دانلود و خرید کتاب تئاتر مجادله برای کودکان نیک همند ترجمه علی ظفر قهرمانی نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تئاتر مجادله برای کودکان اثر نیک همند

کتاب تئاتر مجادله برای کودکان

معرفی کتاب تئاتر مجادله برای کودکان

کتاب الکترونیکی «تئاتر مجادله برای کودکان» به نویسندگی نیک هموند با ترجمهٔ علی ظفر قهرمانی نژاد در نشر نو چاپ شده است. این کتاب یک راهنمای عملی برای استفاده از تئاتر تعاملی در توسعهٔ مهارت‌های اجتماعی و عاطفی کودکان است. این روش به کودکان کمک می‌کند تا در یک محیط امن، چالش‌های شخصی و اجتماعی خود را بررسی و توانایی‌های خلاقانهٔ خود را تقویت کنند.

درباره کتاب تئاتر مجادله برای کودکان

این کتاب به‌طور جامع به تئاتر فروم، یکی از روش‌های تعاملی و آموزشی در حوزهٔ هنرهای نمایشی می‌پردازد که هدف آن ارتقای رشد اجتماعی، عاطفی و خلاقانهٔ کودکان است. تئاتر فروم به کودکان این امکان را می‌دهد تا از طریق فعالیت‌های نمایشی و مشارکتی، چالش‌های زندگی روزمره‌شان را کشف کنند. نیک هموند که روان‌شناس آموزشی است، این کتاب را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که معلمان، مددکاران اجتماعی و هنرمندان بتوانند پروژه‌های تئاتر فروم را برای کودکان اجرا کنند. او به ارائهٔ روش‌های واقعی و مدل‌های موفق در استفاده از این تکنیک برای حل مشکلات کودکان در شرایط سخت مانند بحران‌های خانوادگی یا جابجایی‌ها می‌پردازد. کتاب تئاتر مجادله برای کودکان همچنین به توسعهٔ حس همبستگی، حل مسئله و مشارکت اجتماعی کودکان کمک می‌کند و به آن‌ها امکان می‌دهد تا از طریق تجربیات نمایشی به راه‌حل‌های واقعی و پایدار برسند.

کتاب تئاتر مجادله برای کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای معلمان مدارس ابتدایی و متوسطه، مربیان تئاتر، روان‌شناسان، و همه کسانی که با کودکان کار می‌کنند مناسب است.

بخشی از کتاب تئاتر مجادله برای کودکان

«کتاب نیک هَمِند منبعی بسیار ضروری، انگیزه‌بخش و بنیادین برای همهٔ کسانی است که با کودکان و نوجوانان کار می‌کنند. راهنمایِ الهام‌بخشی است که اقتضائات اجرای تئاتر مجادله را به‌نحو دقیقی معرفی می‌کند، و در مورد چالش‌ها و قابلیت‌های خلاقانهٔ ت‌م (تئاتر مجادله) شناخت عمیقی به خواننده می‌دهد. دکتر همِند نظراتی دقیق و مبتنی بر تجربه ارائه می‌دهد، ضمناً نمونه‌های موردیِ روشنی می‌آورد تا نشان دهد که پیش از شروع هر پروژهٔ تئاتر مجادله، چه چیزهای مهمی را باید لحاظ کرد. ت‌م برای افراد بااراده و بلندهمت است و این کتاب به‌گونه‌ای عالی نشان می‌دهد که می‌توان از آن برای انجام وظیفهٔ دشوار توانمندسازی و گوش‌سپاری به افرادی بهره جست که از آنها سلب قدرت شده و به حاشیه رانده شده‌اند. کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم از روان‌شناسی و هنر برای به‌چالش‌کشیدن نابرابری و سرکوب، به‌نحو احسن استفاده کنیم؛ و اینکه چگونه با کودکان و نوجوانان فعالیت‌های مشارکتی انجام دهیم تا جلوی اعمال سرکوبگرانه را بگیریم و آنها را یاری دهیم خود را از سقوط به گرداب عجز و درماندگی نجات دهند. این کتاب را قویاً به آموزشگران، مددکارانِ اجتماعی و افرادی توصیه می‌کنم که هرجا هستند، مایل‌اند به خاموشان میدان دهند که خود را ابراز کنند.

دکتر گلن آ. ویلیامز

مدرس ارشد روان‌شناسی، دانشگاه ناتینگهام ترنت»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۹۹۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۹۳,۰۰۰
تومان