دانلود و خرید کتاب قلبتان را التیام بخشید لوئیز ال. هی ترجمه مینا اعظامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قلبتان را التیام بخشید اثر لوئیز ال. هی

کتاب قلبتان را التیام بخشید

معرفی کتاب قلبتان را التیام بخشید

«قلبتان را التیام بخشید؛ بعد از جدایی، طلاق و یا مرگ، دوباره به آرامش برسید» اثری از نویسندگان، لوئیز ال. هی (-۱۹۲۶) و دیوید کسلر (-۱۹۵۹) است. نویسندگان این کتاب دوتن از روان‌شناسانی هستند که زندگی خود را وقف یاری رساندن به مردم کرده‌اند. لوئیز بیش از ۳۰ سال به مردم سراسر دنیا یاری رسانده‌است تا قدرت‌های خلاق آن‌ها را به‌صورت کامل، برای رشد فردی و شفای خود کشف کنند و به‌کار گیرند. لوئیز موسس و مدیر مسئول انتشارات هی هاوس است کتاب، لوح فشرده، دی‌وی‌دی و محصولاتی دیگر منتشر می‌کند که به شفای سیاره یاری می‌رسانند. کسلر یکی از شناخته‌شده‌ترین کارشناسان امروز حوزه‌ی اندوه و فقدان است. او به‌اتفاق الیزابت کوبله ـ راس افسانه‌ای دو کتاب پرفروش نوشت است؛ در مورد غم و اندوه و درس‌های زندگی؛ همچنین او نویسنده‌ی کتاب پرفروش آسایشگاهی، نیازهای فرد در شرف مرگ است، که از طرف مادر ترزا ستوده شده‌است. الهامات، سفرها، اتاق‌های شلوغ از دیگر آثار او هستند. او برای بوستون گلوب، سانفرانسیسکو کرونیکل و...مطلب می‌نویسد. او داوطلبانه در صلیب سرخ حضور دارد و در هیأت مدیره‌ی بنیاد فارا فاسِت نیز خدمت می‌کند. هدف از نوشتن این کتاب آگاهی از چگونگی اندوهگین‌شدن پس از هر نوع از دست دادن؛ مانند جدایی، طلاق یا مرگ و یافتن التیامی برای آن است. غصه خوردن و اندوهگین شدن، کاری هماوردجویانه و نوعی مبارزه‌طلبی است؛ اما اغلب افکار ما رنج را نیز به دردمان می‌افزاید. اندوهگین بودن درمان‌شدنی نیست؛ اما بخشی از زندگی محسوب می‌شود. روح با فقدان ناآشنا است، می‌داند که هر داستانی آغاز و پایانی دارد و فقط عشق و مهر تا ابد می‌ماند. امیدوار هستیم که مطالب این کتاب برای شما در سراسر زندگیتان، آسودگی و آرامش به ارمغان آورد.
و عشق تنها عشق ...
باربارا دی‌آنجلیس
آیین همسریابی
پاولتی کوفمن شرمن
عشق را بجویید تا بیابید (عشق و شور زندگی)
باربارا دی‌آنجلیس
آیا می‌توانم رابطه‌ام را نجات دهم؟ (چگونه تشخیص دهم که باید در رابطه‌ام بمانم یا بروم؟)
‌‫مایکل. اس.‬ برودر
فوت و فن‌های نوازش (نوازش هنر عشق ورزیدن است)
علی شمیسا
سوال‌های درست
دبی فورد
خیلی عذر می‌خوام اما... دروغ می‌گه، دوست نداره!
گرگ برندت
خودتان را دوست بدارید؛ یک راهنمای تاکید مثبت برای دوست داشتن و قدردانی از بدنتان
لوئیز ال. هی
رازهایی درباره عشق
باربارا دی‌آنجلیس
قلبمان را به روی مردان بگشاییم
فاطمه باغستانی
قوانین روابط موفق
باربارا دی‌آنجلیس
جسم زن، خرد زن
کریستین نورتراپ
چرا زنان حرف می‌زنند و مردان فرار می‌کنند
پاتریشیا لاو
نیمه تاریک جویندگان نور
دبی فورد
رهایی از غم جدایی
سوزان اندرسون
رازهای خدا: کشف راز پنهان
هنری کلاود
جدایی معنوی؛ چگونه پس از جدایی به زندگی خود ادامه دهیم
دبی فورد
بهترین سال زندگی شما؛ ببیند برنامه‌ریزی کنید زندگی کنید (دبی فورد ۲)
دبی فورد
شهامت؛ مؤثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش عزت نفس (دبی فورد ۷)
دبی فورد

نظرات کاربران

maryam
۱۳۹۸/۱۰/۲۹

به نظر من کتاب کاربردی ای بود، هرکسی که توی زندگیش موقعیت یا کسی یا چیزی رو از دست داده این کتاب می تونه تو فرایند بعد از جدایی بهش کمک کنه. برای من کتاب فوق العاده ای بود.

علاقه مند کتاب
۱۳۹۸/۰۹/۰۲

یک کتاب فوق العاده هست که لازمه هر خانواده ای در کتابخونه اش داشته باشه تا یاد بگیره با مسائل غم انگیز زندگیش چطور برخورد کنه و چطور در دریایی از اندوه ،غم و مشکلات زندگی به آرامش. برسه وراه

- بیشتر
مهسا
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

بی نهایت کاربردی، این کتاب طرز نگرش به اندوه و مشکلات رو عوض میکنه و واقعا یاد میده چجوری قلب رو التیام بدی... به شدت به تمام انسان های جهان، پیشنهادش میکنم ممنون از طاقچه ی عزیز بابت کتاب های ارزشمندش

ftmh_shokri
۱۴۰۰/۰۲/۱۴

کتاب فوق‌العاده کاربردیه و همراه مناسبی برای لحظات تنهایی بعد از جدایی.قلب را واقعا تا حد زیادی التیام میبخشه و حین خوندش احساس همدردی وهمدلی میکردم با کاراکتراش.بعضی داستانتش واقعا منو منقلب میکرد.به شدت پیشنهادش میکنم

Lea
۱۴۰۱/۱۰/۱۰

جالب نبود. جملات سطحی و توضیحات اضافی داشت.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵۵)
سرانجام، او دریافت که جدایی‌اش از بیل اتفاقی نیکو بود؛ زیرا در دوران تنهایی، به چیزی بهتر از آنچه آن فرد می‌توانست به او بدهد، دست یافت: «دوست داشتن خود»
ftmh_shokri
«گاهی خداحافظی کردن، نوع دیگری است از دوستت دارم».
ندا آزادی
هنوز در این سیاره ساکن هستید، هرگز دوباره آغاز کردن برایتان دیر نیست
علاقه مند کتاب
کسی که او نیز به من علاقه‌مند است، در مسیر من قرار دارد. فرد درست و مناسب من، خواهد دانست که من کیستم. مجبور نیستم کسی را متقاعد کنم، مرا دوست داشته باشد. فرد درست و مناسب من، مرا دوست خواهد داشت.
علاقه مند کتاب
اگر به مطالعه‌ی این کتاب می‌پردازید، به‌احتمال زیاد از چیزی آزرده شده‌اید و ما نمی‌خواهیم از آن بگریزید؛ اما این فرصت می‌تواند دریچه‌ای به رویتان بگشاید تا نه‌تنها دردتان را التیام بخشید، بلکه با درک کردن هر یک از احساسات خود به‌طور کامل، آن‌ها را رها کنید. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات، پس زدن یا نادیده گرفتن احساستان است. آن‌ها را اشتباه، بسیار بی‌اهمیت، یا بی‌اندازه مهم تصور کنید.
معجزه ی سپاسگزاری
آنچه از همراهتان می‌خواستید، این بود که احساس کنید به شما علاقه‌مند است و به شما اهمیت می‌دهد؛ اما ببینید که شما نیز خود را دوست ندارید. ببینید شما نیز از خودتان مراقبت نمی‌کنید و چقدر برای زندگی‌تان کم می‌گذارید. وقتی دل‌مشغول دیگری هستید، مانند این است که کسی فضایی را در هوشیاری‌تان اشغال کرده باشد، بی‌آن‌که اجاره‌بها بپردازد.
مهسا
مهم است درک کنیم، آنچه وجود دارد، اتفاق افتاده است. درک کنیم که در غم و اندوه، نمی‌توانیم گذشته را تغییر دهیم؛ اما می‌توانیم شیوه‌ی فکرمان را درباره‌ی آن عوض کنیم.
مهسا
قلبی شکسته، قلبی بی‌ریا نیز هست.
علاقه مند کتاب
در مسیر مهر و محبت هیچ فردی خطاکار نیست. فقط آموزگاران بی‌نقص وجود دارند
علاقه مند کتاب
«گاهی خداحافظی کردن، نوع دیگری است از دوستت دارم».
علاقه مند کتاب

حجم

۱۷۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۷۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان