دانلود و خرید کتاب من دلیل دارم شینسوکه یوشی تکه ترجمه رضی هیرمندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من دلیل دارم اثر شینسوکه یوشی تکه

کتاب من دلیل دارم

معرفی کتاب من دلیل دارم

کتاب من دلیل دارم نوشتهٔ شینسوکه یوشی تکه و ترجمهٔ رضی هیرمندی است. نشر افق این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان درمورد اختلالات رفتاری در کودکان و جلد ۶ از مجموعهٔ «فیلسوف کوچک» است.

درباره کتاب من دلیل دارم

کتاب من دلیل دارم (I Can Explain) که با تصویرسازی‌های شینسوکه یوشی تکه منتشر شده، داستانی است که کودکان را تشویق می‌کند تا خلاقیتشان را در مواجهه با اتفاقات به کار بگیرند. دلایل پشتِ کارهای پسرک داستان «من دلیل دارم» بسیار بامزه است. وقتی مادرش از دست کارهای او کلافه شده، پسرک با خودش فکر می‌کند اگر دلیلی برای انجام‌دادن کارهایش پیدا کند، شاید انجام‌دادن آن‌ها دیگر چندان اشکالی نداشته باشد؛ مثلاً ناخن‌جویدن او اصلاً به این معنا نیست که دست‌های کثیفش را در دهانش می‌کند و ناخن‌هایش را می‌جود؛ در حقیقت وقتی پسرک‌ ناخن‌هایش را می‌جود، سروصدایی درست می‌کند که آدم‌بزرگ‌ها نمی‌توانند بشنوند، اما همین صدا کلاغ‌هایی را که دوروبر کیسه‌های زباله گشت می‌زنند، فراری می‌دهد؛ همچنین تکان‌خوردن روی صندلی اصلاً به‌معنای تلق‌تولوق‌کردن نیست؛ در حقیقت، او پاهایش را بیخودی تکان نمی‌دهد؛ بلکه این‌طوری با موش‌های کور با زبان خودشان حرف می‌زند. پسرک با این روش به آن‌ها می‌گوید که در طول روز چه کارهایی انجام داده است. هر کاری دلیلی دارد، اما نه آن دلیلی که ما فکر می‌کنیم!

مجموعهٔ «فیلسوف کوچک» بر رشد تفکر خلاق و روحیهٔ پرسش‌گری در کودکان تکیه دارد. ارسطو گفته است که شگفتی یا همان پرسشگری آغاز فلسفه است؛ بنابراین کودکی که بهتر می‌بیند و بیشتر می‌پرسد، برای چالش‌های دنیای آینده ابتکار و خلاقیت بیشتری خواهد داشت.

خواندن کتاب من دلیل دارم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی «ب» پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان