دانلود و خرید کتاب افکار قلبی (گنجینه‌ای از خرد درونی که شما را در مسیر رشد و تحول یاری می‌دهد) لوئیز ال. هی ترجمه الهام آرام‌نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب افکار قلبی (گنجینه‌ای از خرد درونی که شما را در مسیر رشد و تحول یاری می‌دهد) اثر لوئیز ال. هی

کتاب افکار قلبی (گنجینه‌ای از خرد درونی که شما را در مسیر رشد و تحول یاری می‌دهد)

معرفی کتاب افکار قلبی (گنجینه‌ای از خرد درونی که شما را در مسیر رشد و تحول یاری می‌دهد)

«افکار قلبی (گنجینه‌ای از خرد درونی که شما را در مسیر رشد و تحول یاری می‌دهد)» اثری است از لوئیز ال. هی (-۱۹۲۶) که مجموعه‌ای از مراقبه‌ها، رفتارهای معنوی و اقتباس‌هایی از سخنرانی های او را دربردارد. این کتاب بر جنبه‌هایی از تجارب روزمره تمرکز می‌کند و در نظر دارد، ما را در حیطه‌های خاصی که ممکن است برایمان مشکل‌ساز باشد، هدایت و کمک کند؛ وقتی احساس قربانی بودن می‌کنیم و خودمان را به انزوا می‌کشانیم، احساس درد و ترس می‌کنیم و همیشه به دنبال یافتن کسی هستیم که ما را نجات دهد و برایمان کاری کند. با مطالعه این اثر، فرصتی می‌یابیم تا توانایی‌هایمان را کشف کنیم و به زندگی پاسخ دهیم، نه به‌عنوان قربانی، بلکه با روش‌هایی که به ما قدرت می‌دهد. بخشی از کتاب: ما با خرد الهی در مشارکت هستیم. ما به جنبه‌های منفی دنیای بیرون علاقه‌ای نداریم و تنها در انتظار دریافت نتایج مثبت هستیم. در نتیجه تنها نتایج مثبت دریافت می‌کنیم. ما تنها افرادی را در دنیای کسب و کار جذب می‌کنیم که ما را به بالاترین سطح پیشرفت می‌رسانند. هرآنچه انجام می‌دهیم، به مثبت‌ترین نحو انجام می‌پذیرد و پیوسته در هر برنامه‌ای که پیاده می‌کنیم، موفق هستیم. تمام کسانی هم که به هر طریقی با ما همکاری می‌کنند، به ترقی و رشد می‌رسند و مشتاقند با ما در ارتباط باشند. ما پیوسته برای فرصت‌هایی که در این سیاره در اختیارمان قرار می‌گیرد، سپاسگزاریم. ما به درونمان توجه می‌کنیم، با خرد برترمان پیوند می‌یابیم و همواره به روش‌هایی هدایت می‌شویم که بالاترین سودمندی را برایمان دارد. همه چیز به خوبی پیش می‌رود و ما از همه‌ی توانایی‌هایمان استفاده می‌کنیم. ما همه سالم و خوشحالیم. همه چیز در زندگی‌مان در هماهنگی با نظم الهی است. همه چیز در زندگی‌مان خوب است و حقیقت نیز بر همین مبنا استوار است.
معجزه نصیب بهترین‌ها می‌شود
گابریل برنستین
مسیر جادویی شهود
فلورانس اسکاول شین
خالق زندگی بی‌نظیری برای خود باشید
لوئیز ال. هی
زندگی تو را دوست دارد (هفت اقدام معنوی برای رسیدن به شفا در زندگی)
لوئیز ال. هی
قرار بوده تو شاد باشی
نیل دونالد والش
قدرت در درون شماست
الهام آرام‌نیا
شاه‌کلید برای زندگی بهتر «لطفا به زندگی لبخند بزنید!»
دیپاک چاپرا
اعجاز ذهن برتر
ژوزف مورفی
خویشتن مقدس شما
وین دایر
گام‌های آگاهی: از آیین «آورندگان نور» تا هنر «بازآفرینی»
ریحانه فرهنگی
همه چیز عالی است
لوئیز ال. هی
پیام‌هایی از ملکوت؛ گزین‌گویه‌های نیل دونالد والش به همراه ۳۱ داستان کوتاه
مسعود لعلی
کتاب اسرار؛ رازگشای ابعاد زندگی شما
دیباک چوپرا
آفرینش سلامتی (به خود عشق بورزید و سلامت باقی بمانید)
لوئیز ال. هی
قانون رزونانس
پیر فرانک
تا آینده‌ای روشن
وین دایر
گرسنه چه چیز هستید؟
دیپاک چوپرا
جادوی هاوایی
کلارک ویلکرسون
ساده و درست آرزو کن
پیر فرانک
قدرت قلب
بپتیست دو پاپا

نظرات کاربران

Sahirad Ebrahimzadeh Aghdam
۱۳۹۷/۰۱/۲۲

درصفحه نمایش کتاب نوشتید۱۴/۹۰۰تومن وقتی برای پرداخت اقدام میکنیم قیمت۲۹/۰۰خورده ای میاد با۵۰درصد تخفیف بابا حداقل درمحیط مقدس کتاب این کارها رانکنید.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
من می‌دانم که در این جهان بی‌همتا هستم و با خرد نامحدود احاطه شده‌ام. بنابراین کاملاً اطمینان دارم که جهان به‌روشی مثبت از من حمایت می‌کند. من توسط خداوند خلق شده‌ام و این سیاره نیز خلق شده است تا همه‌ی نیازهای مرا برآورده کند. هرآنچه نیاز دارم، اکنون در اینجا منتظر من است. این سیاره غذایی بیشتر از آنچه بتوانم بخورم در خود دارد. پولی بیشتر از آنچه بتوانم خرج کنم در این جهان وجود دارد. اشخاصی زیادتر از آنچه بتوانم با آن‌ها ملاقات کنم، وجود دارند و عشقی بیشتر از آنچه احتمالاً بتوانم تجربه کنم، وجود دارد. لذتی بیش از آنچه بتوانم تصور کنم وجود دارد. این دنیا هر آنچه نیاز دارم و خواهانش هستم، در خود دارد. همه‌ی آن‌ها به من تعلق دارند تا از آن‌ها استفاده کنم.
Dexter

حجم

۱۲۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

حجم

۱۲۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان