دانلود و خرید کتاب مجموعه مقالات اولین همایش سالانه بازار سرمایه (جلد اول)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مجموعه مقالات اولین همایش سالانه بازار سرمایه (جلد اول) اثر محمد توحیدی

کتاب مجموعه مقالات اولین همایش سالانه بازار سرمایه (جلد اول)

معرفی کتاب مجموعه مقالات اولین همایش سالانه بازار سرمایه (جلد اول)

کتاب «مجموعه مقالات اولین همایش سالانه بازار سرمایه (جلد اول)» اثری به کوشش محمد توحیدی و علی رستمی پور است و انتشارات بورس آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مجموعه مقالات اولین همایش سالانه بازار سرمایه (جلد اول)

مدت‌ها خلأ یک همايش تخصصی در بازار سرمايه باهدف بهره‌مندی از نظرات و دیدگاه‌های صاحب‌نظران و انديشمندان دانشگاهی و اجرایی، تعامل نزدیک مسئولان و فعالان بازار سرمايه و همچنين ارتباط تنگاتنگ دانشگاه‌ها با بازار سرمايه احساس می‌شد تا در تحقق اهداف بازار سرمايه و حل مسائل و چالش‌های آن مفيد و مثمرثمر واقع شود. این همایش در ۱۹ مهر ۱۴۰۲ با ۱۴ محور موضوعی برگزار شد. تعداد مقالات ارسالی به دبيرخانه همايش ۱۲۱ مقاله بود كه پس از ارزيابی توسط ۳۳ نفر از اساتيد دانشگاهی در نهايت ۷۸ مقاله پذيرفته اوليه شد. در نهايت بر اساس نظر داوران، از ميان مقالات پذيرفته شده، ۴۱ مقاله جهت چاپ در كتاب مجموعه مقالات همايش و ۲۳مقاله برای ارسال به نشريات علمی‌پژوهشی انتخاب شد.

كتاب مجموعه مقالات اولین همایش سالانه بازار سرمایه شامل ۵ محور اصلی حاكميت شرکتی، مدیريت تعارض منافع و ارتقای شفافيت در بازار سرمايه، توسعه نوآوری‌ها و فناوری‌های نوين مالی، گسترش تأمین مالی و توسعه ابزارها و نهادهای مالی جديد در بازار سرمايه، تأثیر حاكميت (قوه مجريه، قوه مقننه، قوه قضائیه و...) و سیاست‌های كلان اقتصادی بر بازار سرمایه و ساير موضوعات بازار سرمايه که در ۲ جلد منتشر شده است.

خواندن کتاب مجموعه مقالات اولین همایش سالانه بازار سرمایه (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به فعالان بازار سرمایه و علاقه‌مندان به مدیریت، اقتصاد و کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مجموعه مقالات اولین همایش سالانه بازار سرمایه (جلد اول)

«تعارض منافع، تعارض ميان وظايف عمومي و منافع شخصي شخص را شامل می‌شود كه به‌نوعی بیان‌کننده تعارض ميان تأمين منافع عمومی (ملی) و تأمين منافع شخصی (يا گروهی يا سازماني) است. ازاین‌رو موقعيتی را كه در آن وظيفه اصلي شخص (حقيقی يا حقوقی) كه همانا ارجحيت دادن به منافع عمومی است، با منافع خود شخص يا گروه و دسته‌ای خاص دارای تعارض شود، موقعيت تعارض منافع گويند. برای شناخت بهتر و دقیق‌تر تعارض منافع، دسته‌بندی‌های متعددی ارائه شده، اما آنچه از اهميت فراوان برخوردار است اين است كه قرارگرفتن در موقعیت‌های تعارض منافع، طبيعی و گاه حذف ناشدنی است، اما چگونگی مواجهه با آن موقعیت‌ها و سازوكار مديريت و كنترل آن است كه تمايز جوامع و دولت‌ها را رقم می‌زند. تعارض منافع به‌مثابه چالشی بر سر راه توسعه و پيشرفت جوامع تلقی می‌شود و می‌تواند نه‌تنها سرعت رشد و توسعه را كاهش دهد، بلكه مسير پيشرفت جوامع را منحرف و بستر ناكارآمدی، فساد، تخلف و سوءاستفاده را در فعالیت‌های اقتصادی فراهم می‌کند. پژوهشگران توسعه، مديريت بهينه موقعیت‌های تعارض منافع را به‌عنوان يكی از راهكارهای قرارگرفتن در مسير رشد و توسعه دنبال می‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۵۸۴ صفحه

حجم

۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۵۸۴ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان