دانلود و خرید کتاب امتحان اصلی جولی دانبرگ ترجمه شهلا انتظاریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب امتحان اصلی

کتاب امتحان اصلی نوشتۀ جولی دانبرگ با ترجمۀ شهلا انتظاریان در انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است. این کتابِ مصور، جلد سوم از مجموعه داستان‌های معلم دوست‌داشتنی ما و مناسب برای گروه سنی ۵ تا ۸ سال است.

درباره کتاب امتحان اصلی

کتاب امتحان اصلی جلد سوم از مجموعۀ داستان‌های معلم دوست‌‌داشتنی ما است. این معلم دوست‌‌داشتنی خانم سارا جین هارتول نام دارد و این داستان، روایتگر اتفاقات کلاس درس او است. یک سال از زمانی که خانم هارتول آموزش به بچه‌ها را شروع کرده بود می‌گذرد و حالا او خیلی خوشحال است، خیلی خیلی خوشحال. آخر او در تمام طول سال برای آموزش به شاگردانش تلاش کرده است. دانش‌آموزان خانم هارتول هم سخت کار کرده‌اند، چيزهای زيادی ياد گرفته‌اند، از تمرین‌های کلاس لذت برده‌اند، خیلی هم کارهای جالب و سرگرم‌کننده انجام داده‌اند. البته با داشتن معلم خوبی مثل خانم هارتول مگر می‌شود که لذت نبرند؟ اما حالا موقع امتحان اصلی است و خانم هارتول قصد دارد یک امتحان از بچه‌ها بگیرد تا آموخته‌های آن‌ها را بسنجد. بچه‌ها از این خبر خیلی خوشحال نمی‌شوند. آن‌ها نگران آزمون هستند. خانم هارتول به آن‌ها می‌گوید که نگران نباشند چون این امتحان فقط برای این است که نشان بدهد چه چیزهایی آموخته‌اند و از همه مهم‌تر این است که بدانند چطور چیزهایی را که آموخته‌اند در امتحان به کار ببرند؛ اما دلشورۀ آن‌ها ادامه دارد و همین‌طور که دانش‌آموزان خانم هارتول به‌طور فزاینده‌ای نگران آزمون بزرگ می‌شوند، خانم معلم متوجه می‌شود که باید باارزش‌ترین مهارت را به آن‌ها آموزش دهد: یادگیری آرامش! این درس آخر و مهم دانش‌آموزان خانم هارتول است که باید یاد بگیرند. آیا شاگردان خانم هارتول آمادۀ نشان دادن آنچه یاد گرفته‌اند هستند؟

کتاب امتحان اصلی مصور است. تصاویر جذاب و سرگرم‌کنندۀ آن را جودی لاو تصویرگری کرده که به ارزش کتاب افزوده و لذت خواندن آن را برای کودکان دوچندان کرده است. در این کتاب کودکان یاد می‌گیرند که در مواجهه با وضعیت استرس‌آور به‌ویژه وقتی پای امتحان در میان باشد چگونه آرامش خود را حفظ و نگرانی را از خود دور کنند.

خواندن کتاب امتحان اصلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۹٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۷۹٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان