاپ شده است. این کتاب به نحوهٔ استفاده از تحلیل‌ها و شاخص‌های کلیدی در پیشبرد عملکرد می‌پردازد.

درباره کتاب منابع انسانی داده محور

کتاب منابع انسانی داده محور ابزارهایی مانند کلان‌داده، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء را معرفی می‌کند که نه‌تنها آیندهٔ منابع انسانی محسوب نشده‌اند؛ بلکه به واقعیت امروزی تبدیل شده‌اند. همچنین در این کتاب عناوینی چون منابع انسانی داده‌محور، سیر تکاملی هوشمندسازی (و فراهوشمندسازی)، منابع انسانی استراتژی داده‌محور، اتخاذ رویکردی تجاری در منابع انسانی هوشمند، جذب و استخدام داده‌محور بررسی می‌شود. این کتاب نشان می‌دهد که چطور منابع انسانی در رأس تصمیم‌گیری استراتژیک سازمان قرار می‌گیرد. این کتاب به‌عنوان راهنما مجموعه‌ای از اقدامات مشخص و منطقی را برای علاقه‌مندان به ایجاد تغییر در نقش منابع انسانی و داده فراهم کرده است.

مؤسسهٔ انتشارات دانشگاه تهران بر انتشار کتاب‌های آکادمیک تمرکز دارد. این مؤسسه از سال ۱۳۲۵ کار خود را به طور مستقل آغاز کرده است. دکتر پرویز ناتل خانلری آغازگر فعالیت این انتشارات بود. پس از دکتر خانلری، شادروان دکتر ذبیح‌الله صفا با یاری دکتر حسین مینوچهر مدیریت توسعهٔ انتشارات را بر عهده گرفتند. انتشارات دانشگاه تهران زیر نظر مدیریت ادارهٔ کل خدمات پژوهشی و انتشارات دانشگاه تهران اداره می‌شوند. انتشارات دانشگاه تهران، نخستین‌بار با این آرمان پدید آمد که پاسخگوی نیاز دانشجویان باشد، اما به‌مرور نیازهایی فراتر از نیاز نخستین نمودار شدند. در مرحلهٔ اول اساتید نیازمند آن بودند تا با گسترش کمی و کیفی دانشگاه، از آخرین داده‌های علمی برخوردار شوند. پس از اینکه که دانشگاه تهران، مؤلفان بزرگ و سرشناس را جذب برنامه‌های آموزشی خود کرد، انتشارات دانشگاه تهران چاپ و انتشار آثار آنان را نیز در زمرهٔ وظایف خود قرار داد. این رویه تا آنجا ادامه داشت که بندی از اساسنامه به آن اختصاص یافت؛ با این مفهوم که انتشارات دانشگاه تهران خود را ملزم به چاپ متون و آثار فرهنگی ایران‌زمین کرده است. انتشارات دانشگاه تهران تاکنون بیش از ۵۰۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده است و به طور میانگین در هر روز بیش از یک کتاب منتشر می‌کند.

کتاب منابع انسانی داده محور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به موضوعات کسب‌وکار و بازاریابی، به‌ویژه مدیریت منابع انسانی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان