دانلود و خرید کتاب رسالت من نرگس گمار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رسالت من اثر نرگس گمار

کتاب رسالت من

نویسنده:نرگس گمار
انتشارات:نشر بید
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رسالت من

کتاب رسالت من نوشتهٔ نرگس گمار است و نشر بید آن را منتشر کرده است. به وسیلهٔ این کتاب رفتن به سوی سعادت و کمال از طریق لذت‌بردن از تک‌تک لحظات زندگی را می‌آموزید.

درباره کتاب رسالت من

نمی‌دونی بری دانشگاه یا نه؟ حس می‌کنی شغلت رو دوست نداری اما احساس عذاب وجدان می‌کنی؟ به هدفت و خود گمشده‌ات نرسیدی؟ این موضوعات و دوگانگی‌ها به خاطر این است که رسالتت رو پیدا نکردی. رسالت یعنی اینکه حال جسمی و روحی‌ات خوب باشد، تصمیمی که می‌گیری مطمئن باشی و کمتر به خاطر شرایط غر بزنی. پس اگر از دست شرایط، غرزدن‌ها و انتخاب‌های اشتباه خسته شدی این کتاب دقیقا مناسب توست.

در این کتاب دربارهٔ رسالت، ارتباط رسالت با ارزش‌ها و استعدادها، معنای زندگی و انتخاب شغل مناسب صحبت شده است. وقتی رسالتتان را کشف می‌کنید، احساس آرامش می‌کنید، دچار سردرگمی نیستید و دقیقاً می‌دانید که چه چیزی از زندگی می‌خواهید. با خواندن این کتاب می‌توانید بهترین و دقیق‌ترین انتخاب رشته و شغل را داشته باشید و با معنای واقعی زندگی و اینکه واقعاً رسالت چیست آشنا شوید.

با روش هدف‌گذاری Smart آشنا می‌شوید و با به‌کاربستن آن می‌توانید هدف‌هایی واقعی و دست‌یافتنی را برای خودتان ترسیم کنید. همچنین می‌توانید با انتخابی مناسب ثروتمند شوید و به زندگی‌ای که رؤیایش را دارید برسید. یاد می‌گیرید از رنج‌هایی که در زندگی‌تان پیش آمده است فرار نکنید، بلکه آن‌ها را بپذیرید و از نعمت رنج‌هایتان استفاده کنید.

این کتاب مناسب نوجوانان و جوانانی است که رسالتشان را پیدا نکرده‌اند و نمی‌دانند چه رشته و شغلی را انتخاب کنند. اکثر ما وقتی می‌خواهیم رشته یا شغلی را انتخاب کنیم سردرگم می‌شویم و اطلاعات زیادی از رشته و شغل‌های مختلف نداریم. فکر می‌کنیم اگر رشته‌ای را انتخاب کنیم، علاقه هم به دنبال آن می‌آید یا اینکه درآمد برایمان مهم‌تر از علاقه است. اما اگر فقط روی یک بخش تمرکز کنیم، مثلاً فقط به درآمد یا علاقه توجه کنیم، هیچ‌وقت به موفقیت نمی‌رسیم، بلکه باید به هر دوی این‌ها باهم توجه کنیم.

خواندن کتاب رسالت من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را پیشنهاد می‌کنیم به همهٔ کسانی که می‌خواهند بهترین زندگی را که لیاقتش را دارند داشته باشند.

بخشی از کتاب رسالت من

رسالت آن هدف بزرگ و معنوی است که از زمان کودکی انسان شروع به شکل‌گیری می‌کند و در ذهن انسان ساخته می‌شود. در ذهنیت معطوف به رسالت، شما در سطح نفس خودآگاه خود زندگی نمی‌کنید، بلکه گویی در بستر یک رودخانه هستید. کارل یونگ رسالت را این‌گونه توصیف می‌کند: «عاملی غیرمنطقی که انسان را قادر می‌سازد تا خود را از مسیرهای فرسوده‌کنندهٔ پیش روی خود رهایی بخشد. هرکسی که رسالتی دارد، صدایی را از درون خود می‌شنود: او فراخوانده می‌شود.»

در ابتدا این فراخوانی اغلب زیبایی‌شناختی است؛ مثلاً از یک باغبان می‌پرسند: «چرا شغل باغبانی را دوست داری؟» و وی در پاسخ می‌گوید: «چون بوی گل‌ها را دوست دارم.»

برای برخی دیگر، این فراخوانده شدن می‌تواند از شرایط تاریخی ما ناشی شود. همهٔ ما در یک لحظهٔ مشخص در یک مکان خاص هستیم و شرایط پیشِ روی ما مشکلاتی عینی را ایجاد می‌کند که خواستار پاسخ‌گویی و واکنش ما هستند. مشکل بزرگی که الآن در جامعهٔ ما وجود دارد، نداشتن هدف و پایین بودن عزت‌نفس است. افراد به این خاطر که هدف خاصی ندارند و برای خودشان ارزش قائل نیستند، از دیگران تقلید می‌کنند و رشته‌ای را انتخاب می‌کنند، به دانشگاه می‌روند، با دانش کم از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند و کار خوبی پیدا نمی‌کنند. ما مدرسان، رسالت خودمان را در این مورد پیدا کرده‌ایم و می‌خواهیم به افراد کمک کنیم تا استعدادهای خودشان را بشناسند و رسالتشان را پیدا کنند.

برای یافتن و رشد رسالتتان، برای شما راهکارهایی را در ادامه مطرح می‌کنم. همهٔ ما لحظه‌هایی در زندگی‌مان بوده است که مسحور و مبهوت چیزی شده‌ایم. مثلاً مسابقات موتورسواری را تماشا کرده‌ایم و احساس شگفتی، شادی و کششی عمیق در ما به وجود آمده است. این همان لحظهٔ بشارت شماست؛ این لحظه‌ای است که چیزی علاقه‌ای را در فرد ایجاد می‌کند یا او را محصور می‌کند و شوقی را برمی‌انگیزد که به استقبال بخش اعظم آنچه در زندگی اتفاق می‌افتد، هم لذت و هم چالش، می‌رود؛ چیزی شما را خوشحال می‌کند و شما برای همیشه درگیر آن چیز جذاب می‌شوید.

حقوق تامین اجتماعی
محمدرضا دلیر
اوروژنیکولوژی (1403)
زهرا حمیدی مدنی
Glocal English 3
محمود صفری
کیک های کفشدوزکی
روناک ربیعی
مسواک مهم ترین چیزه
سینا نریمیسا
میکروبیولوژی غذایی مدرن (‌جلد دوم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌)
جیمز ام. جی
کاربردی در روش تحقیق
مجید ابراهیمی
یوسف پیامبر
فرج الله سلحشور
الحاشیه علی طبیعیات شرح الاشارات (للطوسی)
عبدالرزاق بن علی لاهیجی
تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها و روش‌ها (نسل سوم)
سمیه حسینی تکلیمی
سیب ترش
فرشته نوبخت
سبک های مدیریت و رهبری در ورزش
رحیم رمضانی نژاد
اصول و روش ‌های تصاحب قدرت در جهان
سلمان انصاری زاده
ایجاد زنجیره های تأمین کارآفرینانه
ویلیام بی. لی
فیل
ابراهیم حاجی نجفی
شبکه‌های جرایم جهانی چگونه کار می‌کنند؟
میشا گلنی
پنی فاجعه آشوب به پا می کند
جوئنا نادین
پرستار مهربان
فاطمه برومندی سرابی
روزگار وصل
حمیده عالشی (نوشین)
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
مارک منسون
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
عادت های اتمی
هادی بهمنی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
خرده‌ عادت ها
جیمز کلیر
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتاثر مرکب
دارن هاردی
کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم
تینا سیلیگ
آداب معاشرت
برایان تریسی
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
اگر واقعاً می‌خواهید تصمیمی عاقلانه در خصوص رسالتتان بگیرید، باید زندگی‌تان را به شکلی پیش ببرید که هر روز قلب و روح شما را بیدار نگه می‌دارد.
ملیکا
اگر واقعاً می‌خواهید تصمیمی عاقلانه در خصوص رسالتتان بگیرید، باید زندگی‌تان را به شکلی پیش ببرید که هر روز قلب و روح شما را بیدار نگه می‌دارد.
ملیکا

حجم

۱۵۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۱۵۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۶۱,۲۰۰
تومان