دانلود و خرید کتاب پرورش هوش هیجانی (چگونه می‌توانید زندگی‌تان را به‌طور مثبتی تغییر دهید) کریستین. ام وایلدینگ ترجمه الهام آرام‌نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرورش هوش هیجانی (چگونه می‌توانید زندگی‌تان را به‌طور مثبتی تغییر دهید) اثر کریستین. ام وایلدینگ

کتاب پرورش هوش هیجانی (چگونه می‌توانید زندگی‌تان را به‌طور مثبتی تغییر دهید)

معرفی کتاب پرورش هوش هیجانی (چگونه می‌توانید زندگی‌تان را به‌طور مثبتی تغییر دهید)

«پرورش هوش هیجانی (چگونه می‌توانید زندگی‌تان را به‌طور مثبتی تغییر دهید)» اثر کریستین وایلدینگ است. هوش هیجانی موضوعی است که شاید درباره‌ی آن شنیده یا مطالبی خوانده باشید در این کتاب نخست شما درک کاملی از «معنا، مفهوم و تاثیر هوش هیجانی» کسب خواهیدکرد، سپس شیوه‌ی استفاده از این هوش را در حیطه‌های مختلف زندگیتان می‌آموزید که این فرایند موجب گسترش مهارت شما در زندگی خواهدشد. در هر فصل، برای ارزیابی تعدادی تمرین، معین شده‌است. با خواندن این کتاب، سطح درک و مهارت شما افزایش می‌یابد. البته به‌میزان هوشمندی و ظرفیت درونی شما بستگی دارد که کدام مهارت‌ها و چه تعداد از آن‌ها را انجام دهید. اگر همه‌ی مهارت‌ها را انجام دهید، نه‌تنها چیزی را از دست نمی‌دهید، بلکه بیشتر از حد تصور خود به‌دست خواهید آورد. انجام تمرینات، نباید برعهده‌ی فرد گذاشته شود؛ زیرا معمولا بر طبق تجربه آن‌را انجام نمی‌دهند، به‌همین علت سعی شده است تمام تمرینات قابل اجرا باشد، فشاری بر روی خواننده ایجاد نکند و تعادل برقرار شود. پس از خواندن کتاب، درک شما از هوش هیجانی افزایش می‌یابد و درمی‌یابید که هوش هیجانی چگونه زندگی شادتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. فردی که هوش هیجانی دارد، می‌داند چگونه از آن استفاده کند و تمام مهارت‌هایی را که برای رشد و تعالی بیشتری نیاز دارد، در اختیار خواهد داشت.

نظرات کاربران

وحید
۱۳۹۷/۰۲/۲۲

مجموعا کتاب خوبی‌ه، اما تکرار و حواشی توش زیاده. خلاصه‌ش کرده بود بهتر بود:) با این حال ارزش خوندن رو داره کاملا.

کاربر ۱۸۸۱۸۳۳
۱۳۹۹/۰۲/۲۳

از ابتدا تا نیمه کتاب مطالب مفید است اما از فصل های انتهایی تکرار مکررات است

mahbob
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

کتابی بسیار کاربردی در مورد هوش هیجانی.در هر بخش سوالات زیادی می پرسه که باید فکر کنید تا به اونها جواب بدید و همین شما رو به چالش می کشه. کتاب نیاز به ویراستاری داره .بعضی جاها ویرگول های بی

- بیشتر
Shahin Ketabi
۱۳۹۹/۰۱/۱۱

عالیه حتما بخونید

morteza_ja97
۱۳۹۷/۰۱/۱۲

کتاب اوایلش تعریف و تمجیده به اواسط که میرسه شروع به کی گویی میکنه مثال میزنه اما خیلی کم.ومسائل رو با مثال توضیح نمیده به خاطر همین ذهن فقط تایید میکنه و نمی فهمه مقداریش رو خوندم اما اعصابمو خورد

- بیشتر
kamal
۱۳۹۶/۱۲/۲۳

کتاب هنوز را نخوانده ام ولی هوش هیجانی یک از مهمترین عامل های موفقیته

Golam
۱۳۹۷/۰۹/۲۵

رایگان بود چی شد؟

Neshat
۱۴۰۱/۰۸/۱۳

کتابی بسیار مفید و کاربردی در حوزه هوش هیجانی، با ترجمه روان

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱۶)
تفاوت بین کسانی‌که از هوش هیجانی بهره‌ی کافی می‌برند و افرادی‌که از آن استفاده نمی‌کنند، این است؛ گروهی که از هوش هیجانی استفاده می‌کنند، می‌توانند هیجانات و احساسات خود را کنترل کنند و به آن‌ها اجازه نمی‌دهند رفتارهایشان را تعیین کنند؛ در واقع زمام هیجانات بر دست‌های آن‌ها است و هدایت‌گر هیجانات خود هستند، نه هیجانات هدایت‌گر آن‌ها! در مقابل فردی که از هوش هیجانی بهره‌ای نمی‌برد؛ تسلیم احساساتش است، احساساتش او را به هر سویی که بخواهد می‌برد و پیامدهایی نیز به‌همراه خواهد داشت و عبارت «کاری نمی‌توانستم انجام دهم» را سرانجام بیان خواهد کرد!
S
با به‌کارگیری این ویژگی‌ها می‌توان به فردی تبدیل شد که از هوشمندی هیجانی بالایی برخوردار است. این ویژگی‌ها را بخوانید تا آگاه شوید چگونه باید بر روی آن‌ها کار کنید. خودآگاهی-بدانید چه احساسی دارید و چرا؟ خویشتن‌داری-بتوانید هیجانات یا احساسات خود را کنترل کنید؛ حتی وقتی شرایط دشوار است. انگیزه-بتوانید در رویارویی با ناامیدی‌ها مقاومت کنید. همدلی-بتوانید هیجانات دیگر را درک و شناسایی کنید. مهارت‌های اجتماعی-بتوانید با گوش دادن، درک و پذیرش هیجانات دیگران، با آن‌ها کنار بیایید.
S
بنیامین دیزرائیلی؛ دیوانگی را این‌طور تعریف می‌کند: «کار مشابهی را بارها و بارها انجام دهید و توقع نتایج متفاوت داشته باشید».
وحید
ما همانی هستیم که پیوسته انجام می‌دهیم؛ بنابراین فضیلت، یک عمل نیست، بلکه یک عادت است. ارسطو؛ فیلسوف یونانی
زهرا
«هر طور فکر کنید، همان‌طور احساس خواهید کرد»
زهرا
این ویژگی‌ها را بخوانید تا آگاه شوید چگونه باید بر روی آن‌ها کار کنید. خودآگاهی-بدانید چه احساسی دارید و چرا؟ خویشتن‌داری-بتوانید هیجانات یا احساسات خود را کنترل کنید؛ حتی وقتی شرایط دشوار است. انگیزه-بتوانید در رویارویی با ناامیدی‌ها مقاومت کنید. همدلی-بتوانید هیجانات دیگر را درک و شناسایی کنید. مهارت‌های اجتماعی-بتوانید با گوش دادن، درک و پذیرش هیجانات دیگران، با آن‌ها کنار بیایید.
Mohammad Ali Zareian
آن‌هایی که بیشتر پیشرفت می‌کنند، کمتر اغراق می‌کنند، کمتر فخر می‌فروشند، در خودشان احساس امنیت بیشتری می‌کنند و سطح فروتنی آن‌ها بالاتر است.
وحید
امروزه، افسردگی نیز مانند پای شکسته، یک بیماری قابل درمان است
زهرا
مهارت‌های نرم با کیفیت بالا هستند، مانند: -توان برقراری ارتباط متعادل با دیگران -رشد و بالندگی خود -قدرت رهبری موثر -توانایی به‌کارگیری مهارت‌های شناختی برای رسیدن به بهترین نتیجه -داشتن قدرت و توان کافی در برخورد با مشکلات و شرایط سخت -داشتن روحیه‌ی انتقادپذیری -توانایی کنترل خود و حفظ آرامش در شرایط بحرانی -تشویق دیگران به رشد و یادگیری -داشتن مهارت‌های بین‌فردی موثر -توانایی درک و پذیرش نقطه‌نظرات دیگران برای تصمیم‌گیری‌های موثرتر (توانایی مشورت با دیگران و پذیرفتن نظر درست) این مهارت‌های نرم می‌توانند با نام «هوش هیجانی» کنار یکدیگر قرار گیرند. کارفرمای شما خواهان هوش هیجانی بالا در شما است؛ زیرا هر اندازه سطح هوش هیجانی‌تان بیشتر باشد، موجب افزایش رشد کاری او فراهم خواهد شد.
Hawra
خودآگاهی-بدانید چه احساسی دارید و چرا؟ خویشتن‌داری-بتوانید هیجانات یا احساسات خود را کنترل کنید؛ حتی وقتی شرایط دشوار است. انگیزه-بتوانید در رویارویی با ناامیدی‌ها مقاومت کنید. همدلی-بتوانید هیجانات دیگر را درک و شناسایی کنید. مهارت‌های اجتماعی-بتوانید با گوش دادن، درک و پذیرش هیجانات دیگران، با آن‌ها کنار بیایید.
وحید

حجم

۳۲۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۳۲۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان