دانلود و خرید کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده جی.کی. رولینگ ترجمه رضا کیا محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هری پاتر و فرزند  نفرین شده اثر جی.کی. رولینگ

کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده

معرفی کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده

هری‌پاتر و فرزند نفرین شده جلد هشتم از مجموعه‌ی جذاب و پر طرفدار هری‌پاتر نوشته‌ی جی. کی. رولینگ است. نمایشنامه‌ی هری‌پاتر و فرزند نفرین شده جان تیفانی و جک ثورن، براساس اصل داستان تنظیم شده‌است.

کتاب هری‌پاتر و فرزند نفرین شده با انتشارش، دوباره سر و صدایی به پا کرد که موجب محبوبیت بیشتر کل مجموعه شد. این کتاب را با ترجمه‌ی رضا کیامحمدی می‌خوانید.

درباره‌ی کتاب هری‌پاتر و فرزند نفرین شده

داستان کتاب هری‌پاتر و فرزند نفرین شده نوزده سال بعد از ماجرای داستان هری‌پاتر و یادگاران مرگ رخ می‌دهد. ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که هری ‌و دوستانش میانسال شده و ازدواج کرده‌اند. هری حالا کارمند وزارت جادو است. آن‌ها به بدرقه فرزندان خود برای رفتن به هاگوارتز و ایستگاه معروف نه و سه چهارم آمده‌اند. اما این میان مشکلی وجود دارد. آلبوس پسر هری از پدرش ناراضی است و دلش نمی‌خواهد که او پدرش باشد. آلبوس و اسکورپیوس (پسر دریکو مالفوی) تصمیم می‌گیرند با  تغییر دادن زمان به گذشته برگردند. آن‌ها یک خط زمانی جدید می‌سازند که در آن اتفاقات متفاوتی رخ می‌دهد و دردسرها از همین‌جا شروع می‌شود.

کتاب هری‌پاتر و فرزند نفرین شده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر مجموعه‌ی جذاب هری‌پاتر را خوانده‌اید و دوست داشتید، از مطالعه‌ی کتاب هری‌پاتر و فرزند نفرین شده لذت می‌برید. طرفداران کتاب‌های فانتزی نیز با خواندن کتاب هری‌پاتر و فرزند نفرین شده تجربه‌ی دلچسبی خواهند داشت. 

درباره‌ی جی. کی. رولینگ

جی. کی. رولینگ با نام اصلی جوآن رولینگ در تاریخ ۳۱ ژوئیه ۱۹۶۵ در انگلستان متولد شد. او در رشتهٔ زبان و ادبیات فرانسه در دانشگاه اکستر انگلستان به تحصیل پرداخت. ایده‌ی نوشتن کتاب هری‌پاتر نیز در همین دوران در روزی که برای رفتن به دانشگاه منتظر قطار بود، در سرش شکل گرفت. او در سال ۱۹۹۲ با مردی ازدواج کرد و از او صاحب دختری شد. این ازدواج عمر کوتاهی داشت. بعد از جدایی، جی. کی. رولینگ خود را یک شکست‌خورده‌ی واقعی می‌دید. او دست به خودکشی زد و مدتی نیز به دلیل افسردگی بستری بود. 

با انتشار و موفقیت کتاب‌های هری‌پاتر، جی. کی. رولینگ به یکی از ثروتمندترین زنان دنیا تبدیل شد. او در لیست بیست نویسنده‌ی زن برتر دنیا قرار دارد و شخصیت او بارها و بارها مورد تحسین قرار گرفته است. او در حال حاضر فعالیت‌های خیریه‌ی زیادی را مدیریت می‌کند. 

جملاتی از کتاب هری‌پاتر و فرزند نفرین شده

(ایستگاهی شلوغ و پر ازدحام. پر از آدم هایی که هرکدام می خواهند جایی بروند. در میان فشار و شلوغی، دو قفس بزرگ روی دو چرخ دستی سنگین تلق و تلوق می کنند. دو پسر هل شان می دهند، جیمز پاتر، آلبوس پاتر و مادرشان جینی که به دنبال آن‌ها می رود. مردی سی و هفت ساله (هری)، دخترش لی لی را روی شانه هایش گذاشته.)

آلبوس: پدر، اون همش همینو میگه.

هری: جیمز، ولش کن.

جیمز: من فقط گفتم اون ممکنه توی «اسلیترین» باشه و ممکنه که... (چشم غره پدرش به او) خیلی خب.

آلبوس (به مادرش نگاه می‌کند): شما بهم نامه می نویسید، مگه نه؟!

جینی: هر روز... اگه ازمون بخوای.

آلبوس: نه. هرروز نه. جیمز میگه بیشتر افراد فقط ماهی یه دفعه از خونه نامه می گیرن. من نمی خوام که...

هری: پارسال برای برادرت سه بار در هفته نامه می نوشتیم.

آلبوس: چی؟ جیمز!

(آلبوس با نگاهی متهم کننده به جیمز می نگرد.)

جینی: آره. می تونی هر چیزی رو که اون درباره ی هاگوارتز بهت میگه باور نکنی. برادرت دوست داره شوخی کنه. 

جیمز (با پوزخند): الان می تونیم بریم، لطفاً؟

(آلبوس به پدرش نگاه می کند... سپس به مادرش.)

جینی: همه ی کاری که باید انجام بدید اینه که مستقیماً بین سکوی نه و ده توی دیوار قدم بذارید.

معرفی نویسنده
عکس جی.کی. رولینگ
جی.کی. رولینگ
انگلیسی | تولد ۱۹۶۵

جی کی رولینگ، با نام کامل جوآن کاتلین رولینگ، یکی از مشهورترین نویسنده‌های انگلیسی‌زبان جهان است که اکثرا او را به عنوان نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های پرطرفدار هری پاتر می‌شناسند. رمان‌های رولینگ در سراسر جهان بیش از ۴۰۰ میلیون نسخه فروش رفته‌اند، جوایز متعددی را از آن خود کرده‌اند و بر فیلم‌ها، سریال‌ها و نمایش‌های بسیاری اثرگذار بوده‌اند.

نظرات کاربران

Farimah
۱۳۹۹/۰۲/۲۲

کسایی که دوست دارن رمان هایی بخوانند که از اول تا آخرش هیجان انگیز باشه من کتاب های هری پاتر رو بهشون پیشنهاد میکنم . درکل ۱۲ جلد کتابه اما جلد ۱۳ درواقع رمان نیست ،نمایش نامه هستش. کتاب های هری پاتر

- بیشتر
Alaa
۱۳۹۹/۰۱/۲۵

واقعاً بی نظیر بود! کتابِ بی نهایت عالی‌ایه😍❤ هر چه قدر ازش تعریف کنم کمه بازم😄

ساغر
۱۳۹۸/۰۳/۱۷

عالی بود عالی امید وارم فیلمش با بازیگر های خودش ساخته بشه اما نمیسازن 😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕 چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

☆rose☆
۱۳۹۹/۰۱/۰۶

رایگانش هست که😡😡

Baranitarina
۱۳۹۷/۰۹/۰۲

سلام! این کتاب در مقایسه با کتاب های دیگه ی خانم رولینگ ضعیفه اما اگر بخوایم به صورت جداگانه به این اثر نگاهی بندازیم تحسین آمیزه و البته می تونید نسخه ی کامل این کتاب رو به صورت رایگان در

- بیشتر
آیناز ر
۱۳۹۹/۰۶/۱۶

کتاب خوبی بود دوستان اگه کتاب جذاب و خوب فانتزی دیگه ای میشناسید بهم معرفی کنین

fatemeh
۱۳۹۹/۰۴/۲۷

عالی

عالیههه موندم چرا فیلمش را نمی‌سازند
۱۳۹۹/۰۴/۲۲

واقعا کتاب قشنگ و جالبی بود

اوتاکو
۱۳۹۹/۰۲/۲۷

حال کردم چون من یه پاتر هدم😂😂😂

ⓃⒶⓇⒼⒺⓈ
۱۳۹۷/۰۲/۲۲

عالییییییییییییییییییییییییییییییی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۲)
(هری و لیلی دستانشان را روی چرخ دستی آلبوس می گذارند، جینی هم به آن‌ها می پیوندد، خانوادگی به سرعت به سوی سکو میدوند.)
farzane
اسکورپیوس: آلبوس، هر بلایی که اون سرم آورد، نمی‌تونیم بهش اجازه بدیم که... دلفی: کرشیو! اسکورپیوس از درد نعره می‌کشد.
بمب کتاب
هری: و در مورد اسکورپیوس... اون تو رو تشویق کرد که برید؟ آلبوس: اسکورپیوس؟ نه. (هری به آلبوس نگاه می‌کند، سعی می‌کند احساسات او را ببیند، به‌سختی می‌اندیشد.) هری: ازت می‌خوام که از اسکورپیوس مالفوی فاصله بگیری. آلبوس: چی؟ اسکورپیوس؟ هری: من نمی‌دونم که اولش چطور با هم دوست شدین، اما این اتفاق افتاده و حالا... ازت می‌خوام که...
امیر کریمی
اسکورپیوس مالفوی که در خانواده‌ای اصیل ولی ملعون بزرگ شده و سعی کرده رفتاری متفاوت داشته باشد اما تنهایی وحشتناک و شایعات او را همیشه آزار می‌دهد. در دنیایی موازی قدرتمند و ملقب به شاه عقرب است ولی در دنیای واقعی هیچ کس نیست و شایعاتی دردناک در جامعه پشت سر او و پدرش بیان می‌شود.
امیر کریمی
هری، تو این جهان آشفته و احساسی هیچ‌وقت یه پاسخ کامل و دقیق وجود نداره. کمال از دسترس انسان‌ها خارجه، از دسترس جادو هم همین‌طور. در هر درخشش لحظه‌های شادی، قطره‌ای زهر وجود داره: با دانستن این حقیقت که درد و سختی دوباره به سراغمون میاد، با کسانی که عاشق‌شون هستی صادق باش، درد و غمت رو با اونها شریک شو. درد و رنج همون‌قدر برای انسان‌ها لازمه که نفس کشیدن برای اونها حیاتیه.
Minoose
(اسنیپ به اسکورپیوس می‌نگرد.) - آروم باش اسکورپیوس. دمنتورها ممکنه کور باشن اما می‌تونن احساس ترس تو رو حس کنن. (اسکورپیوس به اسنیپ نگاه می‌کند.) اسکورپیوس: همین الان اونا روح رون و هرمیون رو مکیدن.
امیر کریمی
پروفسور مک‌گونگال: لطفاً این‌قدر مقرراتی و خسته‌کننده نباش، کریگ.
=o
اسکورپیوس: مشکلی نیست. سلام. آلبوس: من آلبوسم. آل. اسمم آلبوسه ... اسکورپیوس: سلام اسکورپیوس. منظورم اینه که من اسکورپیوس هستم. تو آلبوس هستی. من اسکورپیوس هستم و شما باید...
بمب کتاب
سدریک دیگوری که شخصیتی معمولی در داستان‌های قبلی و شخصیتی کلیدی در این ماجرا بود و در داستان تا حدی همه راه‌ها به او ختم می‌شد. پدرش ایموس عاشق او بود اما کشته شدن سدریک به دست لرد سیاه کلیدی مهم برای داستان بود و نجاتش به هیچ‌وجه میسر نشد چرا که در همه جهان‌های موازی سرانجام دیر یا زود او می‌مرد. به نحوی که سرنوشت جهان‌ها با رفتارهای او تغییر می‌کرد اما سرنوشت سدریک که به مرگ ختم می‌شد، ثابت بود.
امیر کریمی
آلبوس: و چرا من این‌قدر اصرار کردم تا این کارو انجام بدم؟ برای سدریک؟ واقعاً؟ نه. من باید چیزی رو اثبات می‌کردم. پدرم حق داره، اون برای ماجراجویی‌هاش داوطلب نشده بود. من، این همش تقصیر منه... اگر به خاطر تو نبود همه چیز می‌تونست تاریک بشه. اسکورپیوس: اما این اتفاق نیفتاد و تو باید همون‌قدر از خودت متشکر باشی که از من تشکر کردی. زمانی که دمنتورها اونجا بودن، درست در ذهنم، سوروس اسنیپ بهم گفت که به تو فکر کنم.
امیر کریمی

حجم

۲۰۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۰۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۷۲,۰۰۰
تومان