دانلود و خرید کتاب خاطرات یک بچه بی عرضه؛ داستان کارتونی جف کینی ترجمه فرخ بافنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خاطرات یک بچه بی عرضه؛ داستان کارتونی اثر جف کینی

کتاب خاطرات یک بچه بی عرضه؛ داستان کارتونی

معرفی کتاب خاطرات یک بچه بی عرضه؛ داستان کارتونی

کتاب خاطرات یک بچه بی‌عرضه؛ داستان کارتونی نوشتۀ جف کینی با ترجمۀ فرخ بافنده در نیکو نشر به چاپ رسیده است. این داستان فکاهی مصور، دفتر یادداشت‌های روزانۀ بچه‌ای به نام گرگ است که برای گروه سنی ج و د طراحی و تدوین شده است.

درباره کتاب خاطرات یک بچه بی‌عرضه؛ داستان کارتونی

کتاب خاطرات یک بچه بی‌عرضه؛ داستان کارتونی در مجموعۀ «خاطرات یک بچه بی‌عرضه» قرار دارد. اولین کتاب این مجموعه اولین بار در اینترنت و در یک وبسایت منتشر شد که ۲۰ میلیون خواننده داشت. این کتاب بعدها به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب ایالات متحدۀ آمریکا شناخته شد و در فهرست ۱۰ کتاب برتر دنیا در ۲۰۱۰ قرار گرفت. داستان مجموعه کتاب‌ها، ماجراها و خاطرات گریگوری هفلی، پسرک خلاقی است که اعتقاد دارد حسابی استعداد دارد. او همیشه سعی می‌کند کارها را به شیوۀ خودش درست کند؛ اما بیشتر اوقات بدتر می‌شوند. در ضمن گرگ مجبور است با برادر بزرگ‌ترش، رودریک، که هیچ‌وقت به هیچ‌چیز علاقه نشان نمی‌دهد، سروکله بزند. گرگ، رودریک و دوست صمیمی‌اش، راولی، همیشه ماجراهای بامزه‌ای دارند که شما را به خنده بیندازند. دیگر کتاب‌های این مجموعه عبارت‌اند از:

خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه:‌ فرمایشات جناب رودریک

خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه:‌ سیم آخر

خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه: جون به لب

خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه؛ ماجراهای روزهای فیلمبرداری

خاطرات یک بچه بی عرضه؛ حقیقت تلخ

کتاب خاطرات یک بچه بی‌عرضه؛ داستان کارتونی یک داستان فکاهی مصور یا کمیک است. ماجراها در قالب دفترچۀ خاطرات روزانۀ گریگوری هفلی روایت می‌شوند. این کار ایدۀ مادرش بوده است. البته مادرش گمان می‌کند که گریگ در حال نوشتن احساساتش است که باید گفت زهی خیال باطل. تنها دلیلی که باعث شده گریگ دست به این کار بزند این است که فکر می‌کند بعداً پولدار و معروف می‌شود؛ ولی فعلاً که با یک مشت بچۀ خل‌وچل در مدرسه گیر افتاده است. بنابراین در این دفترچه اصلاً چیزی دربارۀ اینکه امروز حالش چطور است، دیروز چطور بود پیدا نمی‌کنید.

خواندن کتاب خاطرات یک بچه بی‌عرضه؛ داستان کارتونی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان و نوجوانان دوستدار کتاب‌های داستان و فکاهی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ جف کینی

جف کینی در ۱۹ فوریه ۱۹۷۱ در مریلند آمریکا به دنیا آمد. او یک هنرپیشه، مؤلف و طراحی بازی ویدئویی اهل ایالات متحده آمریکا است. در سراسر دنیا، جف کینی را به خاطر کتاب‌های مشهورش، خاطرات یک بچۀ بی‌عرضه و خلق شخصیت فراموش‌نشدنی گریگوری هفلی می‌شناسند.

بخشی از کتاب خاطرات یک بچه بی‌عرضه؛ داستان کارتونی

«ببین بذار یه نصیحت خوب بهت بکنم: روز اول مدرسه خیلی باید حواستو جمع کنی که کجا می‌شینی. تو وارد کلاس می‌شی و چیز میزاتو دنگی می‌اندازی روی یه نیمکت رنگ و رو رفته و یه مرتبه به خودت میای و می‌بینی معلمت داره میگه: امیدوارم همگی از جایی که نشستین خوشتون بیاد، چون این جای ثابتتونه. همین بلا سر من بدبخت اومد و حالا تو این کلاس بین کریس هاسی، که جلوم نشسته و لیونل جیمز، که پشت سرم نشسته، گیر افتادم.»

کاربر 8545845
۱۴۰۳/۰۶/۱۴

خیلی کتاب جالبی بود حتما بخونید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۲۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان