دانلود و خرید کتاب مردی که سگ شد مجید ملامحمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مردی که سگ شد اثر مجید ملامحمدی

کتاب مردی که سگ شد

انتشارات:نشر مهرستان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مردی که سگ شد

کتاب «مردی که سگ شد» نوشتۀ مجید ملامحمدی است و نشر مهرستان آن را منتشر کرده است. مردی که سگ شد، داستان جذاب جنگجویی حیران میان حق و باطل در حادثه عاشورا است.

درباره کتاب مردی که سگ شد

یکی از اصول مهم در تعلیم‌وتربیت اسلامی، آشناکردن کودکان و نوجوانان با معارف و ارزش‌های دینی است. نیاز به تربیت دینی با توسعۀ زندگی اجتماعی بیشتر احساس می‌شود؛ بنابراین بهتر است که آموزه‌های دینی در کودکان و نوجوانان عمیق‌تر و جدی‌تر باشد. قصه و شعر یکی از روش‌های انتقال آموزه‌های دینی است که نه‌تنها پیام‌های مفید برای کودکان و نوجوانان دارد، بلکه اگر جذاب و مناسب سن آن‌ها باشد باعث می‌شود که تلاش کنند با شخصیت‌های قصه‌ همانندسازی کنند و آن‌ها را الگوی خود قرار دهند. از سوی دیگر اگر کودکان و نوجوانان از همین دوران با مسائل دینی و مذهبی آشنا شوند، با همهٔ وجود آن را درک می‌کنند و با آن انس می‌گیرند. آن‌ها از این مطالب در دوران بزرگسالی خود استفاده کرده و افرادی صالح و مفید برای جامعه می‌شوند.

رمان مردی که سگ شد داستان زندگی شبث بن ربعی را روایت می‌کند؛ جنگجویی که یک‌بار مسلمان می‌شد یک‌بار مرتد. یک‌بار همراه امام علی بود و یک‌بار همراه دشمنانش. یک‌بار در صف یزید قرار می‌گرفت و یک‌بار در صف مقابل یزید. او یکی از کسانی بود که در واقعۀ کربلا هم نقش داشت. او برای امام حسین نامه نوشت که به کوفه بیاید و وعده داد که همراهی‌اش می‌کند خودش از جمله آدم‌های کوفی بود که به جنگ امام در کربلا رفت. مجید ملامحمدی در کتاب مردی که سگ شد تلاش کرده است تا با روایت خواندنی و پرماجرای زندگی پرفرازونشیب و تاریک و روشن یکی از شخصیت‌های صدر اسلام، کودکان و نوجوانان را هرچه بیشتر با فضای آن دوره و همچنین واقعۀ کربلا آشنا کند.

 خواندن کتاب مردی که سگ شد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوانان و علاقه‌مندان به آشنایی با واقعۀ کربلا پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مردی که سگ شد

«قیس لبخندی زد و گفت: «خواب دیدم این جوان، همین پسرخواهرت یک کلاه‌خود بر سر داشت و از میدان جنگ بیرون آمد. تو سوار بر اسبی ایستاده بودی به تماشایش. خوب نگاهش کردم؛ در صورتش به‌جای دماغ و دهان، پوزه‌ای شبیه سگ‌ها داشت... از شمشیرش خون می‌چکید و خوشحال بود. باور کن اولین‌بار است که من این جوان را می‌بینم؛ اما نمی‌دانم چرا دیشب به خواب من آمده بود! از حرف او در هول‌ و ولا افتادم، به‌خصوص از خواب‌دیدن او دربارۀ ماجرای پوزه در صورت من»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان